X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבלגית הדיחה את שראפובה עם ניצחון 2:6, 7:6, 3:6, הצרפתייה גברה על דמנטייבה 6:3 2:6 2:6 האחים בראיין זכו בטורניר הזוגות
▪  ▪  ▪

פירס תפגוש את קים קלייסטרס בגמר אליפות ארה"ב הפתוחה.
קים קלייסטרס ניצחה (ו') במשחק מצויין את מריה שראפובה, קלייסטרס, שנראתה מצויין ניצחה את המערכה הראשונה בקלות 2:6. המערכה השנייה היתה שונה לחלוטין. שתי הטניסאיות הצליחו לשמור על ההגשות שלהן ושיחקו טניס פשוט מושלם. במצב של 5:6 לקלייסטרס, היו לבלגית 5 נקודות משחק, אבל שראפובה הצליחה לצאת מהמצב הקשה ולהגיע לשובר שיוויון שבו הצליחה לנצח ולקחת את המערכה 6:7.
המערכה השלישית היתה כולה של קלייסטרס שהובילה 4:0, שראפובה לקחה 3 משחקונים רצופים ועשתה קולות של חזרה למשחק, אך קלייסרס לא נתנה למשחק לברוח לה בין הידיים, ניצחה 3:6 במערכה המכרעת, והדיחה את הרוסיה, שמדורגת ראשונה בעולם.
מארי פירס גברה על אלנה דמנטייבה, 6:3 2:6 2:6 בחצי גמר אליפות ארה"ב הפתוחה. בגיל 30 הצליחה הצרפתייה המצויינת לעלות בפעם הראשונה לגמר הטורניר ובפעם השישית לגמר טורניר גראנד סלאם.
הרוסיה שיחקה מצויין במערכה הראשונה והצליחה לשבור את ההגשה של פירס כבר במשחקון הראשון. בהמשך הגיעה שבירה נוספת ודמנטייבה ניצחה את המערכה 3:6. פירס נפצעה וקיבלה הפסקה של 20 דקות כדי להתאושש ובמערכה השנייה נראתה הרבה יותר טוב. הצרפתייה הצליחה לשבור את דמנטייבה ועלתה ל-1:2 במשחקונים.
פירס המשיכה לשמור על יתרון השבירה שלה ועלתה ל-2:4. פירס הצליחה לשבור פעם נוספת ולסיים את המערכה עם ניצחון קל 2:6. במערכה השלישית לדמנטייבה היו 3 אפשרויות שבירה במשחקון המכריע, אבל פירס יצאה מזה מצויין וניצחה את המערכה ואת המשחק.
האחים בוב ומייק ברייאן מארה"ב שהיו מדורגים 2 זכו (ו')בטורניר הזוגות באליפות ארה"ב הפתוחה. האמריקנים גברו 1:6 4:6 על יונאס ביורקמן השבדי ומקס מירני הבלארוסי שהיו מדורגים מספר 1 בטורניר.
במערכה הראשונה האחים בראיין שברו פעמיים את יריביהם וזכו במערכה. במערכה השנייה זה הלך יותר קשה, אבל אז באה השבירה שהשלימה ניצחון 4:6 במערכה וניצחון במשחק. 57 דקות הספיקו למייק ובוב לנצח ולזכות ב-400 אלף דולר.
היום (שבת) ייערכו משחקי חצי גמר גברים. במשחק המרכזי יתמודד רוג′ר פדרר (1) נגד לייטון יואיט (3). במשחק השני יפגוש אנדריי אגאסי (7) את רובי ג′ינפרי בדרבי אמריקני.

תאריך:  10/09/2005   |   עודכן:  10/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
אבו דאוד: "אילו רצה להגיע לחקר האמת - היה צריך לפנות לאנשים שיודעים אותה"    לדבריו, במסגרת מסע הנקמה של ישראל בעקבות הטבח נרצחו אנשים שאינם קשורים לא לאש"ף ולא לטבח
יואב יצחק
ראש הממשלה נוטה להצביע נגד ההריסה    השרים מופז, שלום, לבנת, כץ, נוה, הנגבי, בן-אליעזר ואיציק מתנגדים להריסה    פרס, וילנאי ופינס תומכים בהריסה
יפעת גדות
בבדיקות אולטרסאונד הראו עוברים תגובת חרדה וזעזוע לרעש, יחד עם שאיפות ונשיפות עמוקות, פה פתוח וסנטר רועד - כולם סימנים לבכי
מחלקה ראשונה
אוניברסיטת "טולאיין" בניו-אורלינס בה למדו אלפי סטודנטים הוצפה במים בעקבות סופת ההוריקן "קתרינה"    האוניברסיטאות בישראל נענו ליוזמת הסוכנות היהודית לקבל את הסטודנטים בנוהל מזורז לשנת הלימודים הקרובה
מחלקה ראשונה
ג'יימס וולפנזון, שליח הקוורטט: "זה הזמן המתאים. דחיית הפתרון איננה אינטרס של מי מהצדדים"    גורם מצרי: החלה הפריסה לאורך ציר פילדלפי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il