X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
פעילי הזרוע הצבאית של הארגון ערכו הלילה "חזרה גנרלית" לקראת חגיגות הניצחון, עם צאתו של החייל האחרון מהרצועה החמאס: "התבוסה בעזה - הוכחה לשבריריות מדינת הציונות"
▪  ▪  ▪

בג'יהאד האיסלאמי לא יכולים להתאפק עוד. רגע לפני הנסיגה, הם כבר נערכים לתפילת הודיה אותה יישאו על אדמות חבל קטיף ה"משוחררות" עם השלמת פינויו של צה"ל מרצועת עזה. כך מדווח עתה אחד מאתרי האינטרנט הרשמיים של הארגון.
הטקס האחרון של צה"ל ברצועת עזה החל (א', 11.9.05) בשעה 18:00, ולאחר הורדת דגל הלאום יחלו הכוחות לזרום החוצה, לכיוון מזרח. הרשות הפלשתינית החרימה טקס דומה שהיה אמור להערך מוקדם יותר במת"ק ארז. על-פי ההערכות בישראל, קיים יסוד סביר להניח, כי פעילי ארגוני הטרור השונים בעזה יסתערו על האדמות המפונות חרף השמירה הכבדה שתוצב שם מטעם הרש"פ.
באתר דווח עוד, כי אלפי פעילי 'פלוגות ירושלים' - הזרוע הצבאית של הג'יהאד - ביצעו הלילה אימונים צבאיים גדולים, כמעין "חזרה גנרלית", לקראת חגיגות הניצחון ו"התבוסה הציונית" ברצועה. כתב האתר סיפר, כי האימונים כללו מפגן צבאי בג'יפים המעוטרים בשמות ה"שהידים" שביצעו "פעולות הקרבה" בהתנחלויות. אנשי הארגון חולקו ל"יחידות" הנקראות בשמות "שהידים", לרבות בכירי הארגון אשר חוסלו בידי צה"ל בעזה וביו"ש.
אבו קתאדה, אחד ממפקדי 'פלוגות ירושלים', אמר, כי האימונים הצבאיים הנם חלק מחגיגות "הניצחון והשחרור" המתוכננות לרגע שבו ייצא החייל "הציוני" האחרון את רצועת עזה. "זוהי זכותם של כל הפלגים הפלשתינים לחגוג את הניצחון הזה", הדגיש. הוא אף הודה ל"שהיד והוגה הדעות" פתחי שקאקי (מזכ"ל הארגון שחוסל באי מלטה ב-95') על ש"הכניס את התנועה האיסלאמית בפלשתין לזירת ההתנגדות - התנגדות אשר הכתה באויב ואילצה אותו לנוס מאדמתנו הפלשתינית".
הקאמבק של תיאוריית קורי העכביש
גם בחמאס מצטרפים הערב לקריאות הלל לרגל "התבוסה" ומאמצים את תיאוריית מזכ"ל ארגון החיזבאללה, שייח' חסן נסראללה, כי ישראל משולה לקורי עכביש, קרי, נראית מרתיעה, אך בפועל ניתן להורסה במחי יד.
שייח' יונס אל-אסטל, בכיר החמאס בח'אן יונס, אמר בראיון לתחנת הרדיו של החמאס "קול אל-אקצה", כי "הניצחון והתבוסה בעזה מוכיחים את שבריריותה של מדינת הציונות, ששווקה בשנים האחרונות כמדינת הצבא שאינו נשבר".
"נשק האימה הוא שהביס לראשונה את הציונות, והוא שיביס גם בפעמים הבאות... הארסנל הצבאי הציוני התגלה כחסר אונים אל מול מאות לוחמי הג'יהאד הפלשתיני אשר השפילו את [טנק] המרכבה הציוני על אדמות עזה".

תאריך:  11/09/2005   |   עודכן:  11/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
הביקורת הושמעה הבוקר על-ידי שופטי בג"צ במסגרת דיון בעתירה שהגישו האגודה לזכויות האזרח ועמותת שומרי משפט בשם חקלאים מחמישה כפרים ברחבי הגדה
אסף גדות
מכשיר מולטימדיה חדש משלב בתוכו מספר פונקציות שונות ומתוכנן להחליף מכשירים אלקטרוניים יומיומיים אחרים
אלעזר לוין
העיריה השקיעה 500 אלף שקל במבצע פירסום
אלעזר לוין
תשלם 14.7 דולר למ"ר בחוזה ל-10 עד 25 שנה
אלעזר לוין
פורש זמן קצר לאחר המנכ"ל איתן סורוקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il