X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הישג ענק לבחורים של צביקה שרף שפתחו ברגל ימין את אליפות אירופה בכדורסל הנערכת ביוגוסלביה ישראל ניצחה במשחק מצויין את לטביה 65:74 מחר תשחק ישראל מול סרביה-מונטנגרו הפייבוריטית לזכות בטורניר
▪  ▪  ▪

נבחרת ישראל עשתה הערב (16.9.05) צעד גדול לקראת עלייתה למשחקי ההצלבה באליפות אירופה הנערכת ביוגוסלביה אשר אליה ישראל בדקה ה-90 דרך טורניר ההזדמנות האחרונה.
הערב ניצחה ישראל במשחק הפתיחה שלה את נבחרת לטביה 65:74. מחר תתמודד הנבחרת האמיצה של צביקה שרף מול נבחרת סרביה המארחת, הפייבוריטית לזכות באליפות כולה.
רבע ראשון:
ישראל פתחה טוב את המשחק עם שתי שלשות של משה מזרחי. לטביה קלעה 2 נקודות בלבד במשך 4 הדקות הראשונות וישראל פתחה פער של 9 נקודות. פסק זמן של המאמן הלטבי אפשר לנבחרת שלו להתאושש מהפתיחה הטובה של הנבחרת הישראלית ושתי שלשות של סטלמכר וולטרס החזירו את הלטבים למשחק. יתרון בן 10 נקודות של ישראל הצטמק ל-5 2:40 לסיום הרבע הראשון לאחר איבוד כדור של יניב גרין ושתי נקודות קלות של סקל מהצד השני. ישראל מסיימת את הרבע ביתרון 18:23 כשמשה מזרחי מוביל את הקלעים הישראלים עם 9 נקודות, גור שלף עם 5 ויניב גרין עם 4 נקודות.
רבע שני:
לטביה סגרה בתוך 2 דקות את היתרון של ישראל אך דרור חג'ג' עם סל ועבירה החזיר שוב את יתרון 3 הנקודות 2:30 דקות בתוך הרבע השני. 5:50 לסיום הרבע השני לטביה עולה ליתרון ראשון 26:27. לטביה עלתה ליתרון 3 2:25 לסיום החצי הראשון. הנבחרת הישראלית איבדה לקראת סוף הרבע את המומנטום מתחילת המשחק והלטבים פתחו פער של 7 נקודות 1:02 לסיום החצי. שלשה של טפירו עם הבאזר הורידה את שתי הנבחרות למחצית עם פיגור של 3 נקודות. מזרחי הוליך את רשימת הקולעים של ישראל וזאת למרות שלא קלע נקודה אחת ברבע השני, טפירו עם 7 נקודות וחגג' עם 8. ללטביה: וולטרס עם 11 נקודות, שטלמאכר 7 נקודות.
רבע שלישי:
ישראל פתחה מצויין את הרבע השלישי עם ריצה של 0-8 במשך 4 הדקות הראשונות של הרבע. 5 דקות בתוך הרבע ווולטרס הלטבי שקלע 11 נקודות ועשה הרבה צרות להגנה הישראלית, ביצע את העבירה החמישית שלו.7.5 דקות ברבע השני והנבחרת הלטבית קלעה רק 2 נקודות לעומת 12 של הנבחרת הישראלית. הלטבים הצליחו לצמק את ההפרש ל-4 בלבד 0:22 לסיום הרבע השלישי. הנבחרת הלטבית קלעה 8 נקודות בלבד ברבע בזכות הגנה מצויינת של הנבחרת הישראלית. עם סיום הרבע דרור חג'ג' קלע שלשה מצויינת שהורידה את הנבחרת הישראלית עם יתרון 49:56.
רבע רביעי:
לטביה חזרה מצויין לרבע האחרון עם ריצה של 9-1 עד ליתרון 58-57 2 דקות בתוך הרבע האחרון. לאחר פסק זמן של צביקה שרף ישראל רצה עם טפירו ושלף ל- 0-6 והחזירה את יתרון ל- 58-63 5:05 לסיום. 2:26 דרור חג'ג' העלה את ישראל ליתרון 6 הפרש. גג ענק של יניב גרין 0:38 שניות אפשר לישראל לעלות ליתרון 8. דרור חג'ג' סגר עניין 20 שניות לסיום בזריקות מוצלחות מקו העונשין. 74 - 65 לישראל.
יש להניח כי מחר מול סרביה הפייבוריטית הסיפור יהיה שונה במעט, אבל הנבחרת הזו כבר הוכיחה כי מוקדם להספיד אותה.

תאריך:  16/09/2005   |   עודכן:  16/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך אמר פקיד ביטחוני בכיר מאוד בממשל האמריקני המקורב לנשיא בוש    את הדברים חשף העיתון "מקור ראשון"
מיכאל דבורין
בעקבות התערבות לשכת עורכי הדין ביטל בית המשפט המחוזי בחיפה החלטה של בית משפט השלום בחדרה, שאסרה על עו"ד לייצג צד בשל עבירת אתיקה מקצועית כביכול
מיכאל דבורין
לשכת עורכי הדין מתנגדת להצעת הרשות לאיסור הלבנת הון לחייב עו"ד למסור מידע על לקוחותיהם   לטענת הלשכה ההצעה הופכת את עורכי הדין לזרוע חקירה ומודיעין של המשטרה והרשות
מיכאל דבורין
זאת, בעקבות פרסומים לפיהם במסגרת חקירת העצור שמעון אלמקייס בפרשת משפחת פריניאן התחזה אחד החוקרים לעורך דין מטעם משפחת פריניאן, והציע לאלמקייס מאות אלפי דולרים אם יסכים לקבל עליו את האשמה ולא יפליל את בני המשפחה
מיכאל דבורין
ערוץ 7 דיווח כי בהצבעה שערכו מפוני נצרים הוכרע, על חודו של קול, כי הישוב יוקם בחולות חלוצה על גבול ישראל-מצרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il