X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבלם הוותיק, שצפוי לרשום מול שוייץ שיא הופעות חדש בנבחרת, אופטימי ומאמין בסיכוי לנצח בשבת: "המפתח יהיה משחק ההגנה שלנו" אברהם גרנט: "אני גאה בהתפתחות של הנבחרת בכל המישורים"
▪  ▪  ▪
אברהם גרנט [AP]

נבחרת ישראל תקיים הערב (ה', 1.9.05) ב-17:30 את האימון הראשון שלה באצטדיון באזל, האצטדיון בו היא תשחק בשבת מול שוייץ במשחק שחשיבותו כבר תוארה מעל כל במה אפשרית.
מאמן הנבחרת, אברהם גרנט, דיבר בגל"צ על הקמפיין המוצלח של הנבחרת עד עתה בבית 4 של מוקדמות מונדיאל 2006: "ההתפתחות של הטורניר הזה זה משהו מאוד מיוחד בשבילי. התחלנו עם חזון מסוים - להראות שגם הכדורגלן הישראלי והכדורגל הישראלי יכולים להגיע רחוק".
"לראות התפתחות כל כך טובה בכל המישורים, המקצועי, הטקטי והערכי", הוסיף המאמן, "ולראות באיזה מקום הנבחרת נמצאת כרגע, זה מאוד מעודד ומאוד מרגש. לא הרבה אנשים האמינו שנהיה היום בעמדה הזו וללא אף הפסד".
לגבי ההצהרות של השוייצרים שטוענים כי הפעם הם לא יתנו לישראל לעשות הפתעה והם ינצחו את המשחק, אמר גרנט: "מתחילת הדרך אמרנו שאנחנו רוצים פחות לדבר ויותר לעשות על המגרש. נבחרת שוייץ היא נבחרת חזקה מאוד ולפי ההסתברות אנחנו באמת אמורים להפסיד מתישהו. שוייץ נבחרת יותר טובה מישראל אבל במשחק אחד הכל יכול לקרות".
על אי זימונו של שלומי ארבייטמן לנבחרת הבוגרת, למרות הכושר הטוב בו הוא נמצא, אמר גרנט: "גם החלוצים שבסגל נמצאים בכושר טוב. יניב קטן הבקיע שני שערים לאחרונה ועומר גולן הבקיע חמישה. אני חושב שבאולימפית יש היום עוד לפחות שלושה או ארבע שחקנים שיצטרפו בעתיד לבוגרת, אבל כרגע יש בבוגרת חלוצים שנמצאים בכושר טוב".
בנוגע לליאור אסולין, שזומן לסגל ונופה מהנסיעה לשוייץ, הוסיף המאמן: "אסולין זומן לסגל כי יש לי כוונה שהוא יהיה חלק מהנבחרת - הוא חלוץ צעיר וטוב. הוא בסך-הכל נופה מהנסיעה, לא מהסגל. הוא עשוי להיות מוזמן לקראת המשחק מול איי פארו ביום רביעי הבא".
על הסמליות בעובדה שהמשחק מול שוייץ יתקיים בבאזל, בה ייסד הרצל את מדינת היהודים, אמר גרנט: "לדבר על ציונות בבאזל זה מתבקש...העיר הזו אומרת לי הרבה מאוד אבל החבר'ה האלו הראו עד עכשיו במעשים כמה ציונות יש בהם וכמה הם נותנים הכל למען הדגל".
אריק בנאדו הוותיק, שעתיד לרשום בשוייץ את שיא ההופעות לשחקן נבחרת, אמר על ההכנות: "יש אווירה טובה ותכונה לקראת המשחק. החבר'ה בכושר לא רע בכלל ואנחנו מקווים להביא תוצאה טובה בשבת. בניגוד לעבר, שלא הצלחנו, אני מקווה שהפעם זה יהיה אחרת. הנבחרת לא היתה ב-35 השנים האחרונות במונדיאל ונעשה הכל בכדי להתקרב הפעם".
על הסיכויים מול השוייצרים אמר בנאדו: "אני מאמין שבמשחק אחד עם התעלות של כולם אפשר יהיה לעשות את זה. עבורנו זה כמו משחק גמר. למרות שזה משחק חוץ קשה שהיינו מעדיפים שיהיה בבית - כבר הוכחנו שאנחנו יודעים לעשות את העבודה גם בחוץ".
"אנחנו רוצים מאוד לגרום שמחה לכל האוהדים בבית", הוסיף הבלם, "אני מאמין שמשחק ההגנה יהיה המפתח בשבת. אנחנו שווים לפחות שער בכל משחק כך שאני מאמין שאם לא נספוג יש לנו סיכוי טוב".
על הציפיות הוסיף בנאדו: "אך אחד כאן לא מסתפק בתיקו. המטרה תהיה לנצח אותם אבל אני חוזר שוב, המפתח יהיה משחק ההגנה שלנו - למנוע מהם להבקיע שערים. בהתקפה יש לנו פוטנציאל גבוה. אנחנו מסוגלים היום לעשות תוצאה טובה בכל מגרש מול כל נבחרת".
אבי נמני, שכבש ביום ראשון שער נהדר מול בית"ר ירושלים בטדי וישמח לעשות זאת גם בשבת, אמר על המשחק: "זה לא שונה מהמשחק מול אירלנד - יש לו אותה חשיבות. שוייץ אפילו טובה יותר מאירנד על הנייר. חשוב שנהיה מרוכזים ושנעשה את העבודה".
"ניצחון יהיה הישג פנטסטי", הוסיף נמני, "אבל גם אם נעשה תיקו אני אהיה מרוצה. אני מאמין שגם עם תיקו נעלה בסוף - מהמקום הראשון או השני. יש אמונה בקרב השחקנים ואני אופטימי אבל אני לא יכול להתחייב על שום דבר".

תאריך:  01/09/2005   |   עודכן:  01/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
היקף החוזה שנחתם במאי השנה הוא 150 מיליון דולר    את המערכות שיסופקו יתפעל צבא טורקיה
עידן יוסף
במכתב למפוני חבל קטיף כתב: "ומה יִשווה, לעומת עוצמות אלו, הכוח ההרסני, הריקבון המוסרי וכל שותפיו במישרין ובעקיפין"
עומר שיקלר
מערכת "שחר אדום" שעד כה פעלה בשדרות וסביבתה תורחב לכל יישובי עוטף עזה    כל גזרת העוטף תחלוק לקבוצות נפרדות בהם תושמע ההתרעה
מתי טוכפלד
שרון נפגש עם מנכ"ל משרד הביטחון שהתפטר על-רקע פרשת מכירת המזל"טים לסין: "תרמת רבות, ותמשיך לתרום גם בעתיד"
אלעזר לוין
הפסידה 74 מיליון שקל בינואר-יוני    רוב ההפסדים - בגלל בנייה למגורים כיזמית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il