X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מזוז מסר עדות בבית המשפט המחוזי בירושלים במשפטו של זוזיאשווילי המואשם ברצח השופט עדי אזר
▪  ▪  ▪

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, מגלה בעדות שמסר בבית המשפט המחוזי בירושלים, כי כבר כשבוע לאחר רצח השופט עדי אזר, הובא לידיעתו מידע לפיו האסיר יצחק זוזיאשווילי הוא החשוד ברצח אולם לא היו די ראיות להאשמתו. הראיות הנוספות התוספו מאוחר יותר, בעקבות חקירה מאומצת שנערכה.
היועמ"ש מזוז נאלץ להעיד במשפטם של זוזיאשווילי ורפי נחמני המתקיים בבית המשפט המחוזי בירושלים - הליך נדיר למדי - וזאת נוכח מעורבותו האישית במו"מ לביצוע העסקה שהוצעה: מידע על הרוצחים כביכול תמורת משפט חוזר.
מזוז ציין, כי כשבוע לאחר הרצח יצר עימו קשר עו"ד דיויד וינר, פרקליט בכיר שכיהן בסנגוריה הציבורית, וביקש להיפגש עימו. הפגישה התקיימה בו-ביום. עו"ד שגיב בר-שלום השתתף אף הוא בפגישה. עו"ד וינר ציין כי הוא מייצג אסיר - בשמו לא נקב, אותה עת - שהורשע ברצח אחר ויושב בכלא. האסיר מבקש משפט חוזר, ובתמורה הוא מוכן למסור מידע שהתגלה לו על מבצעי רצח השופט עדי אזר.
מזוז סיפר בעדותו, כי זמן קצר לאחר מכן הוא זימן התייעצות בלשכתו שבה השתתפו פרקליט המדינה, ערן שנדר, ובכירים נוספים מהפרקליטות. כבר באותה התייעצות, אמר, עלתה זהותו של זוזיאשווילי כחשוד ברצח. יומיים לאחר מכן, מסר מזוז, הוא זימן ללשכתו את צוות החקירה המיוחד שהוקם, ומהם שמע על המכתב שנמצא בזירת הרצח, שבו הועלתה הדרישה לערוך משפט חוזר לזוזיאשווילי ואף הועלה איום: "לא תהיה אזהרה נוספת".
מזוז ציין בעדותו, כי באותו מעמד הוא הורה לערוך בדיקת רקע מעמיקה לזוזיאשווילי, וככל שהתקדמה הבדיקה הוא הפך לחשוד המרכזי. לדבריו, תוך-כדי בדיקה הגיעה הפרקליטות למסקנה כי אין עילה לערוך משפט חוזר לזוזיאשווילי, ולכן התגבשה העמדה לסרב לקיים משפט חוזר.
בחקירתו הנגדית לבא-כוחו של זוזיאשווילי, עו"ד ראובן המבורגר, אמר מזוז כי הוא לא אישר, מראש, את חקירתם במשטרה של עורכי הדין וינר ובר-שלום, וכי רק לאחר שנחקרו נמסר לו הדבר. מזוז נשאל בהקשר זה, נוכח הטענות שהועלו - כאילו עו"ד וינר התאבד, מאוחר יותר, עקב זאת שהושפל ונוכח זאת שהוא הולך שולל, כביכול, על-ידי היועמ"ש והפרקליטות, בעוד הוא מנהל עימם מו"מ, בתום לב, להשגת עיסקה עבור לקוחו, זוזיאשווילי.
במהלך הדיון נחשף, בין היתר, מכתבו של עו"ד וינר - בטרם התאבד. עו"ד וינר מבקש מבני משפחתו ומחבריו לזכור אותו כפי שהיה. הוא ציין במכתבו, כי הוא פעל בתום לב, האמין בחפותו של זוזיאשווילי ולא ידע כי לקוחו משתמש בו לשם סחיטה.

תאריך:  07/09/2005   |   עודכן:  07/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טלספורט
אריק זאבי ערך בדיקות שבסיומן התברר כי לא הצליח להתאושש מהפציעה ולכן יחמיץ את האליפות שתחל מחר בקהיר
טלספורט
נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת שלב ב′ של טורניר ההזדמנות האחרונה    אפיק נסים סובב את הקרסול ולא סיים את האימון    צביקה שרף: "אנחנו במומנטום טוב ונקווה שנמשיך אותו"
ספורט 5
מוקדמות מונדיאל 2006: אחרי מחצית ראשונה מתסכלת בה הרבתה ישראל להחמיץ ממצבים קורצים, העלה הקפטן הוותיק, אבי נמני, את הנבחרת ליתרון עם שער נהדר בדקה ה-55    יניב קטן הוסיף את השני בדקה ה-80
עומר שיקלר
עד לאחרונה אסור היה לחברי הקיבוצים להחזיק ברכב פרטי    עתה, עם שינויים בקיבוצים חלה גם עלייה רכבה ברכישת כלי רכב פרטיים    "משק רכב" חברת הרכב של התק"מ והקיבוצים השייכת לתאגיד משקי הקיבוצים, יוצאת בימים אלה בקמפיין בעלות של מיליון וחצי ש"ח
אלעזר לוין
דוראל מציעה למכירה קוטג'ים ב-135 אלף דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il