X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איתמר שמעוני, המנכ"ל החדש: "האסטרטגיה העסקית שתוביל את אתרים בשנים הקרובות תתמקד בשדרוג הנכסים והאתרים של החברה, בתל אביב יפו, תוך תנופת פיתוח שתבצע 'אתרים' בשנים הקרובות"
▪  ▪  ▪

איתמר שמעוני (37), מי ששימש במשך השלוש שנים האחרונות כיועץ כלכלי בכיר של שר הבריאות דני נווה, מונה בימים אלה לתפקיד מנכ"ל חברת "אתרים".
במסגרת תפקידו האחרון היה אחראי על תקציב של למעלה מ-22 מיליארד שקל והוביל רפורמות במערכת הבריאות כמו: רפורמה למכירת תרופות מחוץ לבתי המרקחת (OTC), רפורמה בבריאות הנפש ועוד.
שמעוני הוביל תהליכי התייעלות והפרטות במערכות הבריאות, כמו למשל ועדת ליאון לתאגיד בתי חולים, חיסול גרעונות בתי החולים בגובה כ-200 מיליון שקל, התייעלות במערך השירות הגריאטרי של מדינת ישראל, הבאת המערכת לאיזון כלכלי לאחר גירעון של 90 מיליון שקל ועוד.
בשנים 1997-2003 שימש כמנהל בכיר בתאגיד "על בד" - חברה לייצור מטליות לחות (האגיס, פרש וואנס) שמחזורה כ-120 מיליון דולר בשנה. לפני כן שימש כמנהל תפעול במפעל המזון "מעוף".
במרס 2005 פרש עו"ד ערן גריפל מתפקידו כמנכ"ל חברת "אתרים", ובמשך ארבעה חודשים החליפה אותו ועדת ניהול בראשות רוני שטן. השבוע אושר מינויו של איתמר שמעוני אשר עובד בימים אלה על התוכניות העסקיות של חברת אתרים.
שמעוני: "האסטרטגיה העסקית שתוביל את 'אתרים' בשנים הקרובות תתמקד בשדרוג הנכסים והאתרים של החברה, בתל אביב-יפו, תוך תנופת פיתוח שתבצע 'אתרים' בשנים הקרובות". כמו כן, אמר כי הדבר ייעשה "בשיתוף עם ראש עיריית ת"א רון חולדאי, הנחשב כאדם עם חזון, שיעזור לחברה להגיע ליעדים ולהישגים אותם אני מציב לי ולאנשי".
חברת 'אתרים' עוסקת בתכנון, פיתוח, אחזקה, השכרה וניהול של נכסים מסחריים בתחומה של תל אביב-יפו. החברה נמצאת בבעלות עיריית תל אביב-יפו וממשלת ישראל, באמצעות משרד התיירות.
תאריך:  21/09/2005   |   עודכן:  21/09/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
הבטיח לאמריקנים "זכייה" בהגרלה שנעשתה בארה"ב וקיבל מ"הזוכים" כספים במירמה    באשדוד נעצר חשוד בגניבת המחאות מבתי עסק והפקדתן בחשבונו
נוה יוסף
התובע - יוסף טרוים, טוען כי לא קיבל מגאידמק את תמורת החברה שמכר לו    בית המשפט הסכים לבקשת גאידמק למחוק מכתב התביעה מסמך שבו עדות לפיה ביצע מעשים פליליים
ענבל אביב
כוכבי ליגת העל הביסו את נבחרת הזרים בתוצאה 2:6 במשחק ההתרמה לעמותת "גדולים מהחיים"
שלומי דיאז
בן 17 איים בסכין על תלמיד בבי"ס בקריית מלאכי    נערות שדדו נערה ברעננה בגלל חשד לקשר רומנטי
הדר פרבר
צפון קוריאה: ארה"ב יכולה לשכוח מכך שהיא תוכל לקבל את פרישתנו מרצון מהתוכנית הגרעינית, לפני שתספק את דרישותינו    צפון קוריאה דורשת שארה"ב תספק לה כור מים-קלים למטרות אזרחיות, לפני שתוותר על המשך פיתוח הנשק הגרעיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il