X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ניר למפרט עומד להתמנות לתפקיד ניהולי בכיר בחברה אחרת נציג בעלי המניות: "אנו מצטערים על החלטתו לפרוש מהערוץ"
▪  ▪  ▪

ניר למפרט, מנכ"ל ערוץ ישראל 10, הודיע לבעלי המניות על פרישתו מהתפקיד. למפרט עמד בראש הערוץ כשנתיים, מאז יציאתו מהקפאת הליכים, והוא עתיד להתמנות לתפקיד ניהולי בכיר בחברה אחרת.
מהערוץ נמסר כי בתקופת כהונתו שם למפרט דגש מיוחד על עמידה ביעדיו העסקיים של הערוץ, תוך העלאה משמעותית של ההכנסות וצמצום ההפסדים; בניית תהליכי עבודה מסודרים והשבת האמון של העובדים, התעשיה, קהילת הפרסום הצופים והרגולטורים בערוץ לאחר היציאה מהקפאת ההליכים; גיבוש לוח שידורים המבודל מהמתחרים אשר מבטא גישה ישירה, אישית, בגובה העיניים, הנותנת ביטוי למגוון הדעות בחברה בישראל, גם כאלה שאינם בקונצנזוס.
במשך תקופת כהונתו הפגין הערוץ שיפור בפרמטרים חשובים של ממוצע הרייטינג, בנתח הצפייה ובנתח המסחרי. בחודשים האחרונים, עם כניסת המשקיעים החדשים, נמצא הערוץ בתנופת פיתוח אינטנסיבית של תוכניות מושקעות בתחומי הדרמה, הבידור, התעודה, הספורט והריאליטי, אשר את פירותיהם נתחיל לראות בחודשים הקרובים".
למפרט אמר היום: "אני עוזב את ערוץ 10 עם הרגשה גדולה של סיפוק על הישגים רבים שהושגו ועל היכולת לצלוח אתגרים ומשברים לא קלים. לצוות הניהולי שליווה אותי והעובדים המסורים שהפכו לי למשפחה שנייה, תפקיד מכריע וחשוב בהובלת הערוץ קדימה ובהצלחתו עד כה. אין לי ספק כי הרכב בעלי המניות החדש המבטיח יציבות ואופק התפתחות לערוץ, עשוי להגביר את המומנטום החיובי של הערוץ אל עבר כיבוש המקום שהערוץ ראוי לו במפת השידור בישראל".
נציג בעלי המניות ליאו מלמוד, אמר היום: "אנו מצטערים על החלטתו של ניר לפרוש מהערוץ ולהיענות לאתגר חדש ומרתק מבחינתו. מנהיגותו של ניר ויכולתו לנווט את הערוץ בתקופה לא קלה, תוך התמודדות עם מצבים מורכבים, ראויים בעינינו להערכה ותודה מיוחדים. כמו כן, יכולתו של ניר להוביל את הערוץ לפסים של צמיחה ויציבות היא נכס חשוב והישג נאה אותו הוא מפקיד בידינו בחזרה עם פרישתו. אנו מאחלים לניר הצלחה רבה בדרכו החדשה".
במכתב ששלח לעובדי הערוץ הודה למפרט "על תקופה מרתקת ומלאה". למפרט הודה לבעלי המניות של הערוץ "על המחויבות העצומה שלהם להצלחת הערוץ". "ההשקעה שלהם בערוץ משולבת באמונה אמיתית ובשליחות ציבורית, כי ניתן לבנות גוף שידור חזק ומשפיע בישראל אשר יגביר את הפלורליזם בישראל ויהיה הגורם היחידי שיוכל לתת מענה למונופול הקיים. הרכב בעלי המניות החדש מבטיח כי מחויבות זו תימשך גם הלאה".
בימים הקרובים יתחיל תהליך מסודר של מינוי מחליף ללמפרט.

תאריך:  07/09/2005   |   עודכן:  07/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גבור
יו"ר הרשות הפלשתינית גינה את חיסולו של מוסא ערפאת הלילה    כינוס חירום של מועצה המחוקקת בעזה    ועדת חקירה תחקור מי ביצע את החיסול    הפחד מפני הסלמה בשטח גובר. נביל שעת': עלינו לנסות לשמור על אחדות ולהרגיע את הרוחות
ענבל אביב
כל המבנים משנת 1974 ומטה, בעלי 3 קומות ומעלה נמצאים בסיכון ברעידת אדמה    השר פינס: "יש לשריין מיליארד ש"ח לצורך חיזוקם של בתי הספר"
גלית יצחק
טבע ו-Barr חתמו על הסכם להשקת טבליות Fexofenadine Hydrochloride    טבליות אלגרה מיועדות להקלת התסמינים של נזלת אלרגית עונתית ולטיפול במחלות עור כרוניות שסיבתן לא ידועה
עידן יוסף
הציונות הדתית מציינת 70 שנים למותו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק בשיעורים וימי עיון בכל מוסדות הציונות הדתית
הדר פרבר
באירופה מהססים בגלל החשש שחלק מהעצורים יחזרו למדינות שבהן נוהגים להתעלל ולענות חשודים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il