X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחלות האברכים - כפרה על כולנו
ריבוי מקרי המחלות הקשות הפוקד לאחרונה אברכים מביא חרדים להתחיל לעשות חשבון-נפש

כינוס מיוחד של ארגון החסד החרדי "עזר מציון" בראשות חנניה צ'ולק התקיים במוצאי שבת (17.9.05). תחת קורת גג אחת התמלאו שני אולמות בבני ברק בנוכחים. המטרה: תפילה רבתי לרפואת אברכים חולים.
הריבוי ההולך וגובר של אברכים הנחשפים בתקופה האחרונה למחלות קשות, מאמינים במיגדר החרדי, הוא תוצאה של עבירות שיש לעשות עליהן חשבון-נפש. מי שעושה עבירה בביתו עלול להשפיע על יהודי הנמצא במקום אחר, ולו בשל העובדה שכל ישראל ערבים זה בזה. "זכו" האברכים, ודווקא הם, הסלתה והשמנה של החברה החרדית, לקו במחלות. ככה זה עובד - את אשר יאהב השם - יוכיח, ופורענות פוגעת דווקא בצדיקים שאיתם מדקדק האל כחוט השערה, על-מנת שאלו יכפרו על הדור כולו.
חולים לא מעטים נזקקים לניתוחים והשתלות שאינם מוכרים בקופת-חולים ועלותם יקרה, דבר שבא לידי ביטוי בנאומים שנישאו בכנס בדבר הצורך לתמוך כספית ביד אירגוני החסד, על-מנת שאלו יוכלו לסייע ביד החולים ובני משפחותיהם.
ללא הבדל דת, גזע ומין
"עזר מציון" הינה עמותה גדולה בתחום הסיוע הפארא-רפואי לחולים ולמוגבלים. העמותה מגישה סיוע לאלה הסובלים מבעיות תיפקודיות או הנמצאים במצבי משבר, באמצעות מגוון רחב של פרויקטים, התומכים באוכלוסיה מתקשה זו, מאפשרים לה לשמור על כבודה ועצמאותה ומשפרים את איכות חייה.
בעזרת צוות מקצועי וקרוב ל-10,000 מתנדבים מפעילה כיום "עזר מציון" כ-40 סניפים ומוקדי פעילות הפרושים על פני 25 ערים ברחבי הארץ. השירותים הפארא-רפואיים השונים מוענקים ללמעלה מחצי מיליון אנשים בישראל, ללא כל תמורה, וללא הבדלי גזע, דת או מין.
מייסד האגודה, חנניה צ'ולק, בוגר ישיבת פוניבז' בבני ברק, נשוי ואב לשישה עשר ילדים, מתוכם ארבעה מאומצים.
לקראת הימים הנוראים עורכים ארגוני החסד הרפואיים החרדיים "עזר מציון", עזרה למרפא", "הצלה" ועוד מסע מגבית כספים לכפרות, המשמשות כפידיון-נפש. היום כמעט שלא מבוצעות כפרות באמצעות תרנגולים שמסובבים מעל הראשים, אלא באמצעות כסף תמורת הכפרות.

תאריך:  19/09/2005   |   עודכן:  20/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
נשיא ארה"ב התייחס באיפוק להכרזתה הדרמטית של צפון קוריאה לגבי הפסקת פרויקט הגרעין שלה    "השאלה היא האם הצדדים יהיו נאמנים להסכם" - הדגיש נשיא ארה"ב
מחלקה ראשונה
בשירות בתי הסוהר מסרבים להגיב    שגב כלוא לאחר שהורשע בעבירות סמים
ברוך לוי
סיימה בהצלחה את שלב המכרז המוסדי בהנפקת אג"ח להמרה, מניות וכתבי אופציה למניות בהיקף של כ-42 מיליון ש"ח    את ההנפקה הובילו כלל פיננסים חיתום, לידר הנפקות ולאומי ושות'
מיכאל דבורין
ח"כ עמיר פרץ עומד להעלות טיעון זה (יום ג') גם באירוע חגיגי שייערך בבית מפלגת העבודה בשכונת התקווה בהשתתפות מאות תומכים    פרץ יתווה בנאומו את עיקרי מסע הבחירות שלו לראשות העבודה
ברוך לוי
השרים אולמרט ופז-פינס העניקו היום לעיריית רמלה היתר אשראי לגיוס הון באמצעות הנפקת איגרות חוב מוניציפליות    במסגרת הנפקת איגרות החוב תגייס עיריית רמלה סכום של עד 140 מיליון ש"ח בהלוואה ל- 15 שנים    אולמרט: להצלחת מהלך זה חשיבות מכרעת עבור השלטון המקומי בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il