X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך הודיע משרד הבריאות השר נוה: משרד האוצר החליט כפי הנראה לסגור את שירותי בריאות התלמיד ובכך להביא לפגיעה בבריאות ילדי ישראל דרושים 5 מיליון שקלים כדי להמשיך העסקתן ח"כ אילנה כהן: אם יפטרו את אחיות ביה"ס נפסיק את העבודה בתחנות טיפת חלב
▪  ▪  ▪

משרד הבריאות פועל על-מנת לנסות למנוע היום (א', 18.9.05) את שיגור מכתבי הפיטורין ל-730 אחיות בריאות התלמיד - אחיות בית הספר.
כדי להמשיך את העסקתן של האחיות בשירותי בריאות התלמיד, דרושים חמישה מיליוני שקלים. במידה והאוצר ימשיך בסירובו להגיע להסדר עם האחיות, הן, כאמור, יפוטרו, כך נמסר ממשרד הבריאות.
לדברי שר הבריאות, דני נוה, "משרד האוצר החליט כפי הנראה לסגור את שירותי בריאות התלמיד ובכך להביא לפגיעה בבריאות ילדי ישראל ולגרום לפיטוריהן של מאות אחיות. אני מצפה שממלא-מקום שר האוצר, אהוד אולמרט, יתעשת ויורה לפקידיו להבטיח את המשך קיומו של השירות".
ח"כ חיים אורון, יו"ר שדולת בריאות הציבור בכנסת, פנה ליו"ר ועדת הכספים בדרישה לכנס בדחיפות את הוועדה לדיון בפיטורי אחיות בתי הספר.
לדבריו: "את תלמידי בתי הספר לא מעניין הוויכוח התקציבי בין שרי האוצר והבריאות והבטחותיו של אולמרט לשינוי מדיניות לאחר ביקור בבית תמחוי. המדיניות לא משתנה אלא מחריפה. פיטורי האחיות הוא מהלך שגוי אותו יש לעצור באופן מיידי כדי למנוע המשך הקיצוץ במשאבים חברתיים ופגיעה אנושה ברפואה המונעת".
הסתדרות האחיות: "אם יפטרו את אחיות
ביה"ס נפסיק את העבודה בתחנות טיפת חלב"
יו"ר הסתדרות האחיות בהסתדרות החדשה, ח"כ אילנה כהן, הודיעה כי אם יממש משרד הבריאות את איומו ויחל לשלוח מכתבי פיטורין לכ-700 אחיות בתי-הספר, תגיב ההסתדרות בחומרה וכשלב ראשון תפסיק את השירות בתחנות "טיפת החלב" ובכל מרכזי הטיפול המונע.
כהן אומרת, כי "האוצר לא העביר את התקציב הדרוש לתשלום לאחיות והמשמעות היא פיטוריהן. למעשה, הכוונה האמיתית של האוצר היא לחסל את השירות המונע במדינת-ישראל על-ידי העברת השירות לקופות החולים". כהן הוסיפה, כי "לפי הדוח של הבנק העולמי בשנת 2005 שיעורי התחלואה עלו במדינות שבהן הוציאה הממשלה את השירות המונע מידיה והעבירה אותו לגורמים אחרים".
ביום ה-25.8.05, שבוע טרם פתיחת הלימודים, קיבלו האחיות מכתבי פיטורין והשר נוה הורה ללשכות הבריאות המחוזיות להקפיא אותם. במידה והאחיות יפוטרו, לא יינתנו לתלמידים השירות הנחוץ כגון: חיסונים, בדיקות שמיעה וראיה.

תאריך:  18/09/2005   |   עודכן:  18/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
יקדמו את התיירות בישראל    יגיעו בעקבות ההקלות במתן ויזות לתיירים מרוסיה
ענבל אביב
48 מיליון מבקרים נרשמו במהלך שמונה השנים לקיומו של הקניון    השאירו 5.4 מיליארד שקל    לכבוד החגיגות יעוצב הקניון באווירת יום הולדת חגיגית    כל ילידי ספטמבר יקבלו מתנה מתוקה
מחלקה ראשונה
"יפעת בקרת פרסום" מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש אוגוסט 2005    הקמפיין המוביל: מעריב - הינתקות    המותג המוביל: סלקום    משרד הפרסום המוביל: מק'אן אריקסון
הדר פרבר
חג מעל הבניין והתרסק לבסוף בים    למרות שהתקרית אירעה בערב הבחירות בניו-זילנד, ככל הנראה לא הונע האיש ממניע פוליטי כלשהו
יפעת גדות
מספר הולך וגדל של נשים במדינות המערב דוחות את ההריון עד שלב מאוחר, רבות מהן בגלל קריירה    לנשים מעל גיל 35 סיכוי גדול יותר לסבול מבעיות פריון הקשורות לגיל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il