X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במקום השני בצריכה לנפש של קונדישינר 40% מהישראלים חופפים כל יום הישראליות מעדיפות לרכוש אריזות גדולות של 700 מ"ל שוק השמפו מגלגל בישראל 174 מיליון ש"ח בשנה
▪  ▪  ▪
Wella מובילה את שוק צבעי השיער

נטורל פרומולה - מובילה את שוק הקונדישינר

הידעתם?! - ישראל היא המדינה מספר 1 בצריכה לנפש לשמפו. 40% מהישראלים חופפים כל יום ואף יותר ו-29% חופפים בין 4-6 פעמים בשבוע. על-פי נתוני נילסן, מגלגל שוק מוצרי השמפו בישראל 174 מיליון שקל בשנה, ושוק צבעי השיער מגלגל 68 מיליון שקל בשנה. נתונים אלה ונוספים הוצגו במסיבת עיתונאים שערכה (יום ג', 20.9.05) חברת פרוקטר אנגד גמבל בה הודיעה כי בכוונתה להפוך את מוצרי wella למנוע הצמיחה העיקרי בשוק השיער.
בישראל אוהבים לרכוש אריזות גדולות. על-פי הנתונים - האריזות הגדולות של השמפו מהוות מעל 60% מהשוק, בעוד שבאירופה הגדול הנמכר ביותר הוא 200 מ"ל.
כמו כן, הישראליות אוהבות הפרדה מוחלטת בין מוצרי השמפו לקונדישינר. לא לחינם הפכה ישראל לצרכנית מספר 2 בצריכה לנפש של קונדישינר. בשוק זה חל גידול של 55% מאז שנת 2002. את השוק מובילה היום חברת האגיס עם נתח של 32%, חברת פרוקטר אנגד גמבל מחזיקה בנתח שוק של 17.8%, הנקל סוד 12.3%, קוסמופארם 9.6% ויוניליוור 8.5%.
קטגוריית טיפוח השיער הינה תחרותית ביותר, ומדי שנה מושקות בין 3-5 סדרות חדשות או משדורגות סדרות קיימות בשוק. על-פי נתוני נילסן - חברת פרוקטר אנד גמבל מחזיקה 40% משוק השמפו בישראל עם שלושה מותגים בלבד - פנטן, הרבל אסנס והד-אנד שולדרס. הנקל סוד, יצרנית שמפו הוואי, מחזיקה נתח שוק כספי של 10.7%, יוניליוור המשווקת את המותגים פינוק ודאב מחזיקה 13.6% מהשוק, וקוסמופארם, יצרנית קרמה מחזיקה 9.2% מהשוק.
צבעי שיער: צובעות כבר מגיל צעיר
על-פי הנתונים מובילה Wella בתחום צבעי השיער בישראל בשוק הקמעונאי, עם נתח של 47%. לוריאל מחזיקה נתח של 29.5%, נטורל-פורמולה עם נתח שוק של 10.8% ואינדולה עם נתח של 10.8%.
בחודש יולי השנה החלה לשווק חברת פרוקטר אנגד גמבל מוצרי Wella בישראל, לאחר שרכשה את מניות השליטה בחברה (98%) כבר בשנת 2003, תמורת 5.4 מיליארד אירו. בתוך כך הודיעה היום החברה כי תהפוך להיות המפרסמת הגדולה בקטגורית צבעי השיער עם השקעה של 3 מיליון דולר אשר יופנו לפרסום לשיווק המוצרים של wella. בשנה הקרובה מתכננת החברה לרענן את קווי הצבעים השונים ולהתאים את הפרסום של כל אחד מקווי המוצרים לקהל היעד הרלוונטי.
נתון מעניין נוסף הוא העובדה שהישראליות מתחילות לצבוע את שיערן מגיל 14. הגיל רק הולך ויורד עם השנים. נתון זה אופייני למגמה העולמית של ירידה בגיל של המשתמשות בצבעים לשיער. האישה הישראלית נוהגת לצבוע את השיער בבית אחת לחודש. לעומת זאת, באנגליה נוהגת האישה לצבוע את שיערה אחת לחודש וחצי ואילו בארה"ב, פעם בחודשיים.

תאריך:  20/09/2005   |   עודכן:  20/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
ד"ר שלמה כהן תקף בחריפות את ההחלטה לסגור את התיקים נגד השוטרים שנחשדו כמעורבים בהרג האזרחים הערבים באוקטובר 2000    "מתקבל הרושם שמח"ש היא כישלון ואינה ראויה לאמון. יש להחליפה בגורם אחר"
מחלקה ראשונה
השר שלום שמחון הופיע בכנס הארצי של הבטיחות בחקלאות    3,300 חקלאים ועובדים נפגעו מתאונות בחקלאות, שישה נהרגו, מתוכם שלושה תאילנדים
מיכאל דבורין
בפסק דין יוצא דופן הטיל בית המשפט על שוכר שטח מסחרי שהפר את החוזה לשלם למשכיר 100,000 שקל על עוגמת נפש
מיכאל דבורין
בכנס חירום שקיימו מנהלי חברות ההסעה נטען כי התיקרות הסולר בעשרות אחוזים צרה סכנה קיומית לרוב חברות האוטובוסים
ניר וייס
שתי המדינות נתונות בוויכוח קשה על הזכויות הכלכליות בשטחי הים הסיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il