X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קלינגר: מעדיף לדבר במגרש פנסטיל: דרבי זה משחק מיוחד לכל שחקן הפועל
▪  ▪  ▪

מכבי ת"א תארח הערב (20:50, שידור ישיר בערוץ 10) את הפועל ת"א, במסגרת המחזור השני של ליגת העל. אחרי המאבקים והנסיונות הכושלים של מכבי ת"א להעביר את הדרבי לאצטדיון הלאומי, המשחק המסקרן יתקיים בבלומפילד.
אוהדי שתי המחנות מוכנים ומזומנים, ואמש באימונים המסכמים של הקבוצות, פרצו האוהדים כמנהגם לכר הדשא, אך אחרי מספר דקות שבו האימונים לסדרם.
מאמן מכבי ת"א, ניר קלינגר, שמעדיף להתעסק במעשים ופחות בדיבורים, אמר ל"טלספורט": "ישנה אווירה ואקשן סביב הדרבי, אנחנו מעדיפים להגיע צנועים ולדבר על המגרש". היום מקיים המאמן שיחות אישיות עם השחקנים.
במכבי מנסים לשכוח את הדרבי האחרון במסגרת גביע הטוטו, שהסתיים בניצחון של הפועל ת"א (0:3). אייל ברקוביץ אמר: "כולנו זוכרים את הדרבי הקודם , המטרה שלנו להשכיח אותו".
ג′ובאני רוסו אמר: "המילה דרבי חזקה מכל דבר".
הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ′, שלא כהרגלו הגיע ביום שישי לאימון ואמר לשחקנים: "כולם מחפשים להזיק לנו, כל דבר שאנחנו מנסים לעשות שמים לנו רגלים, לכן השעונה חשוב לי מאוד שהקבוצה תצליח, וכמובן תנצח בדרבי".
קלינגר מתכוון לפתוח עם שני קשרים אחוריים, בניגוד לדרבי הקודם, בלסינג קאקו ותמיר כהן. בעמדת המגן הימני יתופקד אבי יחיאל.
החלוץ, אופיר חיים, ששב לאחרונה לפעילות, ימתין להזדמנות מן הספסל ועשוי להשתלב במהלך המשחק.
הרכב משוער: לירן שטראובר; אבי יחיאל, כריסטיאן גונזלס, אבי סטרול, סאלם אבו סיאם; בלסינג קאקו, תמיר כהן, גובאני רוסו, אייל ברקוביץ′, אבי נימני; רועי דיין.
בהפועל ת"א אווירה מצויינת, כולם רוצים לשחזר את הדרבי האחרון, אם כי יודעים שמדובר במשימה קשה ויסתפקו בניצחון קטן, 0:1.
ג′ון פיינסטיל, ששיחק בעבר במכבי ת"א, אמר ל"טלספורט": "דרבי זה לא משחק רגיל וכמו כל שחקן בהפועל הכי חשוב לנצח בדרבי".
אסי דומב אמר ל"טלספורט": "כולנו רוצים לשחזר את הדרבי האחרון, אבל זה לא יהיה פשוט. המטרה להציג את היכולת הטובה שלנו ולנצח".
מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן, מתכוון ךלעלות עם ההרכב הקבוע, כשישנה התלבטות אחת בעמדת החלוץ: בין איבזיטו אוגובונה לבין עומר פרץ הצעיר, אם כי נראה שהסיכויים של אוגובנה טובים יותר. בכל מקרה נראה שגם אם פרץ לא יפתח הוא ישולב במהלך המשחק.
הפועל ת"א נמצאת בבית מלון, שם מסיים המאמן, דרור קשטן את ההכנות האחרונות למשחק. כפי שקשטן נוהג הפועל קיימה תירגול טקטי קצר והדריכות בקרב השחקנים בשיאה. היום קיים המאמן שיחות אישיות עם מספר שחקנים בינהם וואליר באדיר, ברוך דגו, ג′ון פיינסטיל ואליניב ברדה, מהם דרש קשטן לא להיגרר לפרובוקציות.
הרכב משוער: שביט אלימלך; רמי חליס, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי; וואליד באדיר, אוגנין לאקיץ′, ג′ון פיינסטיל, ברוך דגו; אליניב ברדה, איבזיטו אוגובונה (עומר פרץ)

תאריך:  18/09/2005   |   עודכן:  18/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
במשרד הרווחה התאילנדי מאמינים כי אפשר לנצל את התלמידים שנוהגים להתקוטט ברחובות ולהיקלע לתקריות אלימות - לטובת "ניקוי הרחובות"
ענבל אביב
שת"פ אסטרטגי בין רשת בתי הקפה הבינלאומית Coffee Bean ו"לחם ארז" יוצא לדרך - בתוך סניפי רשת הקפה יוקמו חנויות SHOP IN SHOP של "לחם ארז"
גלית יצחק
שר הבריאות יפתח היום את קמפיין המרכז הלאומי להשתלות ביחד עם אילת גל בת ה-11, שאחיה נפטר ואיבריו הצילו חמישה חולים    השניים יקראו לציבור לתרם איברים ולחתום על כרטיס תורם אדי
גלית יצחק
חוקרי די-קיור ופייזר חתמו על הסכם שיתוף פעולה בהיקף של 1.5 מיליון דולר, במסגרתו יערכו מחקר משותף בנושא סוכרת    פרופ' איתמר רז, נשיא קרן די-קיור: "זה הישג שמרכזים חשובים בארה"ב מעוניינים ליצור עימנו שיתופי פעולה"
גלית יצחק
האישור הסופי ייכנס לתוקפו בדצמבר 2005    הטבליות של טבע יהיו גרסה גנרית של טבליות copegus של חברת רוש, לטיפול בצהבת כרונית מסוג C
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il