X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האגודה למלחמה בסרטן יוצאת מחר בקמפיין לרגל מבצע ההתרמה השנתי "הקש בדלת" שיתקיים ב-26.9.05 הקמפיין יציג אב שמשחק עם בנו הקטן, אישה הנמצאת בחדר שינה ושומעת צלצול פעמון וזוג סטודנטים שמשפצים דירה חדשה
▪  ▪  ▪

האגודה למלחמה בסרטן עולה מחר (ג', 20.9.05) בקמפיין לרגל מבצע ההתרמה השנתי "הקש בדלת" שיתקיים ב-26.9.05, תחת הסיסמא: "120,000 חולי סרטן מאמינים שתפתחו להם את הדלת".
הקמפיין עולה בהתנדבות באמצעות גיתם/BBDO והוא יימשך כעשרה ימים. מטרתו הינה להגדיל את המודעות לחשיבות פעילות האגודה במאבק במחלת הסרטן, ולעודד תרומות לפעילויות אלה.
הקמפיין יציג את פעילות האגודה המתאפשרת בזכות התרומות הכספיות של הציבור הרחב, כגון: מימון עשרות מחקרים של רופאים וחוקרים שנועדו להביא למציאת תרופה למחלה, ביצוע פעילויות הסברה במטרה להגביר המודעות למחלות הסרטן בקרב הציבור הרחב ועוד.
הקמפיין יעלה בערוץ 1, 2, 10, 24, ערוץ הספורט, צ'רלטון (שלם וצפה) ערוץ ישראל פלוס, ערוצי הלוויין YES, ערוצי הלוויין והכבלים של ענני תקשורת ופרסום באתרי האינטרנט השונים.
הקמפיין בטלוויזיה יציג סיטואציות ביתיות בחיינו - אב שמשחק עם בנו הקטן, אישה הנמצאת בחדר השינה ושומעת את צלצול הפעמון, זוג סטודנטים שמשפצים דירה חדשה.
המשותף לכל הסיטואציות הוא צלצול הפעמון בדלת. הצלצול מושך את תשומת ליבם של הנוכחים בכל רגע וגורם להם לעצור לרגע מעיסוקם. בכל פעם שמושמע הצלצול מהלך הסרט נעצר ועובר לסיטואציה הבאה. לקראת סוף הסרט מתגלה משמעות הצלצול-הסיטואציה האחרונה היא של נער מחלים מסרטן כשהוא שוכב במיטה בבית החולים ופעמון הקריאה לאחות הינו בעצם הצליל ששמענו לאורך כל הסרט.
הסרט קורא לצרכן לתרום במבצע הקש בדלת ומציג את פעילויות האגודה המתאפשרות הודות לתרומות הציבור.

תאריך:  19/09/2005   |   עודכן:  19/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
משגב נענתה לבקשת מועצה מקומית עראבה, והחליטה להעביר שטח מתחום שיפוטה לצורך הקמת בית עלמין נוסף בעראבה
ניר וייס
תוצאותיה הכספיות של ענקית ההנעלה עקפו את תחזיות האנליסטים בוול-סטריט
מחלקה ראשונה
במסגרת שיתוף פעולה אסטרטגי של "לאומי אחרי!" עם התוכנית לקידום נוער מהפריפריה
אלעזר לוין
קרא להם להתמזג וזכה לקריאות "בוז"    ראשי חברות מגלים: סייענו לסוכנים רבים בשנה האחרונה
אלעזר לוין
דורשת לאפשר לה להגיש הצעתה לרכישת נצבא נדלן ב-636 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il