X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הוועדה תחל את פעילותה בחודש ספטמבר וצפויה להגיש את מסקנותיה והמלצותיה לנשיא בתוך כשנה בראש הוועדה יעמוד נשיא האוניברסיטה העברית בירושלים פרופ´ מנחם מגידור
▪  ▪  ▪

נשיא המדינה משה קצב מינה ועדה אשר תבחן את מבנה הממשל בישראל. הוועדה תחל את פעילותה בחודש ספטמבר וצפויה להגיש את מסקנותיה והמלצותיה לנשיא המדינה בתוך כשנה.
כבר בפברואר 2003, אמר הנשיא, כי לאור המצב הנוכחי במדינה, יש להקים בדחיפות ועדה ממלכתית-ציבורית של אישי ציבור ומומחים, אשר תדון ותמליץ על השינויים הנדרשים במבנה הממשל והבחירות בישראל.
ל"ועדת הנשיא" נבחרו בקפידה כ-70 אישים מרכזיים מכל מגזרי החברה הישראלית, ראשי אוניברסיטאות, חוקרים ומומחים בתחום הממשל והבחירות, אנשי ציבור ועוד, אשר קיבלו כתב מינוי אישי מידי הנשיא.
בראש הוועדה יעמוד נשיא האוניברסיטה העברית בירושלים, פרופ´ מנחם מגידור, ואת החסות האקדמית מעניקה אוניברסיטת תל-אביב, בראשות פרופ´ איתמר רבינוביץ´.
מלשכת הנשיא נמסר כי המפגש הראשון של מליאת הוועדה יתקיים במעמד נשיא המדינה ב-25 בספטמבר ובמהלך מפגש זה יגובשו לוחות זמנים ותחומי המיקוד של פעילות הוועדה. הוועדה אמורה להגיש מסקנותיה לנשיא בתוך כשנה.
בין חברי הוועדה הבולטים:
פרופ´ אבי בן בסט, איש העסקים בני גאון, הפרופ' יחזקאל דרור, ד"ר אליהו וינוגרד, ראש עיריית ירושלים ארי לופליאנסקי, איש העסקים דב לאוטמן, נשיא איגוד לשכות המסחר אוריאל לין, שר המשפטים פרופ' לשעבר דוד ליבאי, אלוף (מיל.) דוד עברי, אלוף (מיל.) יעקב עמידרור ואחרים.

תאריך:  31/08/2005   |   עודכן:  31/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
מבקר המדינה מוצא עשרות ליקויים בתפקוד המחלקה לחקירות שוטרים והמשטרה   בין הממצאים: רק 45% מהתלונות נגד שוטרים נחקרות, וגם: מה זה בכלל "תיק חום"? וכמה זמן לוקח לקבל למשטרה ולמח"ש לקבל החלטה?
ברוך לוי
מונתה ועדת איתור לבחירת מנכ"ל זמני למועצת הצמחים, בראשה יעמוד יחיאל רז, יו"ר המנהלה הזמנית של מועצת הצמחים
ברוך לוי
האינדיקטורים הכלכליים החודשיים במאי-יולי השנה מצביעים על גידול בביקושים   פדיון המסחר הקמעוני עלה ב-5.7%. הייצור התעשייתי עלה ב-1.8%. הגירעון המסחרי נותר ללא שינוי
מיכאל דבורין
זאת לעומת רווח של 2.5 מיליון ש"ח במחצית שנת 2004   בדוח שהגיש הדירקטוריון לבעלי המניות עולה כי ההכנסות בחצי הראשון של שנת 2005, הסתכמו לסך של כ-50.4 מיליון ש"ח, גידול של כ-50% לעומת כ-33.7 מיליון ש"ח בחציון המקביל אשתקד
ברוך לוי
ירדה ב-4.2% במחירים שוטפים לעומת שנת 2002, זאת לאחר גידול של 4.2% שנרשם ב-2002 לעומת שנת 2001    אחוז המימון ממקורות ממשלתיים ומקרנות בין-לאומיות למו"פ בתעשיה בשנת 2003 המשיך במגמת הירידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il