X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"Just Like Heaven", בכיכובה של ריס ווית'רספון, נכנס הישר לראשות הטבלה במקומה של דרמת האימה המפתיעה "גירוש השדים של אמילי רוז"
▪  ▪  ▪

שבוע אחד בלבד צעדה דרמת האימה המפתיעה מהשבוע שעבר - "גירוש השדים של אמילי רוז" - במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות, בטרם הביאו עימן רוחות הסתיו הקרירות את הקומדיה הרומנטית החדשה של "דרימוורקס" - "Just Like Heaven" לפיסגה.
הסרט, בכיכובם של ריס ווית'רספון ("אין כמו אלבאמה") ומארק ראפלו ("מישהו לסמוך עליו"), מביא את סיפורו של אדם החווה אהבה "משמיים", עת רוח רפאים יפהפייה שבה ומבקרת בביתו החדש, בו התגוררה בעבר.
הקהל והביקורת אהבו את המפגש בין השחקנים והסיפור הקליל, והסרט הרוויח כ-16.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.
"גירוש השדים של אמילי רוז" לא מפגר בהרבה, ועשה 14.9 מיליון בסוף השבוע השני שלו, מה שמעלה את סך הכנסותיו לכמעט 52 מיליון דולר. סיפור משפטו של הכומר, המואשם בגרימת מותה ברשלנות של נערה בת 19 אחוזת דיבוק שטני, הביא אומנם פחות ממחצית הצופים שבאו לראותו בשבוע הראשון, אולם עדיין כבר מזמן הרוויח יותר מפי שניים מעלות הפקתו הזולה יחסית.
כניסה חדשה נוספת נרשמת במקום השלישי, לשם הגיח "Lord of War" של אנדרו ניקול. סרט הפעולה, בכיכובו של ניקולס קייג' כסוחר נשק הנרדף בידי סוכן האינטרפול איתן הוק, דיגדג בקושי את ה-10 מיליון דולר.
מיד אחריו, ה"בתול בן 40" ממשיך לעשות כסף. אומנם הרבה פחות מבהתחלה - 5.9 מיליון דולר בסוף השבוע, אבל לא פחות מ-90 מיליון תוך חמישה שבועות. ההצלחה המפתיעה הזו של הקומדיות "הדביליות" מהקיץ - כולל הלהיט הענק "לדפוק חתונה", שעשה עד היום 203 מיליון דולר, מוכיחה שוב עד כמה "ועדות האור הירוק" של החברות הגדולות, בהן נעשה האישור הסופי לכמה מהפלופים הגדולים של הקיץ, לא תמיד יודעות לחזות את עתיד הסרטים.
במקום החמישי זועק מפחד "Cry Wolf" - סרט אימה על קבוצת נערים שמפיצה שמועות זדוניות ברשת על קיומו של רוצח סדרתי ומגלה לבסוף כי הן נכונות - עם פחות מ-4.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להפצתו.
סוגר את המחצית הראשונה של 12 המרוויחים ה"משלח 2" - המוביל מלפני שלושה שבועות, עם ארבעה מיליון דולר וסך הכל של 36.5 מיליון. אחריו מותחן הריגול "The Constant Gardner", שממשיך להיות מופץ באופן מוגבל יחסית של כ-1,400 בתי קולנוע, והרוויח 3.6 מיליון דולר בשלושת הימים האחרונים, והכנסות כוללות של 24.3 מיליון.
בדיווח השבועי על התקדמותו היציבה באופן מדהים של להיט הטבע "משפחת הקיסרים", אפשר לראותו ממשיך לנמנם בשליש התחתון של הטבלה - מקום עשירי - עם רווחים נאים של 2.5 מיליון דולר בסוף השבוע, וסך כולל של יותר מ-70 מיליון. לאט לאט מתקדמת ההפתעה הנעימה הזאת להכנסותיו של הסרט התיעודי המצליח בכל הזמנים- "פרנהייט 9/11", שעשה עד היום 119 מיליון דולר.
הסיפור המעניין השבוע הוא בכורתו המצומצמת מאוד של סרטו המסקרן של טים ברטון - "Corpse Bride". בימאי "צ'ארלי בממלכת השוקולד", מביא הפעם סרט אנימציה מסוגנן, עם קולותיהם של השחקן הקבוע שלו - ג'וני דפ, והלנה בונהם קרטר.
ההפקה החדשה הוקרנה בחמישה בתי קולנוע בלבד ועשתה סכום מרשים ביותר פר תיאטרון - 411 אלף דולר. אם ישמור הסרט על ממוצע שכזה גם בהפצה הגדולה, הרי שמדובר בלהיט ענק.
בסיכום ההכנסות של 12 הסרטים המובילים השבוע, נרשמה עלייה של כ-13% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר בהתחזקות מתמשכת של מספר שבועות רצופים ברווחי הסרטים לאחר הקיץ השחון האחרון, אולם בחישוב כללי מפגרות הכנסות השנה לעומת אלה של שנת 2004 בכ-6%. אם מוסיפים לשקלול גם את העלייה במחירי הכרטיסים - מדובר בפער גדול עוד יותר של 9% בסך-הכל.

תאריך:  20/09/2005   |   עודכן:  20/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חברת "אגיס" יוצאת בפרויקט הסברתי בקרב בני נוער לעידוד שימוש נכון ובטוח בקונדומים
ענבל אביב
ויזנטל, ניצול שואה, נלחם במשך חמישה עשורים כדי לאתר ולהעמיד לדין למעלה מ-1,000 פושעי מלחמה נאצים    מכון ויזנטל בלוס אנג'לס נוסד בשנת 1977
גלית יצחק
כך עולה ממחקר חדש שפורסם בכתב העת Annals of Internal Medicine    בקבוצה שקיבלה סויה נרשמה ירידה משמעותית של 7.9 מ"מ כספית בלחץ הדם הסיסטולי וירידה של 5.3 מ"מ כספית בלחץ הדם הדיאסטולי
גלית יצחק
כך הודיע ארגון עובדי קופת חולים כללית    יו"ר הארגון: "לא נאפשר למנכ"ל שירותי בריאות כללית לפגוע בציבור המבוטחים באילת. סגירת המרפאות החיצוניות היא מכת מוות לבית החולים"    בהסתדרות מאיימים להחריף את הצעדים
אסף גבור
יובאו בפני שופט עירקי    פיצוץ כפול סמוך לעיר קרבלה גרם לעשרה הרוגים ו-12 פצועים שיעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il