X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
מגמת התיקו נשארת פריי העלה את השוויצרים ליתרון אחרי חמש דקות קייסי קבע 1:1 בנגיחה בדקה ה-19 גרנט פתח עם טל בן חיים בהגנה ועם דוידוביץ' בשער
▪  ▪  ▪
פתיחה קטסטרופלית. פריי מכניע את דוידוביץ' [צילום: AP]

איזה שוויון. קייסי חוגג [צילום:AP]

גם לאחר התיקו 1:1 מול שוויץ בנבחרת יש תחושה אמביוולנטית. מצד אחד, עוד משחק מול קבוצה אירופית הסתיים ללא הפסד, מצד שני, שוב לא ניצחנו. אברהם גרנט, מאמן הנבחרת, הסתכל על הכוס המלאה.
גרנט אמר: "אני חושב שעם ישראל יכול להיות גאה בבחורים האלה. שנה מתחילת הטורניר שיחקנו מול הנבחרות הכי טובות והוצאנו תוצאות טובות מאוד. התחלנו תהליך מסויים וראינו שההתפתחות הרבה יותר מהירה ממה שציפו".
על החזרה מפיגור הוסיף המאמן הלאומי: "כל מגזין אירופי שואל אותי כמה פעמים נצליח לחזור מפיגור. חשוב מאוד המנטליות. עד לפני שנה אמרו שלכדורגל הישראלי אין מנטליות חזקה. אני לוקח את זה כמחמאה".
"הייתי רוצה שלא נספוג. חבל על הגול שספגנו, כי במחצית הראשונה היינו יותר טובים מהשוויצרים והיינו שווים עוד גול. במחצית השנייה השוויצרים היו יותר טובים אבל לא הגיעו להזדמנויות", הוסיף המאמן.
לגבי המשך הקמפיין אמר גרנט: "אנחנו עושים את שלנו מעבר למצופה. מה שיהיה זה ברגלינו, אם ננצח את איי פארו. הולך להיות לנו משחק מאוד קשה, אף קבוצה לא שיחקה שם בקלות".
גרנט החליט כאמור לפתוח עם טל בן חיים בהגנה ועם ניר דוידוביץ' בשער. אלון חרזי ואריק בנאדו, שפתחו בהגנה, רשמו יחדיו שיא הופעות חדש בנבחרת - 86.
מחצית ראשונה: התחת של גרנט?
פתיחה קטסטרופלית לנבחרת. אחרי חמש דקות של משחק הוציא ניר דוידוביץ' כדור ראשון מהרשת. השוויצרים ניצלו מבוכה בהגנה הישראלית ואלכסנדר פריי, שכבש מול ישראל ברמת גן, עשה זאת שוב. 0:1 לשוויץ.
מחצית שנייה: השוויצרים לוחצים
דקה מפתיחת המחצית השנייה כמעט והשוויצרים שוב חגגו. שוב היה זה פריי שאיים, אך הפעם דוידוביץ' היה במקום. שבע דקות עברו והמשחק הופסק בגלל אירוע שלא קשור לכדורגל. אוהדים שוויצרים עם דגלי "שחרורו את פלשתין", פלשו לתוך כר הדשא והחלו לרוץ. בתגובה פרץ אוהד ישראלי, עטוף דגל ישראל.
בדקה ה-57 כמעט והמהפך הגיע. קייסי מסר כדור רוחב שחלף בתוך רחבת החמש של השוויצרים, אך אף רגל ישראלית לא היתה שם כדי לדחוק את הכדור פנימה. החל מהדקה ה-60 השוויצרים השתלטו על מרכז השדה. ההגנה הישראלית ידעה לעמוד בלחץ, אבל עומר גולן ומיכאל זנדברג, שהחליפו את יניב קטן ואבי נמני בהתאמה, בקושי הצליחו לאיים על שער המארחים.
בדקה ה-85 שוב כמעט ופריי מצא את הרשת. החלוץ השוויצרי כבר הכניע את דוידוביץ' אך הכדור שבעט נעצר במשקוף השער הישראלי. עד לסיום תוספת הזמן המשיכו המארחים ללחוץ, אך עם לא מעט מזל ידעה הנבחרת שלא לספוג וסיימה את המשחק בתיקו 1:1. תוצאה שאמנם משאירה סיכוי לא רע לישראל לסיים באחד משני המקומות הראשונים, אך גם אומרת שההמשך תלוי בתוצאות הנבחרות האחרות.
הרכב נבחרת ישראל: ניר דוידוביץ', קלמי סבן, אלון חרזי, טל בן חיים, אריק בנאדו, אדורם קייסי, עידן טל, ואליד באדיר, אבי נמני (מיכאל זנדברג, 71), יוסי בניון (עבאס סואן, 93), יניב קטן (עומר גולן, 65).
הרכב נבחרת שוויץ: פסקל צוברבולר, פיליפ סנדרוס, פטריק מולר, פיליפ דגאן, לודוביק מגנין, טרנקיווילו בארנטה, יוהאן פוגל, האקן יאקין (ריקארדו קבאנס, 65), דניאל גיגאקס, אלכסנדר פריי, יוהאן פונלאנטן.

תאריך:  03/09/2005   |   עודכן:  03/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
רופאיו בודקים האם הבעיה נובעת מאירוע מוחי קל שבו לקה
יהונתן דחוח-הלוי
מפלגת השחרור האיסלמית הפועלת פרסמה אמש בלונדון קריאה לכל המוסלמים לנצל את ההסתבכות באפגניסטן ובעירק והמאבק ב"פלשתין" על-מנת להקים את הח'ליפות האסלאית שתאבק במערב
קריות באינטרנט
שלושה תלמידים דרוזים נרשמו למסלולי בגרות איכותיים מאוד; עד כה לא למדו תלמידים דרוזים בתיכונים בקריות
מחלקה ראשונה
"אנו מוכנים לשתף פעולה עם צוות החקירה"; תבע מכל אלה הקוראים עתה לפיטוריו של הנשיא הפרו-סורי אמיל לאחוד להתאזר בסבלנות
מחלקה ראשונה
צוות החקירה דורש לתשאל את אסד עצמו, אך הסורים טרם מסרו עמדתם בעניין זה; קריאות בלבנון להדחת הנשיא הפרו-סורי, אמיל לאחוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il