X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה הרוסי לשעבר מיכאיל קסיאנוב הכריז היום בראיון ברדיו הרוסי כי בכוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות רוסיה שתתקיימנה בשנת 2008 בדרך לנשיאות רוסיה ייאלץ קסיאנוב להתמודד עם שערורייה המאיימת לחסל את סיכוייו להגיע למשרה הבכירה במדינה
▪  ▪  ▪

ראש ממשלת רוסיה לשעבר מיכאיל קסיאנוב הכריז היום (ד', 14.9.05) בראיון ברדיו הרוסי "אחו מוסקבה" כי בכוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות רוסיה שתתקיימנה בשנת 2008.
בחודשים האחרונים הלך קסיאנוב וגיבש סביבו מחנה אוהדים גדול, קרא לאיחוד האופוזיציה ותקף בחריפות רבתי את משטרו של הנשיא הנוכחי ולדימיר פוטין ואת מערכת המשפט במדינה.
אולם לא הכל ורוד. בחודשים האחרונים עומד קסיאנוב במרכזה של שערורייה הנוגעת לבית קיץ מפואר שארגן לעצמו, כך על-פי החשד, בשלהי כהונתו כראש ממשלה. קסיאנוב מצדו טוען כי המדובר ברדיפה פוליטית בדומה לרדיפה ממנה סבל מתנגד אחר של פוטין, נשיא יוקוס לשעבר מיכאיל חודרקובסקי.
המשטרה חושדת כי קסיאנוב קנה דרך גורם שלישי אחוזה ענקית ליד מוסקבה במחיר נמוך ביותר שאינו משקף את השווי האמיתי של הקרקע, וזאת ביום האחרון של כהונתו כראש ממשלה.
קסיאנוב כיהן בעבר גם כשר האוצר בתקופת שלטונו של הנשיא הקודם בוריס ילצין. הפרשה נחשפה לפני זמן מה בעיתונות הרוסית, התגלגלה לפרלמנט, ומשם הדרך לפתיחת חקירה פלילית - ברוסיה של פוטין הייתה קצרה.
הקונספירטורים יגידו כי הקרמלין שוב חשף את ציפורניו נגד מתנגדי המשטר. אחרים יגידו כי כמו במקרה של איל ההון חודרקובסקי, שוב הוכח עד כמה רקובים ומושחתים אלו המכנים עצמם הליברלים ברוסיה שרוממות שלטון החוק בגרונם. ואכן מבחינה עובדתית התקשורת הרוסית החלה לדוש בפרשה ולהציף אותה על-פני השטח, רק מרגע שהפכה מועמדותו של קסיאנוב לרלבאנטית. רבים ראו בכך סימן אזהרה לקסיאנוב המאותת לו לחדול מהביקורת כלפי הקרמלין, "ולהוריד הילוך". אולם הוא לא הבין את הרמז, והפרשה התגלגלה כאמור לכדי חקירה פלילית.
שווי האחוזה אותה רכש קסיאנוב על-פי החשד מוערך בכ-16 מיליון ליש"ט והיא ממוקמת על שפת הנהר במערב מוסקבה. היא כוללת בין היתר מגרש טניס וחוף פרטי ובעבר הייתה שייכת למיכאיל סוסלוב האידיאולוג הסובייטי הראשי בתקופת ברז'נייב.
קסיאנוב מכל מקום מכחיש והדוברת שלו הוציאה הודעה בה נאמר: במשך 25 שנים בה שירת כעובד של המדינה לא היה מעולם קסיאנוב בעליה של חברה כלשהי בין אם במישרין ובין אם בעקיפין".
הדוברת הוסיפה, כי היא בטוחה שראש הממשלה לשעבר לא ביצע כל פעולה בלתי חוקית בין אם בתקופת כהונתו כראש ממשלה ובין אם לאחר מכן".

תאריך:  14/09/2005   |   עודכן:  14/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
במח"ש מבקשים לבדוק האם שוטרים ידעו על מעשי הקצינים הנחקרים ושיתפו עימם פעולה
אלעזר לוין
הממונה על הגבלים אישר את העיסקה    שווי הקניון נטו - 204 מיליון שקק
ברוך לוי
התקציב, עליו סיכמו משרדי התחבורה והאוצר, ישמש לסלילת ולאחזקת כבישים ב- 5 השנים הבאות. השר שטרית: מדובר במהפיכה מבחינת ההתייחסות לתשתית בישראל
ברוך לוי
התייצבות ביצוא סחורות ושירותים והמשך הגידול ביבוא   תוספת של 3.1 מיליארד דולר בהשקעות הישירות של תושבי חו"ל בישראל   נמשכת מגמת הגידול בעודף הנכסים על ההתחייבויות
מיכאל דבורין
כך החליט שר התחבורה מאיר שטרית   כהונתו של שלום, אחיו של שר החוץ סילבן שלום, המכהן כבר 8 שנים בתפקיד תוארך בארבע שנים נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il