X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
15 חברי ארגון הפשיעה של משפחת חרירי נעצרו בתום מבצע של סוכן משטרתי סמוי חשודים בין השאר בניסיון לפגוע ו"לנטרל" את כתב העיתון גלובס, יצחק דנון
▪  ▪  ▪

הפרקליטות הגישה הבוקר (יום א', 18.9.05) בבית המשפט המחוזי בתל אביב כתבי אישום נגד 15 נאשמים שלטענתה משתייכים לארגון פשיעה שפעל באזור השרון והמרכז.
בראש הארגון, כך נטען, עומדת משפחת חרירי מג'לג'וליה. הם נאשמים בעבירות של סחיטה באיומים, סחיטה בכוח, ביצוע ירי ותקיפה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים.
כפי שדיווחנו כאן בעבר, הארגון נחשף הודות לפעילות סוכן סמוי שפעל בקרבו, עבריין לשעבר, ששיתף פעולה עם משטרת מחוז המרכז. במהלך פעילות של מספר חודשים ומבצע שזכה לכינוי "ריח הבצל", תיעד הסוכן את פעילות הארגון, ולבסוף ביצעה המשטרה ביום 29.8.05 את מעצרם של 24 עבריינים החשודים בהשתייכות לארגון.
בין העצורים מספר בני משפחת חרירי וכמה מבני משפחת עיאט המקורבת אליה. שאר העצורים הם מה שמוגדרים "חיילים ושותפים בארגון". הפשיטה המשטרתית נערכה על בתיהם בפתח-תקווה, חדרה, ראשון לציון, ג'לג'וליה, תל-מונד וביישובים נוספים.
הסוכן המשטרתי הצליח להביא לתשתית ראייתית נגד מרבית החשודים בעבירות של ניסיון לרצח, סחיטת דמי חסות, מעשי שוד אלימים, הצתות, תקיפות, הלבנת הון, סחר בסמים ועוד. בין העצורים, והיום נאמשים, שניים מראשי ארגון הפשע - ג'מאל וכאמל עייט. בין העבירות הנחקרות במשטרה והמיוחסות לחשודים: ניסיון לפגוע ו"לנטרל" את כתב העיתון גלובס, יצחק דנון, וזאת על-פי הזמנתו של איש עסקים מראשון לציון דניאל מולינקוב, שטען כי הכתב "פוגע בעסקיו". איש העסקים פנה לסוכן המשטרתי הסמוי והזמין את הפגיעה בכתב, בלי שיידע כי מדובר בסוכן משטרה.
חברי הארגון חשודים גם בסחיטה באיומים של אנשי עסקים ברחבי המרכז, מהם דרשו דמי חסות ושותפות בעסק, ללא השקעה כמובן. מי שסירב, זכה לאיומים ובמספר מקרים אף הותקף עד שהסכים לתנאי האירגון. כמו כן, הם חשודים בסחיטת כספים מקבלנים שונים תוך איום לפגוע בעסקיהם ובחייהם, אם לא ישלמו דמי חסות. בין הנסחטים גם איש העסקים אלי מועלם, שנאלץ לשלם לחלק מהנאשמים מחשש לחייו. על-פי הנטען האחים עייט הם אלו שסחטו אותו לאחר שפנו למועלם וטענו בפניו שהוא חייב כספים. תחילה סרב לשלם ואז כך נטען, הגיעו לביתו ואיימו עליו. מועלם מסר להם כמאה אלף שקלים. כשפנה לעזרת מכר, אנואר מסרוואה, המכיר את האחים עייט וזה ניסה להתערב לטובת מועלם, נשלח אל מסרוואה מספר אנשים שירו ברגליו.
בבקשה למעצר עד תום ההליכים נטען בין היתר כי בידי הפרקליטות עד מדינה בנוסף לעדות הסוכן המשטרתי הסמוי.

תאריך:  18/09/2005   |   עודכן:  18/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
על-פי ההצעה, נאשם שמסרב להיות מיוצג על-ידי עורך דין, יקבל מ"עורך דין כונן" עצות העשויות לסייע לו בהגנה על עצמו    ההצעה, הלקוחה מהמשפט האמריקני, הועלתה על-ידי שופט בית המשפט העליון, אליקים רובינשטיין
הדר פרבר
הרגולטור הסיני כנראה לא מפחיד את המפרסמים הבינלאומיים    85% מהצוות של ווג הסיני - הם סינים
גלית יצחק
כך הודיע משרד הבריאות    השר נוה: משרד האוצר החליט כפי הנראה לסגור את שירותי בריאות התלמיד ובכך להביא לפגיעה בבריאות ילדי ישראל    דרושים 5 מיליון שקלים כדי להמשיך העסקתן    ח"כ אילנה כהן: אם יפטרו את אחיות ביה"ס נפסיק את העבודה בתחנות טיפת חלב
מירב לוי
יקדמו את התיירות בישראל    יגיעו בעקבות ההקלות במתן ויזות לתיירים מרוסיה
ענבל אביב
48 מיליון מבקרים נרשמו במהלך שמונה השנים לקיומו של הקניון    השאירו 5.4 מיליארד שקל    לכבוד החגיגות יעוצב הקניון באווירת יום הולדת חגיגית    כל ילידי ספטמבר יקבלו מתנה מתוקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il