X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקמפיין יעלה השבוע גם בישראל זוהי הפעם הראשונה שקמפיין בהיקף כה גדול עולה לרשת מנגו בישראל
▪  ▪  ▪

רשת האופנה הספרדית הבינלאומית MANGO בחרה בדוגמנית העל קלאודיה שיפר להוביל את קמפיין וקטלוג סתיו חורף 2005-6. שיפר היתה אחת מנערות "מנגו" הראשונות בשנים 92'-95' יחד עם דוגמניות כמו אווה הרציגובה, נעמי קמפבל וכריסטי טרלינגטון.
ממנגו נמסר: "קלאודיה תמיד מצליחה לשקף דמות של אישה קוסמופוליטית עצמאית אשר נותרת יפה מעבר לטרנדים ואופנות ובכך ייחודה. מנגו סומכת עליה גם הפעם מכיוון שהיא משקפת את רוח החברה: גישה שאינה מכוונת לגיל מסוים".
מנגו ישראל תעלה השבוע קמפיין פרסום ארצי בהיקף נרחב בכיכובה של שיפר. הקמפיין יכלול פרסום חוצות, פוסטר מדיה, פרסום על גבי קירות ענק וגשרים, פרסום על גבי אוטובוסים, פרסום בכל העיתונים והמגזינים המובילים, כולל עיתונות המגזר הרוסי והפצת קטלוג. קמפיין זה יהיה הקמפיין המאסיבי הראשון של המותג מנגו בישראל.
אריק בן זינו, מנכ"ל מנגו ישראל: "העונה, לראשונה תוכל הצרכנית הישראלית למצוא בכל אחת מחנויות מנגו בישראל את אותה קולקציה כמו בפריז, ברצלונה, לונדון ורומא, כולל פריטי VIP אשר יוצרו במהדורות מוגבלות בלבד. בחרנו להביא את הבשורות לציבור באמצעות קמפיין נרחב, המעביר את החדשנות והמובילות האופנתית של המותג מנגו. בימים אלה אנו נערכים לקראת פתיחתה של חנותנו החדשה בקניון ארנה, אשר תציג את הקונספט העיצובי החדש של חנויות מנגו".
אופנת מנגו הספרדית (בבעלות פרטית) הוקמה בשנת 1984 וכיום מונה מעל ל-812 חנויות ב-79 מדינות ברחבי העולם. את שנת 2004 סיימה החברה העולמית עם מחזור כולל של 1.06 מיליארד אירו, מתוכם 73% מכירות מחוץ לספרד. בישראל נרכש השנה הזיכיון למותג על-ידי חברת "אלסינט".
רשת מנגו בישראל מונה כיום 9 סניפים, מתוכם 6 סניפים בקיריון בקריית ביאליק, בגרנד קניון בחיפה, בקניון ערים בכפר סבא, בקניון עזריאלי בתל אביב בקניון הגדול בפתח תקווה, במול הים אילת, ו-3 סניפי מנגו אאוטלט בקניון חיפה, קניון השרון בנתניה וקניון הנגב בבאר שבע.

תאריך:  06/09/2005   |   עודכן:  06/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
התנועה ביקשה מבית המשפט לקבוע כי היא אינה מחוייבת להיענות לדרישת המשטרה ולהעביר את רשימות המתפקדים והקבלנים לחקירה משטרתית
אלעזר לוין
שווי הפרויקט: 215 מיליון דולר    מדובר בשלושה מגדלים ליד טמפה    ב.ס.ר תשקיע 1.5 מיליון דולר ותרוויח 21.5-26 מיליון דולר
ענבל אביב
זכיינית ליוויס בישראל משיקה היום את הקו החדש של ליוויס ובראשו קולקציות הפרימיום Blue Star ו-LVC, הפונות "לקהל המעודכן והאופנתי"
נוה יוסף
ניצל אישורי כניסה לאזור ה"דיוטי פרי" בנתב"ג שניתנו לו במסגרת עבודתו על-מנת להבריח קרטוני סיגריות    התחמק מתשלום מיסי יבוא בסך כ-615,000 שקל
נוה יוסף
ספיבק סרבה לתת למוחמד צבארנה כסף למימון ניתוח בנו    בתגובה דקר אותה ושיסף את גרונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il