בהמלצת בית המשפט חזר בו משרד הפרסום אריאלי מעתירתו כנגד הערוץ השני בעניין פסילתו של תשדיר הפרסומת לגלידת אקסטרים.
בית המשפט ציין כי גם אם יוכח כי שודרו בעבר תשדירים המציגים מצבים דומים אין בכך להצדיק את חיוב הרשות לאשר כיום תשדיר לא בטיחותי.
השופטים ציינו כי הרשות מאפשרת הליך פרה-רולינג בו היא מקבלת את החלטת שידור פרסומת לפני הפקתו, דבר היכול למנוע הוצאות כספיות מיותרות לחברות פרסום.
בית המשפט הדגיש כי הוא בוחן אך ורק האם חרגה הרשות בהחלטתה ממתחם הסבירות ואינו בודק בנעליה של הרשות.
בתשדיר הנדון נראה בחור הקופץ דרך פיר ביוב לסילוק פסולת באתר בניה. בתחילה נפסל התשדיר על-ידי חלק מזכייני הערוץ השני (רשת וטלעד) ובהמשך על-ידי מנכ"ל הרשות כי בטענה כי התשדיר אינו בטיחותי.
הרשות הסתמכה על-פי כלל 15 לטלוויזיה ולרדיו האוסר תשדיר פרסומת המעודד התנהגות העלולה להזיק לבריאות, לבטיחות, לאיכות הסביבה, לבע"ח לרבות עידוד צריכה מוגזמת של מוצר או שירות.