X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עלייה של כ-290% בהיקף הייצוא של מוצרי חלב ישראלים בחמש השנים האחרונות מ-5.7 מיליון דולר בשנת 2000 ל- 16.5 מיליון דולר ב-2005
▪  ▪  ▪

במסגרת פעולותיה לפיתוח שווקים חדשים למוצרי החלב המובחרים של ישראל, מקיימת המועצה לענף החלב בישראל, בשיתוף המחלבות והמכון הישראלי לייצוא, פעילות אינטנסיבית לעידוד ייצוא מוצרי חלב מובחרים לשוקי העולם, ובכללם לשוק הכשר בארה"ב.
מנכ"ל מועצת החלב, שייקה דרורי, מציין בסיפוק, כי המאמצים לפיתוח שווקי הייצוא להגברת הביקושים למוצרי החלב הישראלי מראים על עלייה של כ-290% בין השנים 2000 ל-2005. רק בשנה האחרונה, עלה ייצוא מוצרי חלב ישראלים ב-279%, זאת על-פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
לדבריו, על-פי הערכות של מועצת החלב ניתן להגדיל אף יותר את הייצוא בשנים הקרובות.
בין הצעדים השיווקיים שמקיימת מועצת החלב בארה"ב: השתתפות בתערוכות מזון עם מגוון גבינות מובחרות, מתן חסות, כיבוד של גבינות מובחרות לוועידות הארגונים היהודיים בעולם ועוד. השנה התקיים סיורי עיתונאי מזון מחו"ל במחלבות בארץ.
בכל הפעילויות השיווקיות שמתקיימות בעולם מועצת החלב מציגה מגשים מלאים כל טוב- תנובת הרפתות והדירים הישראלים: מוצרי חלב, גבינות קשות, גבינות לבנות, גבינות פטה ממגוון המחלבות הישראליות. מוצרי החלב הישראלים נתפסים על-ידי הצרכן האמריקני כנקיים במיוחד ושייכים לקטגוריית הבריאות. טרנד האוכל "הבריא והנקי" (healthy&clean) מגביר את הביקוש למוצרים כשרים.
דרורי מסר, כי מחקרים שערכה מועצת החלב מעלים שבשוק העולמי יש ביקוש רב למוצרי חלב כשרים המצטיינים בטעם, איכות ובמגוון המאפיין את המוצרים הישראלים. "המגדלים והמחלבות בישראל מייצרים את החלב הטעים והאיכותי בעולם. המחלבות מייצרות ממנו מגוון אדיר של מוצרים, חלקם ייחודיים מאוד. ההקפדה שלנו על כשרות ידועה. זה אך טבעי לחבר בין הנתונים הקיימים ולהציג יתרון יחסי גדול בשוק הכשר העולמי".
עוד הוא אומר, כי "מחקרים שביצענו מוכיחים שיש כאן פוטנציאל של כמאה מיליון דולר ייצוא של גבינות ומוצרי חלב מובחרים. לאחר שנחדור לשוק הכשר, ננסה לפנות גם לשוק הפרימיום הכללי ולהציע לצרכן העולמי מהמבחר של הגבינות ומוצרי החלב הייחודיים שלנו".
תאריך:  13/09/2005   |   עודכן:  13/09/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טלספורט
קפטן הנבחרת לא ערך אימון קליעות עם חבריו ונשאר בחדרו כדי לקבל טיפולים לקראת המשחק מול הונגריה
טלספורט
הרבה בשר מחכה לנבחרת ישראל היום מתחת לסלים ובעיקר רוברט גוליאש אחד    אבל הונגריה היא לא רק הוא והמשחק היום צפוי להיות צמוד ואגרסיבי    אבל אחרי אתמול נראה ששום דבר לא ישבוק את השחקנים של שרף    ששון: "הלילה אנחנו רוצים לחגוג"
ברוך לוי
נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין, דורש מבן-אליעזר להוביל מחדש מדיניות לשימור אנרגיה ולשימוש במקורות אנרגיה חליפיים נוכח תוספת העלויות במחירי הדלק הגולמי    טוען: מדיניות מתונה לשימור אנרגיה תחסוך למשק לפחות 200 מיליון שקל בשנה בצריכת חשמל
טלספורט
ליגת האלופות חוזרת. צ′לסי, יובנטוס, מילאן, ריאל מדריד    כולן מועמדות לזכיה בתואר אלופת אירופה    אבל אל תתפלאו אם דווקא בטיס או ליון יזכו בתואר
הדר פרבר
מארגני משמרת מחאה למען שחרורו של ג'ונתן פולארד: "כולנו יוצרים קשר עם המתמודדים על ראשות הליכוד ואומרים להם: מי שמפנה את גבו לפולארד מפנה את גבו לכל העם!"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il