X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת Domain The Net החלה ברישום מוקדם לסיומת הדומיין EU
▪  ▪  ▪

חברת Domain The Net, רשם מורשה של ארגון האינטרנט העולמי (ICANN) והרשם הרשמי של האיחוד האירופי, משיקה היום בישראל את סיומת הדומיין EU. בכך למעשה ישראל מצטרפת לאיחוד האירופי בהשתתפותה בתהליך הרישום של שמות אתרים בעלי הסיומת EU, תהליך שהחל בימים אלה בכל העולם.
אירוע ההשקה נערך הבוקר על-ידי חברת Domain The Net והתקיים במעמד ראש משלחת הנציבות האירופית בישראל, השגריר רמירו סיבריאן-אוזל.
לדברי השגריר רמירו סיבריאן-אוזל, "פתיחת תהליך הרישום של שמות דומיין בסיומת EU באינטרנט, הינה סופו של תהליך בן מספר שנים שהוביל האיחוד האירופי, כאשר אחת ממטרותיו היא לסייע לחברות וארגונים מכל העולם, בעלי קשרים עסקיים וכלכליים באיחוד, להשתלב בפעילותם במדינות האיחוד האירופי.
ישראליות באירופה
"הסיומת החדשה, EU, תביא תועלת רבה למספר גדל והולך של חברות ישראליות שכבר פעילות באירופה ושואפות לחזק את תדמיתן האירופית. זה נכון במיוחד כיום, כשבעוד שבועיים ייפתחו שיחות בין האיחוד האירופי לישראל להעמקת האינטגרציה של ישראל בשוק האירופי האחיד במסגרת מדיניות השכנות האירופית".
בהתייחסו לקשרי הסחר בין ישראל לאיחוד האירופי אמר השגריר רמירו סיבריאן-אוזל כי "האיחוד האירופי שהתל"ג שלו הוא הגדול בעולם, הוא שותף הסחר הגדול ביותר של ישראל וכ-30% מהיצוא הישראלי מיועדים לאיחוד".
יואב קרן, מנכ"ל ,Domain The Net הרשם המורשה של האיחוד האירופאי: "שם דומיין בסיומת EU מיועד לחברות הפונות לאיחוד האירופי. רישום שם דומיין בסיומת זו אינו בא להחליף את שמות האתרים הקיימים (למשל בסיומת co.il או com). חברות שיש להן עניין לחדור לשוק האירופי יוכלו לעשות שימוש בשם דומיין בסיומת EU, על-מנת להציג נוכחות באינטרנט בשוק האירופי ועל-מנת ליצור תדמית מקצועית של ארגון המשתייך לאיחוד האירופי.
כמו כן, יש חשיבות רבה לרישום דומיין EU., לצורך הגנה של שמות מותג של חברות וארגונים, ולהגנה על הקניין הרוחני שלהם באינטרנט".
כל הקודם זוכה
קרן הסביר כי תהליך הרישום מחולק למספר שלבים. רישום מוקדם אשר מעלה את הסיכויים לשמור על שם הדומיין של החברה, עקב ההערכה שיוגשו בקשות רבות מכל העולם. במקביל, ייפתח בקרוב שלב רישום מוקדם מיוחד המכונה SunRise. הרשמה בשלב זה מתאימה לחברות וארגונים בעלי זכויות על שמות מסוימים (למשל: בעלי סימן רשום, מותגים, ארגונים וכו'). הרישום המלא (Live) יחל במהלך הרבעון הראשון של 2006, כארבעה חודשים לאחר פתיחת שלב ה-SunRise. הרישום המלא יבוצע בשיטת "כל הקודם זוכה", כלומר הבקשה הראשונה שתוגש לרישום שם דומיין היא זו שתתקבל.
רישום השמות בסיומת EU. מיועד לחברות וארגונים בעלי משרד או נציגות באחת ממדינות האיחוד, או אנשים פרטיים שהינם תושבים או אזרחים באחת ממדינות אלה.
חברת Domain The Net פועלת הן בשוק הישראלי והן בשווקים הבינלאומיים. החברה מספקת שירותי רישום לשמות דומיין במגוון של סיומות ושפות ובזמן אמת, מספקת שירותי אינטרנט משלימים, ומתמחה בשירותי רישום בארץ ובעולם לספקיות אינטרנט וחברות גדולות. כמו כן, Domain The Net הינה הרשם המורשה היחיד בישראל של מספר סיומות לשמות דומיין, ומספקת את כל מגוון סוגי שמות הדומיין העולמיים ביותר מ-200 מדינות ובמעל ל-300 סיומות.

תאריך:  07/09/2005   |   עודכן:  07/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
השופטת עדנה ארבל: "השיקולים הכלכליים, שעל-פי קביעת בית המשפט המחוזי עומדים בבסיס החלטת האגודה השיתופית, אינם בהכרח שיקולים פסולים"
שלומי דיאז
מוסטפא ג'אבר בן 60 נורה למוות בחצר ביתו    ככל הנראה תגובה על רצח של בן חמולה יריבה
שלומי דיאז
3 נערים פלשתניים ניסו לדקור את המאבטח בתחנת הרכבת בכפר סבא לאחר שביקש מהם תעודות זהות    אחד נתפס ושניים נוספים נמלטו
הדר פרבר, ניר וייס
מניותיה של PartyGaming הבריטית נפלו ב-33% לאחר שהודיעה כי לא תעמוד בתחזיות הצמיחה לחודשים יולי-אוגוסט
שלומי דיאז
אחת הבנות, בת 12, סיפרה כי אביה אף דחף מקל מטאטא לפיה כעונש על שחזרה מאוחר מבילוי    תושב בת ים חשוד בהתעללות בבני משפחתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il