X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר ביותר מהכפלה של קצב ההורדה המקסימלי האפשרי כיום
▪  ▪  ▪

חברות התקשורת בזק, Smile אינטרנט זהב, ברק ו-HOT הודיעו (א', 18.09.05) על השקת חבילת אינטרנט המאפשרת קצב גלישה downstream של 5 מגה-ביט לשנייה, וקצב גלישה upstream של כ-250 קילו-ביט בשנייה.
המדובר בגלישה במהירות שהיא יותר מכפולה מזו המוצעת בחבילה המהירה ביותר כיום. מחירי החבילות בבזק, ברק וב-Smile אינטרנט זהב זהים ויעמדו על 149 שקלים. המחיר הרשמי ב-HOT גבוה פי 4 אולם בשלב ראשוני יוצע מבצע היכרות לחלק מהלקוחות.
בזק:
במסגרת פירסום ההשקה, מציינת בזק, ביו השאר, כי האצת מהירות הגלישה תאפשר הורדת סרט (באופן חוקי כמובן...) - שאורכת במהירות סטנדרטית של 750 קילו-ביט למעלה מחמש שעות - תוך שעה אחת בלבד.
כמו כן, בתוכנות המדיה בהן ניתן לצפות בסרט או לשמוע שיר, תוך כדי ההורדה, יתאפשר הדבר באיכות משופרת לעומת זו שבקצבים הנמוכים יותר. גם יכולת ההורדה הבו-זמנית של הרשתות הביתיות תשתפר ללא הכר.
מנכ"ל קבוצת בזק, אמנון דיק, אמר כי חבילה החדשה במהירות גלישה של 5 מגה לשנייה הינה ביטוי נוסף לעליונות הטכנולוגית של שיטת ה-ADSL על פני הכבלים.
"הצרכנים 'מדברים רוחב פס' ומצביעים באמצעות המחשב הביתי שלהם לטובת ה-ADSL. בזק קופצת היום כמה מדרגות - מרוחב פס של 2 מגה לרוחב פס של 5 מגה. מהיום הראשון, בזק מובילה את שוק האינטרנט המהיר ולא תפסיק לעשות זאת". דיק הוסיף כי היתרון הברור של טכנולוגיית ה-ADSL הוא מגמה עולמית.
"גם בארה"ב - שם הקדימו הכבלים בעבר את ה-ADSL, התהפכה המגמה והכבלים נותרו בפיגור מאחור. גם באירופה נדחקו הכבלים מעמדת ההובלה לטובת טכנולוגיית ה-ADSL העדיפה".
Smile אינטרנט זהב:
מהחברה נמסר, כי בהתאם למדיניותה של smile להציע חבילות פשוטות והוגנות, ניתן להתחבר למסלול זה בעלות של 149 ש"ח לחודש, כאשר המחיר קבוע (ולא עולה לאחר כמה חודשים) וללא התחייבות.
ברק:
חברת ברק משיקה גם היא חבילות גלישה במהירות 5 מגה ללקוחות כל החברות. רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של 013 ברק, אמר: "שוק האינטרנט משתנה ועולה מדרגה. 013 ברק הובילה תמיד את המהפכה בתחום האינטרנט המהיר".
HOT:
גם חברת הכבלים HOT הודיעה על השקתו של שירות דומה. המחיר הרישמי גבוה מאוד - 599 שקלים, אולם בשלב הראשוני תוצע החבילה למספר מוגבל של לקוחות במבצע מיוחד של 149 שקלים לחודש בשנה הראשונה.
גם ספקיות האינטרנט הגדולות החלו בשיווק חבילות שיאפשרו גלישה במהירות 5 מגה לשנייה, שעלותן תהיה דומה לזו של השימוש בחבילת התשתית.
על-פי מחקרים שונים שנעשו בארץ, ניצבת ישראל במקום הראשון במספר המחוברים לאינטרנט המהיר ביחס לארה"ב ואירופה - למעלה ממיליון ומאה אלף גולשים, נכון לשנת 2004.
עם זאת, נמצאת המדינה באחד המקומות האחרונים מבחינת מהירות הגלישה - כ-75% מהלקוחות מחוברים עדיין לחבילות איטיות יחסית של 750 קילו-ביט, ולא לחבילות מהירות יותר של 1.5 עד 2 מגה-ביט.

תאריך:  18/09/2005   |   עודכן:  19/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
הזמרת ג'וליה תייצג את ישראל בפסטיבל המוסיקה האירופאי הבינלאומי
מערכת ספורט 5
נבחרת הכדורסל תסיים הערב את משחקיה בבית המוקדם בקרב מול ספרד והקפטן כבר דרוך    ניצחון יבטיח עליה להצלבה, הפסד - וצריך לקוות להפסד של לטביה    שרף: "נגיע מוכנים"
מיכאל דבורין
מח"ש חקרה הריגת 13 ערבים-ישראלים    עיקרי הממצאים: לסגור את כל תיקי החקירה    מח"ש מאשימה את משפחות ההרוגים שלא איפשרו נתיחת הגופות
הדר פרבר
עסקה של תעשיית התיירות במסגרתה יוזלו החופשות במהלך תום תקופת הלימודים - ויהיו אטרקטיביות דווקא בחופש תקשה על ההורים להוציא את הילד באמצע השנה
אלעזר לוין
התמורה: 128 מיליון שקל    לב.ס.ר. יהיה רווח הון של 23.2 מיליון שקל לפני מס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il