X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדווחת על הצלחה חסרת תקדים לשירות החדש וכן על שיא עולמי - מספר המצטרפים הגבוה ביותר שהושג מבין מפעילי הסלולר ברחבי העולם
▪  ▪  ▪

חברת סלקום מוסרת על הצלחה גדולה לשירות ה-i-mode שהשיקה לפני שבועיים. לדברי החברה, תוך שבועיים מיום השקת השירות החדש, הצטרפו לשירות יותר מ-10,000 לקוחות.
וכמו שהישראלים נוהגים לאחוז בשיאים בכל הקשור בצרכנות, גם במקרה הזה - מספר זה הוא הגבוה ביותר שהושג מבין מפעילי הסלולר ברחבי העולם שהשיקו את שירותי האינטרנט הסלולרי של i-mode, מאז החלה חברת התקשורת היפנית NTT DoCoMo בהפצת השירות מחוץ לגבולות יפן. עד לשבירת השיא על-ידי סלקום, החזיקה בשיא אחוז חדירת ה-i-mode מפעילת הסלולר הצרפתית בויג עם 7 מיליון לקוחות, שבשבועיים הראשונים להשקת השירות צירפה כ-7,000 לקוחות.
ד"ר יצחק פטרבורג, נשיא ומנכ"ל סלקום: "אנו מאד מרוצים מקצב ההצטרפות הגבוה בימים הראשונים להשקה. אנו בטוחים כי חדירת i-mode לשוק הישראלי צפויה להיות מהמוצלחות בעולם, אף מעבר לתחזיות שהצבנו בעת ההשקה".
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק: "החדירה המואצת נובעת משילוב של המגוון הרחב של אתרי תוכן מקומיים - 80 במספר - שעמדו לרשות משתמשי i-mode כבר מהיום הראשון של ההשקה, יחד עם מכשירי טלפון מתקדמים מהיצרנים המובילים בעולם, וממשק ההפעלה הידידותי של i-mode, שהפך אותו לאינטרנט הסלולרי המוביל בעולם".
i-mode - הוא שירות אינטרנט נייד המעניק למנויים גישה פשוטה ומהירה אל מגוון עשיר של תוכן, דואר אלקטרוני, משחקים ושירותים אחרים באמצעות מכשיר הטלפון הנייד. הטכנולוגיה בה פועל i-mode מאפשרת לספקי האינטרנט להתאים עצמם בקלות למשתמשי השירות, ובכך פותחת פתח לקהילה גדולה של ספקי תכנים סלולריים עצמאיים לפתח תכנים עבור משתמשי השירות.
יותר מ-80,000 אתרי תוכן מוצעים ב-i-mode ליותר מ-50 מיליון מנויים ברחבי העולם. הגישה של i-mode דוגלת בשימוש פונקציונאלי באינטרנט, כמו גישה לדואר אלקטרוני, מידע על פעולות בנקאיות, צפייה במפות, מציאת כתובות מגורים ומסעדות.

תאריך:  21/09/2005   |   עודכן:  21/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גדות
ייתכן וחברת Google מתכוננת להשקת שירות אינטרנט אלחוטי חדש, בשם Google WiFi, על-פי מספר עמודים שנמצאו באתר העוסקים בעניין
גלית יצחק
תקופת החגים מלווה בארוחות מרובות וכבדות המקשות על מערכת העיכול    כיצד ניתן למנוע עצירות?    ד"ר ריצ'רד אבן ממליץ להקפיד על שתיית מים מרובה ולא לאכול בשעות הקטנות של הלילה
עומר שיקלר
האיחוד האירופי יממן את הקמת המשרד המשותף בעלות של 2.5 מיליון אירו, כאשר מטרת המשרד תהיה ליזום ולתכנן פרויקטים תחבורתיים המשותפים לישראל ולרשות
נוה יוסף
לטענת הארגון קיימות סתירות רבות שאינן ניתנות לגישור בממצאי מח"ש לפיהם אין להגיש כתבי אישום נגד השוטרים המעורבים באירועי אוקטובר, בהם נהרגו 13 ערבים-ישראלים    עדאלה: "מדובר בהתרשלות פושעת של מח"ש תחת הנהגו של ערן שנדר"
אסף גדות
דפדפן האינטרנט Opera מוצע, החל מאתמול, בחינם    החברה מקווה להרחיב בעזרת מהלך זה את נתח השוק של הדפדפן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il