X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישוחרר היום ממעצר נצ"מ בוקר הגיע היום לחקירה נוספת
▪  ▪  ▪

ראש אגף משאבי אנוש במשטרה, ניצב גבי גל, הורה היום (יום ג, 20.9.05) להוציא לחופשה כפויה את מפקד היחידה המרכזית של השפלה, רב פקד מאיר מוסרי. החופשה היא עד שתתקבל החלטתו בעניינו על-ידי חוקרי מח"ש. רפ"ק מוסרי ישוחרר היום בתנאים לביתו לאחר שהיה עצור במשך שבוע. הוא חשוד בקבלת טובות הנאה תמורת סגירת תיקים.
במקביל המשיכו היום חוקרי מח"ש בחקירתו של נצ"מ יוסי בוקר השוהה בחופשה כפויה למעלה מחודש ימים. בוקר חשוד אף הוא בקבלת טובות הנאה ובמקביל נחקר על חשד להטרדה מינית. הוא מכחיש את החשדות המיוחסים לו. זהו יום החקירה השני של נצ"מ בוקר, שנחקר אתמול במשך שעות ארוכות.
כפי שדיווחנו כאן בסוף השבוע, המחלקה לחקירת שוטרים תישאלה ביום חמישי שעבר את סגן מפקד משטרת רחובות, רפ"ק אלי מוסרי, ואת אחיו מפקח אסף מוסרי, המשמש קצין המודיעין של משטרת ראשון לציון. במח"ש ביקשו לבדוק מידע שהתקבל לגביהם, לפיו קיבלו טובות הנאה. השניים הם אחיו של רפ"ק מאיר מוסרי.
רפ"ק אלי מוסרי נשאל על קבלת טובות הנאה בזמן ששימש כקצין שיטור קהילתי ומשא"ז במשטרת ראשון לציון. הוא הכחיש את מה שהוטח בפניו. נראה כי בידי חוקריו אין תשתית להוכחת עבירה. אחיו הצעיר, מפקח אסף מוסרי, נשאל לגבי פשיטה שהיתה על בית קאזינו בלתי חוקי בעיר ראשון לציון בשבוע שעבר. על-פי המידע שהעביר שוטר במרחב השפלה, פקד אסף מוסרי ביטל ברגע האחרון פשיטה על הקאזינו משום שאימו היתה נוכחת במקום. מפקח מוסרי הכחיש טענה זו. הנושא ימשיך להיבדק. נודע כי בכל התלונות שהגיעו למח"ש מעורבים שוטרים במשטרת מרחב השפלה שהתלוננו נגד הקצינים החשודים.
על-פי החשד הנחקר כעת, עשרות שוטרים ידעו על מעשי הקצינים המעורבים. יתכן שחלק מהם אף סייעו והיו שותפים לעבירות. המחלקה לחקירת שוטרים תזמן לתישאול לא פחות מ-95 שוטרים ממחוז המרכז וממרחב השפלה. חלקם אף ייחקרו באזהרה.
החשד נגד רפ"ק מאיר מוסרי מתמקד כרגע בלא פחות מ-25 מקרים של קבלת טובות הנאה תמורת סגירת תיקים או העלמת עין. כן נבדק חשד לקשר משמעותי בינו לבין משפחת פשע בלוד ועם מספר עבריינים בכירים.
חוקרי מח"ש חקרו בשבוע שעבר ארוכות את סמי ג'עסוס, תושב לוד המוכר למשטרה, בחשד כי העניק טובות הנאה לרפ"ק מוסרי ולנצ"מ יוסי בוקר. ג'עסוס הכחיש את החשדות המיוחסים לו. במח"ש חושדים כי ג'עסוס נתן טובות הנאה לשני הקצינים, בתמורה לסגירת תיק תאונת דרכים נגדו שבה דרס בחורה למוות, וכן כי סייע לעבריינים אחרים לסגור תיקים במשטרה תוך ניצול חברותו וקשריו עם שני הקצינים המעורבים. בתום חקירתו שוחרר למעצר בית.

תאריך:  20/09/2005   |   עודכן:  20/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
תפיץ את פתרונות התקשורת ואבטחת המידע שלה
גלית יצחק
כך עולה מכנס שנתי של ארגון "פארמה ישראל" שהתקיים אתמול    כעת מצויות כ-700 תרופות וחיסונים בשלבי פיתוח    תעשיית התרופות היא היוזמת והמממנת העיקרית של המחקר הרפואי בארץ ובעולם
ברוך לוי
בענפי המסחר הסיטונאי והקמעונאי עלה הפדיון ב-5.3%    עלייה של 12.3% בפדיון ענף שירותי אוכל והארחה
אלעזר לוין
הונחה אבן הפינה לקניון הראשון בעיר    22,000 מ"ר מסחר וכ-100 דירות
ברוך לוי
זאת בעקבות העלייה בהיקפי הייצוא לקנדה ב-2005. הלשכה יוזמת מפגשי עסקים בין חברות תכשיטים ישראליות לקנייני תכשיטים קנדיים בתיווך אנשי הלשכה בקנדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il