X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"יפעת בקרת פרסום" מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש אוגוסט 2005 הקמפיין המוביל: מעריב - הינתקות המותג המוביל: סלקום משרד הפרסום המוביל: מק'אן אריקסון
▪  ▪  ▪

יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, פירסמה את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש אוגוסט 2005.
תתי ענפים
תתי ענפים - גם באוגוסט ממשיכים להוביל תתי הענפים תקשורת סלולרית, רשתות שיווק ורכב פרטי את טבלת הקטגוריות המושקעות בפרסום. תתי ענפים בולטים נוספים החודש בפרסום הם תת ענף כרטיסי אשראי, המתמקם במקום השמיני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.3 מיליון דולר. המפרסמת המובילה בקטגוריה היא ישראכרט החוגגת יומולדת 30, הקמפיין באמצעות שלמור אבנון עמיחי.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מוסיף: "תת ענף בולט נוסף החודש הוא תת ענף תוסס הממוקם במקום התשיעי בזכות השקעה בולטת בפרסום של החברה המרכזית שפירסמה את ספרייט, קוקה קולה ועוד ושל יפאורה תבורי שפירסמה את RC קולה בטעם קולה, בטעם לימון ליים ועוד. תת ענף מסטיקים סוגר את טבלת 20 הגדולים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-850 אלף דולר ופרסום ל-MUST של שטראוס עלית באמצעות ראובני פרידן ולאורביט באמצעות גיתם BBDO".
מפרסמים
סלקום היא המפרסמת הגדולה של אוגוסט, הרבה בגלל אפקט כוכב נולד ופרסום מאסיבי לסלקום ווליום לגמר הגדול של כוכב נולד 3 בגני התערוכה באמצעות משרד מק'אן אריקסון. במקום השני ממוקמת החודש פרוקטר אנד גמבל, כאשר היא מפעילה את שלושת משרדי הפרסום שלה: באומן בר ריבנאי מפרסם בעיקר את שיתוף הפעולה של פמפרס עם מומחי שירותי בריאות כללית, גלר נסיס המפרסם את טמפקס קומפק ואדלר חומסקי וורשבסקי המפרסם את הוגו בוס אנרגייז.
מפרסמת בולטת נוספת החודש היא כלמוביל הבולטת במקום החמישי עם פרסום בולט למרצדס בנץ באמצעות שלמור אבנון עמיחי.
משרדי פרסום
משרד מק'אן אריקסון מוביל החודש את הטבלה עם השקעה של כ-7.6 מיליון דולר. המפרסמים הבולטים של מק'אן הם: YES המציגה את יום הולדת 5, סלקום עם סלקום ווליום הגמר הגדול כוכב נולד 3, מקדונלדס עם קמפיין תזונה נכונה ועוד.
במקום השני בולט החודש משרד שלמור אבנון עמיחי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-7.2 מיליון דולר בעיקר עבור פרטנר, הוט, מרצדס, ישראכרט וביטוח ישיר.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מציין: "משרדי הפרסום ירקוני בן נתן ממשיך להפגין צמיחה ולשמור על מקומו בעשרים המשרדים המובילים. כמו-כן יש לציין את ברוקנר נטע במקום ה-19 אשר באופן דומה מפגין לאחרונה צמיחה".

תאריך:  18/09/2005   |   עודכן:  18/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
חג מעל הבניין והתרסק לבסוף בים    למרות שהתקרית אירעה בערב הבחירות בניו-זילנד, ככל הנראה לא הונע האיש ממניע פוליטי כלשהו
יפעת גדות
מספר הולך וגדל של נשים במדינות המערב דוחות את ההריון עד שלב מאוחר, רבות מהן בגלל קריירה    לנשים מעל גיל 35 סיכוי גדול יותר לסבול מבעיות פריון הקשורות לגיל
מחלקה ראשונה
במרכז הכנס שייערך היום יעמוד דיון אקדמי ומעשי שיעסוק בנושאים מרכזיים הנוגעים באופן ישיר בענייני הקהילה, בהנחה שהעיסוק בהם יוביל לשיח ציבורי ויוליד פתרונות מעשיים
ענבל אביב
מדי שנה מתחלפים כ-60% מהמתנדבים למשמר האזרחי    משטרת ישראל: "מפקד אגף הקהילה, ניצב משה מזרחי, פועל לשימור מתנדבים בשנתם הראשונה. גיל הפרישה ישונה בעתיד ל-67"
שלומי דיאז
על-פי החשד, ביצע את האונס כשהסיע אותה לביתה    בנהריה: אב חשוד בביצוע מעשים מגונים בבתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il