X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המיליארדר הרוסי הגולה בוריס ברזובסקי נאלץ לאשר היום כי חברות הנמצאות בשליטתו העבירו כספים למסע הבחירות של יושצ'נקו לאחר שמסמכים המראים זאת בבירור נחשפו באתר אינטרנט באוקראינה
▪  ▪  ▪

המיליארדר בוריס ברזובסקי, הגולה באנגליה, לאחר שהוצא נגדו צו מעצר ברוסיה, אישר היום (ד', 14.9.05) לראשונה כי חברות הנמצאות בבעלותו עזרו לממן את מסע הבחירות של נשיא אוקראינה הנוכחי יושצ'נקו.
"נשיא אוקראינה לשעבר ליאוניד קרבצ'וק צלצל אלי אתמול וסיפר לי כי באתר אינטרנט כלשהו באוקראינה פורסמו מסמכים הקושרים בין חברות הנמצאות בבעלותי לחברות שמימנו באופן ישיר את קמפיין הבחירות של ויקטור יושצ'נקו", אמר היום ברזובסקי, "צלצלתי לרואי החשבון שלי וגיליתי כי המסמכים הללו שנחשפו באמת שייכים לחברות שלי, לאחר מכן צלצלתי לקרבצ'וק ואישרתי בפניו שאכן כך הדבר", הוסיף הטייקון היהודי-רוסי נחשב לאחד מיריביו המרים ביותר של פוטין בעולם.
עם זאת ברזובסקי ציין כי הוא מעולם לא הסתיר את תמיכתו במאבקו של יושצ'נקו בראש הממשלה דאז שנתמך ישירות על-ידי הקרמלין ויקטור ינוקוביץ'.
ברזובסקי ציין כי לפי דעתו היו אלה שירותי הביון הרוסיים שתלו את המסמכים באתר האוקראיני. "אני סבור כי הדבר נעשה על-מנת להעמיק את הקרע שנוצר בין הנשיא יושצ'נקו לבין בת בריתו לשעבר ראש הממשלה טימושנקו שפוטרה מתפקידה ביחד עם כל הממשלה בשבוע שעבר.
"אני לא רוצה להיכנס לקרע הזה", אמר ברזובסקי והוסיף: "אבל ברור לחלוטין מי עומד מאחוריו, ומי היחידים שירויחו מהקרע בקרב תומכי המהפיכה הכתומה".
הבשורה על מעורבותו הפעילה של ברזובסקי, שנוא נפשו המוצהר של הקרמלין, בקמפיין הבחירות האוקראיני בוודאי לא תוסיף לקירוב לבבות בין רוסיה ואוקראינה אשר היחסים הטעונים ממילא בין שתי המדינות הגיעו לרתיחה על-רקע משבר הבחירות החריף, ותבוסתה של רוסיה ומועמדה ינוקוביץ' בחורף שעבר ליושצ'נקו ואנשיו.

תאריך:  14/09/2005   |   עודכן:  14/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך קבע בית הדין לעבודה בתל אביב אשר הוציא צו מניעה זמני המונע את פיטורי הוטרינארית ד"ר שלומית פרנס וחייבה את העיריה בתשלום הוצאות
עידן יוסף
הסיבה: עוני וחוסר ידע בהלכה היהודית   רבה הראשי של סנט-פטרבורג, הגדיר את הסוגיה בתור "אחת הבעיות הגדולות ביותר, איתה מתמודדת הקהילה היהודית ברוסיה"
מיכאל דבורין
בהודעת דובר צה"ל נאמר כי בסיכום התחקיר קבע הרמטכ"ל כי תוצאות המבצע לא תאמו את מטרתו, שכן מטרת המבצע הייתה לעצור את המבוקשים ולא להורגם   הרמטכ"ל ציין כי בהתחשב בזירת הפעולה ולאור תוצאות המבצע, נכון היה לשקול את עיתוי המבצע ואת שיטת הפעולה
מיכאל דבורין
ראש הממשלה הרוסי לשעבר מיכאיל קסיאנוב הכריז היום בראיון ברדיו הרוסי כי בכוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות רוסיה שתתקיימנה בשנת 2008   בדרך לנשיאות רוסיה ייאלץ קסיאנוב להתמודד עם שערורייה המאיימת לחסל את סיכוייו להגיע למשרה הבכירה במדינה
שלומי דיאז
במח"ש מבקשים לבדוק האם שוטרים ידעו על מעשי הקצינים הנחקרים ושיתפו עימם פעולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il