X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מסקר אמריקני עולה כי 11.5% מהנשים בגילאים 18 עד 44 אמרו כי היתה להם לפחות חוויה מינית אחת עם אשה אחרת בחייהן, בהשוואה ל-4% מהנשים בגילאים 18 עד 59, שאמרו את אותו הדבר בסקר דומה שנעשה עשור קודם לכן
▪  ▪  ▪

נשים רבות יותר, במיוחד אלו בסוף שנות העשרה ובשנות העשרים שלהן, מנסות יחסים דו מיניים או לפחות חשות נוח יותר לדווח על יחסי מין עם בנות מינן, כך עולה מדוח חדש של 'המרכזים לפיקוח על מחלות ומניעתן'.
הסקר, שפורסם בסוף השבוע על-ידי CDC - המרכז הלאומי לסטטיסטיקות רפואיות, גילה כי 11.5% מהנשים בגילאים 18 עד 44 אמרו כי היתה להם לפחות חוויה מינית אחת עם אשה אחרת בחייהן, בהשוואה ל-4% מהנשים בגילאים 18 עד 59, שאמרו את אותו הדבר בסקר דומה שנעשה עשור קודם לכן.
בקרב נשים בסוף שנות העשרה ובשנות העשרים שלהן, הנתונים עלו ל-14% בסקר העדכני יותר. כש-6% מהגברים בשנות העשרה והעשרים לחייהם אמרו כי חוו מפגש מיני אחד לפחות עם בני אותו מין.
למרות שאלו שביצעו את הסקר נקטו באמצעים כדי להגן על פרטיות המשתתפים בסקר, חוקרים טוענים כי טרם ברור האם הנתונים לגבי הגברים היו נמוכים יותר בגלל שהם נוטים להמנע מחוויות מיניות עם בני אותו מין או שנמנעו מלדווח על כך.
הממצאים על ביסקסואליות והיבטים אחרים של הרגלי המין של האמריקנים נלקחו מסקר לאומי על התפתחות המשפחה, שכלל 12,571 ראיונות אישיים, שנעשו מחודש מרס 2002 ועד חודש מרס 2003. בסה"כ הדוח מראה כי לרוב האנשים יש יחסית מעט בני זוג והם נמצאים בסיכון נמוך להדבק במחלות המועברות על-ידי יחסי מין.
"במקום מעשיות וסיפורים המעלים את החרדה בקרב אנשים רבים הטוב ביותר הוא להיות מודעים למספרים האמיתיים", אמר מי שערך את הסקר.
טקסי מעבר
לטענת עורכי הסקר כשמדובר בנשים ויחסי מין עם נשים אחרות, כדאי יהיה לחקור מדוע נשים צעירות מחפשות אחר יחסים כאלו, והאם המטרה היא לנסות ולהמנע ממחלות המתפשטות בשכיחות גבוהה יותר דרך יחסי מין עם גברים.
אך לדברי מומחים בתחום סביר יותר להניח כי סטודנטים רבים פשוט מתייחסים לחוויות כטקסי מעבר.
לגבי נתונים אחרים, הסקר מראה כי כ-10% מהנשים, בגילאים 15 עד 19 ו-12% מהגברים בגילאים אלו חוו יחסי מין אוראליים אך לא קיימו יחסי מין מלאים. למרות שלא קיים מידע קודם בנושא לגבי נשים צעירות, אחוז הגברים הצעירים בשנת 1992 היה בערך זהה.
מספרים אלו ירדו בצורה ממשית בקרב אנשים בשנות העשרים, שקיימו יחסי מין מלאים.
עלייה בשימוש בקונדומים
מהסקר עלה גם כי 39% מהגברים, בגילאים 15 עד 44 שהיו בעלי שותף מיני אחד לפחות בשנה האחרונה דיווחו כי השתמשו בקונדום במהלך יחסי המין האחרונים שקיימו. מספרים אלו עולים ל-65% בקרב גברים שמעולם לא נישאו, ול-91% בקרב גברים שקיימו יחסי מין עם גבר אחר.

תאריך:  18/09/2005   |   עודכן:  18/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
המחיר: 220 מיליון דולר    התמורה - למימון רכישה אפשרית של השליטה בבנק לאומי    חייב לצאת מהחברה לפני הרכישה    הביע בעבר אכזבה מהשקעתו בהפניקס    עשוי למכור בעתיד גם את חברת אליהו
אסף גבור
אזרחי אפגניסטן יוצאים היום באומץ נגד האלימות במדינה להצביע בבחירות לפרלמנט האפגני    נשיא אפגניסטן: "לאחר 30 שנות מלחמה נעה היום אפגניסטן קדימה לקראת פיתוח כלכלי ומוסדות פוליטיים מוסדרים"
שלומי דיאז
האם טוענת כי בעלה מכה אותה ואת הפעוט ומתעלל בו מינית    האב מכחיש
אלעזר לוין
ירשום רווחי הון של 122 מיליון שקל לפני מס
מירב לוי
המשט הראשון יתקיים בין התאריכים 22-15 באוקטובר לאורך חופי טורקיה    יום גיבוש ייערך ל-40 הנשים שנבחרו מתוך 560 מועמדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il