X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המדובר בהתפתחות מפתיעה ודרמטית בתחום אשרות הכניסה לארה"ב הסיבה: בתחילת אוקטובר תתמלא לראשונה המיכסה לגרין קרד המשמשת אנשי מקצוע בעלי תואר ראשון (3EB-), ואישור בקשות להחלפת מעמד יתעכב בכ-5 שנים
▪  ▪  ▪

התפתחות מפתיעה ודרמטית בתחום אשרות הכניסה לארה"ב. משרד החוץ האמריקני הודיע אתמול כי מכסת אשרות הקבע מסוג 3EB- , המיועדת לאנשי מקצוע בעלי תואר ראשון, עומדת להתמלא ב- 1 לאוקטובר 2005.
מדובר במצב חדש, הנובע מהתמלאות המכסה לגרין קרד המשמש אנשי מקצועי בעלי תואר ראשון, והוא צפוי להשפיע בשלב המיידי על סין, הודו, מקסיקו, הפיליפינים ובשלב שני גם על מדינות נוספות, בהן ישראל. על-פי ההודעה, יטופלו החל מהחודש הבא בקשות לאשרה בעדיפות כרונולוגית מיום 1.3.01 אחורה, כלומר - מי שיגיש בקשה לוויזה מסוג 3EB בעוד 11 ימים ייאלץ לחכות לאישורה רק בעוד כ- 5 שנים.
כך לדוגמה, מהנדסת תוכנה ישראלית השוהה בבוסטון יכולה להגיש היום בקשה לאשרת תושב קבע בארה"ב עם בקשה להחלפת מעמד - ולקבל טיפול רגיל ללא עיכובים מיוחדים. לעומת זאת, אם היא תחכה 11 יום בלבד להגשת הבקשות - היא עלולה להיתקע למשך 5 שנים ללא אישור.
במהלך 5 השנים הללו לא יעמדו לה שום זכויות מיוחדות להישאר בארה"ב, ואם לא תיכנס למסלול אשרת עבודה זמנית אחרת - היא פשוט תאלץ לעזוב את ארה"ב, גם אם ילדיה נמצאים באמצע שנת לימודיהם בבית הספר.
נזכיר, כי רק לפני חודש בלבד הודיע המשרד לביטחון פנים של ארה"ב כי כל הויזות הזמניות במסגרת המכסה השנתית של אשרות מסוג B1H לשנת 2006 כבר אזלו.
הדבר יביא לפגיעה ביכולת של חברות היי-טק וביו-טק ישראליות, אשר התחייבו לפרויקטים בארה"ב, להציב בארה"ב את העובדים להם יזקקו לצורך קיום הפרויקטים, ובכך להשפיע על יכולתן לזכות בפרויקטים חדשים או לקיים התחייבויות הנובעות מפרויקטים ישנים. ההערכה הינה כי כ- 1,000 מהנדסים ישראלים מוצבים מדי שנה בארה"ב באשרת H-1B.
לדברי עו"ד ליעם שוורץ "יש חשש ממשי להחמרות נוספות במתן אישורי עבודה לעובדים ומומחים זרים לארה"ב. לכן, חייבים להגביר באופן מיידי את הטיפול ביצירת "מכסת מדינה" לאשרות B1H אשר תהיה מיועדת לחברות ישראליות בלבד, בדומה לצ'ילה, סינגפור ואוסטרליה. במקביל יש לפעול לקבלת סטטוס E-2. כך שחברות ישראליות יוכלו להציב עובדים באשרות משקיע E-2, באמצעות הסכם הסחר החופשי בין ארה"ב לישראל. בנושאים אלו מתנהלים כעת מגעים עם גורמים רשמיים בישראל".
עו"ד ליעם שוורץ המכהן כיו"ר ועדת הקישור של AILA עם הסטייט דיפרטמנט הוסיף כי "לחלק מהישראלים ניתן לאתר כבר היום פתרונות במסלולים אחרים, תלוי בבדיקה פרטנית של כל מקרה".

תאריך:  21/09/2005   |   עודכן:  21/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
ראש עיריית ניו-יורק לשעבר שהגיע לארץ להתתף בכנס שמארגנת חברת נס טכנולוגיות קיים מסיבת עיתונאים בה לא שלל כי ירוץ לנשיאות ארה"ב בשנת 2008; ג'וליאני שפע מחמאות על בוש בלייר ושרון
ברוך לוי
המנהלים ומורשי החתימה הקימו ארגון עצמאי שבמסגרתו יפעלו מול ההנהלה בנפרד מוועד העובדים    לאמנה תוקף של הסכם קיבוצי    מנכ"ל הבנק אלי יונס: זהו הישג שניתן להכלילו בהסכמה על כלל העובדים בבנק
מיכאל דבורין
כך התברר בכנס שקיימה השבוע חברת אקטימייז    על-מנת להתמודד עם התופעה פיתחה אקטימייז את מערכת ה-E-Banking Fraud שמטרתה לעקוב בזמן אמת אחר כל הפעילות הפיננסית שנערכת דרך אתר האינטרנט של הבנק
ניר וייס
ירדו בלמעלה מ- 83% עקב הפסד של כמיליארד דולר בעסקי מימון חברות התעופה
מיכאל דבורין
בית המשפט המחוזי בירושלים דחה ערעור של בעל, עצמאי, בעל חברות פרטיות, כנגד בקשת אישתו לצרף את החברות שבבעלותו לתיק התביעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il