X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשטרה עצרה זוג הורים מהיישוב אלעד לאחר שנחשדו כי התעללו מינית בתינוק כחלק מסדרה של תלונות על אלימות במשפחה הציב הבעל מצלמה נסתרת אשר תיעדה את האישה מבצעת, בין היתר, מין אורלי בתינוק בן ה-11 חודשים
▪  ▪  ▪

זוג הורים מהיישוב הדתי אלעד נעצרו על-ידי המשטרה (ו', 16.9.05) בחשד שהתעללו מינית בתינוקם בן ה-11 חודשים. המשטרה חושדת, כי האם התעללה מינית בתינוק ובעלה שידע על כך לא עשה דבר בעניין. בית משפט השלום בנתניה האריך בצהריים את מעצרה של האישה, בת 30, בעשרה ימים. מאוחר יותר בית המשפט דן גם במעצרו של הבעל והחליט כי גם הוא ייעצר לעשרה ימים.
התינוק הועבר על-ידי שירותי הרווחה למשפחה אומנת ובעוד כשבוע יוחלט האם לבקש מבית המשפט צו להוצאתו מידי הוריו.
לדברי משטרת ראש העין החוקרת את הפרשה, האם חשודה שהתעללה מינית בתינוק וביצעה בו מין אוראלי לעיני מצלמות שהתקין בעלה בבית.
תחילת הפרשה היא בסדרה של תלונות הדדיות שהגישו בני הזוג בגין אלימות במשפחה. כחלק מתלונות הציב הבעל מצלמה נסתרת בבית על-מנת לתעד את האלימות של אישתו. בקלטות אלו תועדה האישה מבצעת את המעשים.
בין היתר נראית האישה בחומר המתועד כשהיא עירומה מענגת את עצמה והתינוק לצידה וכן מבצעת בו מין אוראלי ומניחה את התינוק על עצמה ומבצעת עימו תנועות משגל. הבעל, בן 28, התייצב אמש במשטרה וסיפר לחוקרים על הנעשה בביתו וכן מסר לידיהם את הקלטות. הוא ביקש להתלונן נגד אשתו על התעללות בבנם היחיד.
בחקירתה במשטרה טענה האישה, כי ביצעה את המעשים בידיעתו ובעידודו של בעלה. בחקירתו טען הבעל, כי התקין את המצלמה כדי שזו תשמש ראיה לטענותיו על אלימות מצד אשתו ועקב חשד שהיא פוגעת בתינוק אך בשום אופן לא עודד את המעשים ועובדה שהוא זה שהביא למשטרה את החומר המוקלט. האישה טענה מנגד במשטרה, כי מדובר בנקמה מצד בעלה הרוצה לפגוע בה בגלל הויכוחים ביניהם. לדבריה יתכן ובעלה גם סימם אותה וביים את הקלטות ובכל מקרה הוא ידע על המעשים ואף צפה בקלטות כדי "להתעורר מינית".
בסופו של דבר הוחלט במשטרה לעצור גם את הבעל, על אף שהוא זה שהתלונן, מאחר ולדברי המשטרה לא מובן מדוע הבעל התלונן רק עכשו לאחר שידע על המעשים כבר מחודש יוני עת התקין את המצלמות. בני הזוג הובאו לבימ"ש השלום בנתניה לדיון בהארכת מעצרם. האישה התמוטטה במהלך הדיון וזה הופסק כדי שתקבל טיפול רפואי. הבעל השתולל באולם והמאבטחים השתלטו עליו. לדבריו הוא לא מבין מדוע נעצר. לדבריו הקליט את אשתו מאחר והמשטרה לא האמינה לו בעבר שהיא מכה אותו ופוגעת בתינוק והוא רצה לספק הוכחות. עוד הוסיף כי התקין את המצלמות רק השבוע ולא בחודש יוני כפי שטוענת אשתו.

תאריך:  16/09/2005   |   עודכן:  16/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טלספורט
נבחרת ישראל, סיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול לטביה    בורשטיין ערך אימון מלא    בנבחרת מוטרדים מחוסר החדות אחרי ההעפלה לאליפות    מאיר טפירו: "אנחנו מגיעים עייפים אבל בכושר טוב"
יפעת גדות
ממציא גרמני הכין תערובת שתחליף את הדיזל - מחתולים מתים    עורר את זעמם של הפעילים למען זכויות החיות
טלספורט
גאידמק חוזר היום מרוסיה וידון ביום ראשון עם פניג′ל ולוי על אופן רכישת הקבוצה ויכריע בנושא המאמן    עומרי אפק יקיים היום אימון ראשון
נוה יוסף
בהודעה שמסר לבייב לבית המשפט המחוזי בתל אביב הודיע, כי הוא מוכן לבחון את שווי סטוק היהלומים ולערוב להסכם נושים של דניאל וגדיאל אליעזרוב
אלעזר לוין
סגן הנשיא: "חדד לא היה ראוי להיות שמאי מכריע בתיק, חוות דעתו איננה שווה נייר לכסות בו צלוחית"    ביקורת חריפה על העיריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il