X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר מועצת המובילים והמסיעים: שר התחבורה פועל לאפשר יציאת משאיות עם עודף מטען וחומרים מסוכנים מהנמלים ללא אחריות ופיקוח של רשויות הנמלים
▪  ▪  ▪

שר התחבורה, מאיר שטרית, פועל על-מנת לשחרר את הנמלים מחובת אחריות שלוחית ולאפשר בכך יציאה של משאיות עם עודף מטען וחומרים מסוכנים מהנמלים ללא אחריות שלוחית ופיקוח של רשויות הנמלים. כך הודיע (יום א', 11.9.05) גבי בן-הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, בכנס בטיחות שיזם משרד התחבורה.
לדברי בן-הרוש, הנמלים הם המקור הקלאסי להתהוות העבירות של עומס יתר. מהנמלים יוצאות משאיות עם מטען במשקל עודף של עשרות טונות ועם חומרים מסוכנים המופעלים על-ידי מובילים בלתי מורשים. חובת אחריות שלוחית חלה על הנמלים. על-פי חוק שהתקבל לאחרונה, לפיו ישא באחריות על הובלה בעומס יתר כל מי שאחראי להעמסת המטען, כמו גם משלח המטען ומזמין ההובלה, ולא רק הנהג כפי שהיה עד כה.
יש לציין כי 70% מהפעילות של כלי הרכב הכבדים מתבצעת בנמלים וכן גם הפיקוח על שעות העבודה והמנוחה של הנהגים הוא בשליטת הנמלים המכתיבים לנהגים את זמני הטעינה והפריקה.
בן-הרוש אמר כי בידי שר התחבורה האפשרות להשליט סדר בנמלים, הן בתחום הובלה בעומס יתר והן בהסדרת זמני הפריקה והטעינה שייקבעו בהתאם לשעות העבודה של הנהגים הקבועות בחוק. לא יעלה על הדעת ששר התחבורה, הממונה על תקנות התעבורה, ירחיק לכת עד כדי כך ויפתח את הפתח הגדול ביותר להובלה בעומס יתר ולהכתבת זמני פריקה וטעינה לנהגים בניגוד לתקנת שעות עבודה ומנוחה.
עוד הוסיף בן-הרוש, כי הוא מקווה שהשר ייסוג מהצעתו והנמלים יפעלו כמתחייב על-פי החוק.

תאריך:  11/09/2005   |   עודכן:  11/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
כך החליט בית הדין המשמעתי בבקשה מצד תא כתבי המשפט לחשיפת הפרוטוקולים
גלית יצחק
במחקר שנערך במכללה לישראל נמצא כי הבעל הוא מקור התמיכה החשוב בהתמודדות עם סרטן השד    נשים מחבר המדינות מקבלות יותר תמיכה מבעליהן, המוסלמיות מקבלות את התמיכה הנמוכה ביותר
הדר פרבר
אמריקה עוד לא מצליחה להתאושש מהאסון שפקד את ניו-אורלינס אך היום תקיים טקסים לציון זכרם של קרובנות התקפות הטרור ב-2001
הדר פרבר
איגוד כללי של סופרים בישראל במפגש דיון על התופעה    בנוסף הקראת שירים חדשים של יעקב רוטפלד ואורי פרידמן
יהונתן דחוח-הלוי
דובר תנועת החמאס מסביר: האינטרס העליון כרגע הוא עצם הנסיגה ולכן החמאס לא יתקוף את צה"ל    מבטיח כי המאבק המזוין יימשך עד "שיחרור פלשתין מהים לנהר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il