X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הוציא מכרז בינ"ל לבחירת חברה שתבצע מחקר שוק למיתוג המוצר התיירותי הישראלי תשע חברות כבר ניגשו למכרז
▪  ▪  ▪

משרד התיירות בשיתוף משרד האוצר פועל למיתוג מחדש של המוצר התיירותי הישראלי. לאחרונה פרסם משרד התיירות מכרז בינלאומי לבחירת חברה בינלאומית, שתבצע מחקר שוק מעמיק למיתוג המוצר התיירותי הישראלי. יצויין כי זהו המכרז הבינלאומי הראשון שמפרסם משרד התיירות מזה 12 שנים.
עד כה נרשמו למכרז תשע חברות בינלאומיות מן המובילות בעולם, בהן: Ernst & Young, Apco, Capgemini, Synovate, McKinsey & Company, Fisher College of Business, Insight Research
Group, Northstar Research Partners, Marketing Analysis Inc.
מטרת המחקר היא לבחון מחדש את מוקדי התיירות לישראל ואת הפוטנציאל השיווקי של מדינות היעד ופלחי השוק השונים ולמתג את המוצר התיירותי הישראלי.
המכרז נועד לאתר חברה בינלאומית בעלת מומחיות בניתוח שווקים תיירותיים - שתסמן סדר עדיפויות להשקעות בארצות היעד (אירופה, צפון אמריקה, דרום אמריקה והמזרח הרחוק) ובפלחי השוק השונים.
תוצאות המחקר יהוו בסיס למכירה ושיווק של המוצר התיירותי הישראלי בשנים הקרובות. מחקר השוק גם יסייע למשרד התיירות לפתח אסטרטגיות להגברת התיירות לארץ. החברה הבינלאומית שתיבחר במכרז, תקבע היכן וכמה כדאי למשרד התיירות להשקיע - כדי לחזק את התיירות.
שר התיירות, אברהם הירשזון: "שוק התיירות העולמי השתנה ועלינו להגדיר מחדש את הפוטנציאל השיווקי של מדינות היעד ופלחי השוק ולגבש אסטרטגיה שיווקית להגברת התיירות לארץ".
מנכ"ל משרד התיירות, אלי כהן: "שווקים חדשים כמו: מרכז ומזרח אירופה והמזרח הרחוק נפתחו לעולם וטמון בהם פוטנציאל רב. המדיניות של משרד התיירות, ששונתה בשנה האחרונה, מחייבת השקעות כלכליות רק במקומות שבהם התשואה שתתקבל תהיה הגבוהה ביותר".

תאריך:  04/09/2005   |   עודכן:  04/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
הצו הוצא לבקשת בעלי קרקעות פרטיים במתחם הפארק, אשר זכו לפני כ-10 ימים בעתירה מינהלית המבטלת את תוכנית פארק הרצליה    בית המשפט הורה להעביר את התוכנית לדיון מחדש בוועדות התכנון    העותרים מבקשים לבנות בניינים בשטח שהופקע מהם
ניר וייס
יצרנית הקוסמטיקה הגדולה בעולם מדווחת על ירידה של כ-5.8% ברווחיה לעומת התקופה המקבילה אשתקד
מיכאל דבורין
עמותת "טבקה" עתרה לבג"צ נגד משרד החינוך, עיריית אור יהודה וראש העיריה יצחק בוכובזה בגין סירובם לרשום כ-50 ילדים יוצאי אתיופיה במוסדות חינוך בעיר
הדר פרבר
עדי ראייה: הכוחות ירו למוות באדם שיצא לקרוא לעזרה    דיווחים על אונס וביזה
מחלקה ראשונה
האולפן בהרצליה משתרע על פני כ-400 מ"ר ובמהלך החודשים האחרונים הוסב במיוחד לצרכים המיוחדים של הפקות מקור בסדרות דרמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il