X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת בלמוט סיפקה למערכת הבנקאית פיתרון ייחודי להגברת ההגנה במערך עמדות השירות העצמי הציגה מקלדות מוצפנות (EPP) המאפשרות אבטחה מקסימלית על פרטיו של הלקוח
▪  ▪  ▪
יוספסברג,

חברת בלמוט, המתמחה בפיתוח, ייצור, שיווק והטמעה של מערכות לשירות עצמי בבנקים, סיפקה לאחרונה למערכת הבנקאית פיתרון ייחודי להגברת ההגנה במערך עמדות השירות העצמי. מדובר בהתקנה של מקלדות מוצפנות (EPP) המאפשרות אבטחה מקסימלית על פרטיו של הלקוח.
מקלדת ה-EPP מספקת פיתרון אבטחה כולל, הן בעמדת הקצה והן במחשב המרכזי. המערכת מערבלת ומצפינה את הקוד הסודי של הלקוח בטכנולוגיה חדישה ומונעת בכך אפשרות להצלבת הקוד הסודי עם המידע הקיים על הלקוח במחשב הבנק. כמו כן, המערכת ממגנת את כל התנועות המתבצעות בעמדת השירות העצמי תוך זיהוי חד ערכי של המשתמש.
אחד היתרונות הגדולים הוא שהבנק אינו נדרש להחליף את המערכות שברשותו. המקלדות המוצפנות ניתנות להתקנה על-גבי המערכות הקיימות, תוך היענות מיידית לדרישות בנק ישראל.
למקלדת ה-EEP יש גם תכונה חדשנית - בכל מקרה בו נעשה ניסיון לפרק את המקלדת, לנתק אותה מהעמדה או להתחבר לממשק התוכנה שלה, המקלדת משמידה את עצמה.
בנוסף, המקלדת מאפשרת הוספת חתימה אלקטרונית לכל פעולה הנעשית על-ידי הלקוח, לאחר זיהוי ודאי. בדרך זו נמנעת אפשרות לחדירה למחשב המרכזי לשם ביצוע פעולות לא מורשות שלא על-ידי בעל החשבון.
"המערכת הבנקאית עוברת לאחרונה מהפכה", אומר נרי יוספסברג, סמנכ"ל השיווק בחברת בלמוט. "בהתאם להוראות בנושא ניהול בנקאי תקין בשירות העצמי על-פי תקנה 357 של בנק ישראל, הבנקים נדרשים, בנוסף להקשחת האבטחה בעמדות הקצה, לעבור לזיהוי מרכזי. פעולה זו מגבירה את רמת הביטחון בקרב לקוחות בעת ביצוע הפעולה בעמדת השירות העצמי, ומגינה על הבנק מפני הונאות וסיכונים".
בלמוט הינה החברה הראשונה המשווקת את הפיתרון בארץ. המערכת סופקה עד כה לשלושה גופים בנקאיים ובימים אלו מנהלת בלמוט מו"מ למכירת המערכת לבנקים נוספים.
חברת בלמוט, בבעלות עמי יוספסברג, מתמחה בפיתוח ובהתקנה של מערכות לשירות עצמי. החברה מתמקדת באינטגרציה של קיוסקים למערכת הבנקאית ומספקת פיתרון שלם הכולל תוכנה, תקשורת וחומרה, לצד שירותי תמיכה תחזוקה ושדרוג למוצריה.

תאריך:  19/09/2005   |   עודכן:  19/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
1,000 עצים ניטעו על שמו של נשיא לשכת סוכני הביטוח ביער ירושלים
יפעת גדות
ה-FDA מדווח על עלייה בליקויים ביחידות הדפיברילטורים המושתלות לצורך שמירה על קצב לב תקין    הסיבה עשוייה להיות כתוצאה מעלייה במורכבות של היחידות
אלעזר לוין
יוסי מנור: "יש חברות שתכו בוועדת הכספים לאפשר לבנקים למכור ביטוח ובכך לנשל סוכנים מפרנסתם. נאבק בחריפות נגד חברות הפוגעות בנו. הוריתי לבדוק אפשרות של תביעות משפטיות נגדן"
נוה יוסף
התנועה למען איכות השלטון טוענת בעתירתה כי מינוי גזבר העיריה לשעבר לתפקיד מבקר העיריה מעמיד אותו בניגוד עניינים וכי הגזבר לא עומד בתנאי הסף הנדרשים לתפקיד

גלית יצחק
מהבוקר הפסיק בית החולים לאלתר שירותי רפואה שונים כגון: גסטרו, קרדיולוגיה ילדים, אונקולוגיה וכו'    הפסקת השירותים - כתוצאה מאי העברת 18 מיליון שקל לבית החולים כמוסכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il