X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הזוכים: התעשיה האוירית לישראל; חברת אלון חברת הדלק לישראל, ומכשירי תנועה
▪  ▪  ▪

לשכת המסחר והתעשיה ישראל-אמריקה תעניק אות הוקרה למצטיינים בסחר עם ארה"ב. השנה יוענקו הפרסים בטקס (22.5.02) שיתקיים בנוכחות שגריר ארה"ב בישראל, דן קרצר. האותות יוענקו השנה לתעשיה האוירית לישראל ולאלון חברת הדלק לישראל והעומד בראשה, דוד ויסמן.
בטקס ישתתפו בכירים מהמשק הישראלי. הוא ייערך במלון דן בתל אביב. מקבלי האותות נבחרו על-ידי ועדה מיוחדת של נשיאי הלשכה בעבר ובהווה.
נשיא הלשכה הנוכחי, עו"ד הדין יעקב ישראלי, אמר כי בחירת מקבלי האותות היתה קשה.
שמעון אקהאוז יקבל בשם התעשיה האוירית את אות ההוקרה שלה, בגין הישגים מרשימים בקידום מתמשך של הסחר וההשקעות עם ארה"ב, חדירה לשווקים חדשים בעולם, ויצוא מוצרים ושירותים חדשים לארה"ב, ובהערכה על התרחבותה המרשימה בהתקשרויות, צבאיות ואזרחיות, המסתכמות בכ-1.4 מיליארד דולר בשנת 2001.
דוד ויסמן, נשיא חברת אלון, יקבל את האות בשמה. החברה זכתה באות בזכות פעילותה במגזר הפרטי, הרחבת קשרי המסחר וההשקעות בין ארה"ב לישראל, היקף מכירות חסר תקדים בשנת 2001 שהסתכם בכ-2 מיליארד דולר. החברה זכתה בהוקרה גם נוכח הישגיה המרשימים בהחדרת טכנולוגיה ישראלית לשוק הדלק האמריקני, ולהתקשרויות אסטרטגיות בין חברות ישראליות לחברות אמריקניות.
צבי נטע, נשיא מכשירי תנועה, יקבל את אות הסחר שיוענק לקבוצתו בהוקרה על הישגיה יוצאי הדופן בתחום הכפלת הייבוא של רכבים. אותות נוספים ינתנו לחברת קומברס וחברת אל.אל.די. יהלומים, שבבעלות לב לבייב. אל.די.די. זכתה באות היצואן המצטיין לשנת 2001. זו האחרונה היתה גם היצואן הגדול ביותר של יהלומים ב-2001.
בחירתה של חברת אלון היא מעניינת ביותר. החברה, בעלת מחזור מכירות של מעל שני מיליארד דולר בשנת 2001, השקיעה מאות מיליונים בפרויקטים בארה"ב.
בין השאר רכשה חברת אלון בשנת 2000 את עסקי טוטאל פינה בארה"ב, והקימה את חברת ALON USA, שנכסיה כוללים בית זיקוק גדול, מערך טרמינלים לאיחסון וניפוק, וכ-1,100 מייל של צינורות להולכת דלק גולמי. כמו כן מחזיקה החברה כ-1,700 תחנות תדלוק בדרום-מערב ארה"ב.
במהלך שנת 2001 מימשה חברת אלון אופציות ורכשה 100% ממניות SCS, שהיא הזכיינית של רשת החנויות הגדולה בעולם: Seven Eleven. בין השאר מחזיקה הרשת ב-175 תחנות תדלוק בהן משולבת חנות Seven Eleven.
אלון פועלת להחדיר טכנולוגיה וידע ישראליים בתחומים שלא היו מוכרים עד עתה בארה"ב. דוגמא בולטת היא שיתוף הפעולה עם חברת הסטרט-אפ הישראלית סלניום, ופיתוח תחנות תדלוק שהתשלום בהן הוא באמצעות מכשיר טלפון סלולרי. היקף השוק בתחום מוערך בין חצי מיליארד למיליארד דולר. מדובר על פטנט ישראלי חדשני.
בנוסף משמשת אלון כנציגה בלעדית של חברות אמריקניות בארץ, דוגמת חברת TEXACO, אשר אלון מספקת את שמניה.

תאריך:  21/05/2002   |   עודכן:  22/05/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
בסקר שנערך קיימת ירידה בתמיכת הציבור בערפאת; אחוז גדול מאד (91%) תומך ברפורמות ברשות, ואחוז ניכר (70%) תומך בפיוס עם ישראל לאחר הסכם שלום והקמת מדינה פלשתינית
רנית נחום-הלוי
מחקירתו עולה כי ייצר עשרות מטענים נוספים ועסק ברכש תחמושת
גיל איל
סכום התביעה: 600 מיליון ש"ח; התביעה נגד כל 4 חברות הסלולר: סלקום, פלאפון, פרטנר ומירס
רנית נחום-הלוי
הצעירה נעצרה על-ידי סוכני משטרה שהזדהו בפניה כגנבי מכוניות; 'הגנבים' רכשו את אמונה והיא הובילה אותם למקומות מסתור נוספים שם מסרה לידיהם מפתחות לרכב ואופנוע שגנבה
גיל איל
השתמשו בתמונות עירום חלקי של התובעת ג'ודית סולטס, וטענו כי מדובר בתמונות עירום של אנה קורניקובה; סולטס תקבל את הקרדיט על העירום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il