X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לדברי מנכ"ל החברה, גיל רופא, תוך זמן קצר יחלו לקוחות רבים במרוץ לסגירת האוברדרפט שלהם: "עדיף להם ליטול הלוואת משכנתא לסגירת המינוס, הנמוכה בכ-2% מכל הלוואה אחרת שיציע בנק מסחרי"
▪  ▪  ▪

במסגרת היערכותה של חברת AMG מודלים כלכליים לחוק איסור החריגה ממסגרת האשראי, שייכנס לתוקפו בתחילת 2006, מציעה החברה לציבור המעוניין לכסות את המינוס בבנק, ליטול הלוואת משכנתא בבנקים למשכנתאות ולא הלוואה לכל מטרה בבנק מסחרי רגיל. הסיבה: שיעורי הריבית המוצעים על-ידי הבנקים למשכנתאות נמוכים באופן דרמטי מהריביות שמציעים הבנקים המסחריים.
לדברי גיל רופא, מנכ"ל משותף ב-AMG מודלים כלכליים, מדובר בהפרש של כ-2% מול הבנקים ובהפרש של כ-4% מול חברות כרטיסי האשראי: "בפועל, כאשר מדובר בסגירת מינוס, רצוי ליטול משכנתא בבנקים למשכנתאות, שם הריבית נמוכה יותר מאשר בבנק מסחרי רגיל. כמו-כן, תקופות ההלוואות במסלולים השונים ארוכות בהרבה מהתקופות המוצעות על-ידי הבנקים המסחריים, והמשמעות היא שהתשלום החודשי נמוך בהרבה".
לדברי רופא, ההלוואות שהבנקים למשכנתאות מציעים מיועדות לבעלי דירה שרוצים להגשים חלומות כגון: נסיעה לחו"ל, לימודים, רכישת רכב חדש או סיוע לילדים בחתונה, אולם כיום, כאשר האיסור על החריגה נכנס לתוקף, משתמשים הבנקים בהלוואות אלו גם לצורך סגירת המינוס.
"יש לציין כי הלוואות לטווח ארוך, כנגד שיעבוד דירה שבבעלות, מהוות פתרון מצוין ללקוחות שזקוקים למימון צרכים שונים. ברם, אם הלווה מעוניין בסכומי כסף נכבדים, כדאי שיבדוק את אפשרות נטילת המשכנתא. הבנקים למשכנתאות מאשרים שיעורי מימון של עד כ-70% מערך הנכס ומגוון של מסלולי מימון - הלוואות צמודות מדד בריבית קבועה או משתנה הלוואות צמודות דולר או ליורו או הלוואות על בסיס פריים. ללקוחות בעלי משכנתאות המעוניינים לקבל הלוואה נוספת, הבנקים למשכנתאות מציעים למחזר את המשכנתא הקיימת במשכנתא חדשה ולנצל את הריביות הנמוכות שקיימות היום ולחסוך המון כסף, ובאותה הזדמנות למשוך סכום כסף נוסף לכל מטרה", אמר.

תאריך:  05/09/2005   |   עודכן:  05/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מערכת הסקרים מקומו של שרדר רחוק מלהיות מובטח    הבחירות והדגישה את העובדה כי הוא למעשה זקוק להצבעת אמון של מפלגתו
ברוך לוי
הגישה לאוצר ולממשלה המלצות של ועדת מומחים שמונתה על-ידי נשיא התאחדות התעשיינים לרפורמה כלכלית-חברתית במשק    הממשלה תייעד 2.5 מיליארד שקלים בכל שנה לשנים 2010-2006 למימוש ההמלצות
נוה יוסף
ההחלטה התקבלה בעקבות עתירה לבג"צ אשר במסגרתה ערך משרד הפנים שימוע נוסף לבני הזוג    משרד הפנים מבהיר: "מדובר במקרה חריג"
הדר פרבר
למדונה יש בית בלוס-אנג'לס אך בימים אלה היא מבלה יותר באחוזה הבריטית שרכשה עם בעלה
נוה יוסף
בית המשפט זיכה את ג'אמל מחאג'נה מעבירת הסיוע לרצח בטענה כי לא ידע שמדובר במחבלת, אך הרשיע אותו בגרימת מוות ברשלנות, גרימת חבלה ברשלנות והסעת שב"חים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il