X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המדובר בהסכם שיאפשר כניסת מתימו"פ למנהלת הפרויקט האירופי לניווט לוויני "גלילאו" זהו הצעד הסופי אשר יסדיר כניסת חברות וגופים ישראלים לפרויקט זה
▪  ▪  ▪

במעמד מ"מ רוה"מ שר התמ"ת ומ"מ שר האוצר, אהוד אולמרט, ייחתם מחר (ג', 6.9.05) הסכם לכניסת מתימו"פ למנהלת הפרויקט האירופי לניווט לוויני - "גלילאו". זהו הצעד הסופי אשר יסדיר כניסת חברות וגופים ישראלים לפרויקט זה.
על-פי ההסכם שהתגבש תעביר ממשלת ישראל באמצעות מתימו"פ, לתוכנית "גלילאו" סכום של כ-100 מיליון ש"ח במשך 5 שנים, דבר שיקנה לישראל מושב בדירקטוריון של המיזם המשותף, ויאפשר כאמור השתתפות התעשיה הישראלית במכרזי השלב הראשון של התוכנית.
על ההסכם ייחתמו ריינר גרוהה - מנכ"ל המיזם המשותף לנציבות האיחוד האירופי ולסוכנות החלל האירופית ESA, ויאיר אמיתי מנכ"ל מתימו"פ - מרכז התעשיה הישראלית למו"פ, הגוף האחראי מטעם לשכת המדען הראשי במשרד התמ"ת,
על יישום ההסכם עם "גלילאו" לשיתוף התעשיה הישראלית בתוכנית. בטקס החתימה ישתתפו גם מנכ"ל משרד התמ"ת רענן דינור המדען הראשי ד"ר אלי אופר, שגריר האיחוד האירופאי בישראל וראשי תעשיות החלל הישראלית.
במשרד התמ"ת מדגישים, כי להשתתפות הישראלית בתוכנית "גלילאו" חשיבות אסטרטגית בכך שלראשונה נפתחה אפשרות לשיתוף פעולה עם סוכנות החלל האירופית ESA.
עד כה נקבעה רשימה ראשונה של חברות ישראליות, המועמדות להשתתף במכרזי השלב הראשון של "גלילאו" ובהן התעשיה האוירית, רפא"ל, אורביט, רוקאר ואקיוביט.
בין הפירות הראשונים של ההשתתפות הישראלית בפרויקט, הידוק היחסים בין ישראל וסוכנות החלל האירופית, המהווה את הקבלן הטכני של הפרויקט עבור האיחוד האירופי. כחלק מיתוף פעולה זה נפגש כבר אלי אופר המדען הראשי, עם גוז'פה וריליו, בכיר בסוכנות החלל האירופית, האמון על פרויקט זה, ובנוסף, נציגי מתימו"פ וחברות ישראליות החלו בביקורים ומגעים שוטפים עם מרכז המו"פ של סוכנות החלל האירופית באסטק, הולנד, לצורך הכנות להשתתפות במכרזי הפרויקט.

תאריך:  05/09/2005   |   עודכן:  05/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
הצעירה טוענת כי האח החדיר אצבעות לאיבר מינה לאחר שעברה הפלה    החשוד טוען כי מדובר בבדיקה רפואית
ניר וייס
על-אף עלייה בביקוש למכוניותיה, טוענת ענקית הרכב כי היא מעסיקה כמה אלפי עובדים מעבר לנדרש
יפעת גדות
חוקרים הצליחו לרפא אסטמה בעכברי מעבדה על-ידי כך שהדביקו אותם בתולעים טפיליות    מחפשים כעת אחר הסיבה להצלחה של הטפילים לצורך פיתוח תרופות עתידיות
הדר פרבר
נאצים תכננו לפוצץ טבליות שוקולד, קופסאות שימורים ועכברושים מתים ולפוצץ את ארמון המלוכה האנגלי    מסמכים חדשים פורסמו בסקיי
מיכאל דבורין
מדובר ביוזמה חדשה, המרחיבה את היקף פעילותם של החוקרים ועורכי הדין במשרד הכונס הרשמי, שהתמקדה עד-כה בעיקר בפושטי רגל יחידים והגשת תביעות נגד מנהלים רק במקרים בודדים    הכונס עו"ד שלמה שחר: "ישנה חשיבות רבה בפעילות אקטיבית ויזומה של הכונס הרשמי במטרה להרתיע מנהלים מלעשות בחברה כבתוך שלהם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il