X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר ביוזמה חדשה, המרחיבה את היקף פעילותם של החוקרים ועורכי הדין במשרד הכונס הרשמי, שהתמקדה עד-כה בעיקר בפושטי רגל יחידים והגשת תביעות נגד מנהלים רק במקרים בודדים הכונס עו"ד שלמה שחר: "ישנה חשיבות רבה בפעילות אקטיבית ויזומה של הכונס הרשמי במטרה להרתיע מנהלים מלעשות בחברה כבתוך שלהם"
▪  ▪  ▪

כונס הנכסים הרשמי, עו"ד שלמה שחר, החל לאחרונה בניהול חקירות ותביעות נגד מנהלי חברות, שניהלו עסקים בתרמית.
מדובר ביוזמה חדשה, המרחיבה את היקף פעילותם של החוקרים ועורכי הדין במשרדו של הכונס הרשמי, שהתמקדה עד-כה בעיקר בפושטי רגל יחידים ובהגשת תביעות נגד מנהלים רק במקרים בודדים ויוצאי דופן.
במסגרת יוזמה זו הורה כונס הנכסים על הקמת צוות בראשות חננאל גורפינקל, מנהל היחידה הכלכלית ונציגים מהמחוזות השונים לצורך ביצוע חקירות כלכליות של נסיבות קריסתן של חברות בפירוק והעמדה לדין של מנהלים ודירקטורים לפי סעיפים 373 ו-374 לפקודת החברות, באותם המקרים שבהם יימצא כי יש מקום ל"הרמת מסך" וכי ישנה אחריות אישית של המנהלים לקריסת החברה.
ממשרד הכונס מדווחים, כי במסגרת שינוי מדיניות זו הוגשה בימים אלה לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה לחייב את דוד שורקה בחובות חברת "אלקטרומנוע ירושלים בע"מ" אשר שורקה שימש כמנהלה לפני כניסתה להליך פירוק בחודש מאי 2004.
בבקשה שהוגשה על-ידי ב"כ הכונס הרשמי, עו"ד קובי פרסקי, טוען הכונס הרשמי כי החברה שהוקמה על-ידי שורקה שעסקה במכירת ציוד חשמלי וציוד טכני, נותרה חייבת לנושיה השונים סך של כ-20 מיליון ש"ח.
עם מתן צו הפירוק כנגד החברה החל הכונס הרשמי בביצוע חקירה בקשר לנסיבות קריסתה. ממצאי חקירת הכונס הרשמי העלו, כי עסקי החברה נוהלו, לכאורה, בתרמית ותוך כוונה לרמות את נושיה. בין היתר עלה מהחקירה, כי בחשבון השיקים לגבייה, הופקדו שיקים אשר לא היתה מלכתחילה כל כוונה לפורעם ובכלל זה "שיקים קשורים" אשר התקבלו מאחת מחמשת החברות הקשורות לחברה, חלקן לא פעילות, או מאישתו של שורקה ו"שיקים טובה", כלומר, שיקים אשר הוחלפו עם מקורות שונים ללא פעילות מסחרית אמיתית ונועדו, כך לטענת הכונס, להציג מצג שווא לצורך הגדלת היקף האשראי שניתן לחברה. לחשדות אלה מתווספים חשדות נוספים לגבי אופן ניהולה של החברה.
במשרדו של הכונס מדגישים, כי הגשת הבקשה לחיובו האישי של מנהל חברת אלקטרומנוע מבשרת על תחילת העידן החדש בפעילות הכונס הרשמי במשרד המשפטים ומבטיחים כי תביעות נוספות כנגד מנהלי חברות פרובלמטיים, כבר נמצאות בקנה ומתגבשות ותוגשנה בהקדם.

תאריך:  05/09/2005   |   עודכן:  05/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
במסגרת הרצועה החדשה, יעלה ערוץ אגו ב-HOT‏, 9 תוכניות חדשות הפונות לגבר
אלעזר לוין
ניהל את הרשות לפיתוח כלכלי בת"א    בא במקום קיפל וגור-אריה
נוה יוסף
בית המשפט קיבל את חוות הדעת של איגוד המוסכים ופסק כי המוסך התרשל בטיפול ברכבו של התובע    בעל המוסך חויב בעלות הטיפול הרשלני, עלות השכרת הרכב שנאלץ התובע להשכיר בזמן שהות רכבו במוסך והוצאות משפט
מיכאל דבורין
כך מפרסמת הלמ"ס בסקר שבדק את הוצאות משקי הבית ב-14 הערים הגדולות בישראל    התל אביבים גם הולכים פי 2 מכל היתר למסעדות
ניר וייס
לבעלי ומפיצי התוכנה ניתנו חודשיים ימים להתאמת השירות, כך שלא תתאפשר פעילות פיראטית של העברת קבצים מוגנים בין מיליוני המשתמשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il