X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צו המעצר שהוציא הארגון הפלשתיני לזכויות אדם נגד האלוף במיל' בבריטניה עוסק בחשד לפשעי מלחמה שבוצעו בהריסת 60 בתים ברפיח נגד אלמוג הוכנו תיקים נוספים הכוללים מעורבות בהרג עשרות פלשתינים בפעולות צה"ל בעזה, בעת שכיהן כאלוף הפיקוד
▪  ▪  ▪

צו המעצר שהוצא בבריטניה לבקשת הארגון הפלשתיני לזכויות אדם נגד האלוף במיל' דורון אלמוג, עוסק בחשד לביצוע פשעי מלחמה, בהריסת 60 בתים של תושבים פלשתינים במחנה הפליטים ברפיח, ב- 10 בינואר 2002.
הארגון תיעד בפרוטרוט את פרטי פעולת צה"ל באותו אירוע ואסף נתונים מלאים על כל המשפחות הפלשתיניות שבתיהן נהרסו לחלוטין (בסך-הכל 59) ומשפחה נוספת שביתה נהרס חלקית. על-פי נתונים אלה, יותר מ-650 פלשתינים נותרו חסרי קורת גג בעקבות פעולת צה"ל.
בנוסף הכין הארגון הפלשתיני תיק משפטי הכולל אישומים נוספים לפשעי מלחמה שבוצעו על-ידי האלוף במיל' אלמוג, על-מנת שייחקר גם בעניינם, אם ייעצר בידי המשטרה הבריטית. האישומים כוללים את הפרטים הבאים:
ביצוע הרג המוני ב-22 ביולי 2002 בתקיפת חיל האוויר בה הוטלה פצצה של טון על המבנה בו שהה ראש הזרוע הצבאית של החמאס סלאח שחאדה. בתקיפה נהרגו 15 פלשתינים ונפצעו יותר מ-150.
הריגת נוהא שוכרי אל-מקאדמה במחנה הפליטים אל-בורייג' ב-3 במרס 2003. על-פי התיעוד הפלשתיני שנמסר לרשויות הבריטיות, מדובר בפעולת נרחבת של צה"ל באל-בורג', במהלכה נהרגו שמונה פלשתינים, ביניהם אל-מקאדמה שהיתה בחודש התשיעי להריונה.
כוח צה"ל שהגיע מכפר דרום הקיף את הבית של עאדל עבדאללה עבד אלסלאם. לטענת הפלשתינים, אילץ הכוח את עשרת תושבי הבית לצאת ממנו קודם להריסתו.
הריסת הבית הביאה לקריסת שלושה בתים נוספים, בתוכם הבית שבבעלות שוכרי סולימאן חוסיין אלמקאדמה. קירות אחד החדרים בבית זה התמוטט על בני משפחת אל-מקאדמה והרג את האם נוהא בת ה-40 וגרם לפציעת ארבעה מעשרת ילדיה, כך על-פי הגרסה הפלשתינית.
הריגת מוחמד עבד אל-רחמן אל-מדהון ב-30 בדצמבר 2001. כוח צה"ל שהיה מוצב באלי סיני ירה ארבעה פגזי טנק ואש מקלעים לעבר שלושה חשודים. בסריקות נמצאו גופותיהם של שלושה נערים פלשתינים, בינהים מוחמד עבד אלרחמן אלמדהון בן 15. מהגרסה הפלשתינית לאירוע ניכר כי הארגון הפלשתיני אינו מקבל את טענת צה"ל לפיה מדובר בסיכול ניסיון פיגוע בישוב וכי בכליהם של הנערים נמצאו סכינים.

תאריך:  13/09/2005   |   עודכן:  13/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בניסויים רפואיים שנעשו במעבדה ויטמין C הרג תאים סרטניים    הרמה היעילה היתה כה גבוהה, עד שניתן לקבל אותה רק בעזרת עירוי
הדר פרבר
צמיד לבן בקמפיין חדש למען מחיקת חובות הממשלות העניות
יואב יצחק
ח"כ שטייניץ דורש להוציא את תנועת "יש גבול" אל מחוץ לחוק    שרת המשפטים מציעה לבריטניה לשנות את החוק    עו"ד ישראלי הוא הפועל בבריטניה בשמה של "יש גבול"
יפעת גדות
ממחקר חדש עולה כי נשים בגיל הבלות שצרכו רמות יומיות גבוהות של אבקת חלבון סויה ותמציות סויה היו בסיכון נמוך לשברים בעצמות
מחלקה ראשונה
בגדי מעצבות, בגדי ילדים, תכשיטים מיוחדים, תיקים, אביזרי נוחות לתינוקות, מנשאים, מתנות קטנות לחגים ועוד ועוד יוצגו בדוכנים שיוצבו בקניון רננים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il