X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כזכור פרסמו הנאמנים, ד"ר שלמה נס ורואה החשבון גבי טרבלסי הצעת הסדר נושים בה נאמר כי הנאמנים סבורים שעל רשות המסים לוותר על החובות שחבה לה הרשת ברשות לא אהבו את ההצעה ומבהירים כי הרשות עומדת על דרישתה כי במסגרת ההסדר יקבלו רשויות המס את כל חובות המס כלפיהן, כולל סכומי המע"מ בגין חובות אבודים
▪  ▪  ▪

רשות המסים הודיעה (ה', 22.9.05) כי היא עומדת על כך שכל חובות המס שחבה לה רשת קלאבמרקט ישולמו במסגרת הסדר הנושים של הרשת עליו עמלים הנאמנים עם מכירתה של החברה לידי רשת שופרסל.
כזכור פרסמו הנאמנים, ד"ר שלמה נס ורואה החשבון גבי טרבלסי הצעת הסדר נושים בה נאמר, כי הנאמנים סבורים שעל רשות המסים לוותר על החובות שחבה לה הרשת, וזאת לאור הנושים הרבים שלה והעובדה כי מכירת הרשת לשופרסל והשארתה כעסק חי תזרים בהמשך לרשות המסים כספים רבים.
ברשות המסים לא אהבו את ההצעה וביקשו להבהיר, כי הרשות עומדת על דרישתה כי במסגרת ההסדר יקבלו רשויות המס את כל חובות המס כלפיהן, כולל סכומי המע"מ בגין חובות אבודים.
הסמנכ"ל לגביה ואכיפה ברשות המסים, זאב פורת שנפגש עם הנאמנים כדי לדון בנושא, הבהיר עוד, כי "אין לרשות כל עניין להתנצח עם הספקים שיקבלו מרשויות המס את מלוא המע"מ בגין החובות שיוכרו כאבודים".
לדבריו, "הדרישה להחזרת הכסף היא מהקלאבמרקט, שקיזזה את הסכומים הללו מתשלומי המס השוטפים שלה".
פורת הוסיף, כי מדובר במס בגין חשבוניות שהוצאו לקלאבמרקט על-ידי הספקים. קלאבמרקט מצידה דרשה ממע"מ את המס בגין חשבוניות אלה אך לא העבירה את התשלום, כולל המס המתחייב לספקים. "מאחר ורשויות המס ידרשו על-ידי הספקים לשלם להם את הכסף אנו דורשים להיות נושים מובטחים בגין הכספים הללו", סיכם פורת את עמדת רשות המיסים.

תאריך:  23/09/2005   |   עודכן:  23/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
במקרה של נזקים חמורים, עלולה עליית מחירי הדלקים להימשך חודשים ארוכים
מיכאל דבורין
זאת בתגובה לעתירות שהגישו החברה להגנת הטבע, התנועה לאיכות השלטון והקשת הדמוקרטית המזרחית בטענה כי המדובר בעסקה בעייתית ביותר בין מועצת מקרקעי ישראל לחברות המלח שבבעלות משפ' דנקנר
עידן יוסף
בשביתה שיוזמת ההסתדרות ישבתו המועצות הדתיות, הרבנים ועובדי חברה קדישא למשך יממה במחאה על עיכובים בתשלום שכרם    שירותי המקוואות יפעלו כסדרם
מיכאל דבורין
לטענת המועצה לצרכנות, למרות הודעה מפורשת של הרשת נדהמה היא לשמוע מצרכנים כי מהנהלת החברה נמסר כי השימוש בתווי הקניה של קלאבמרקט ורשתות הבת שלה מוגבל עד לסוף החגים בלבד
אסף גבור
ארגונו של מוסעב אל זרקווי פרסם "פתווה", פסק הלכה, המורה שלא להשתתף במשאל העם    "השתתפות במשאל העם בנוגע לאישור החוקה העירקית ואפילו הצבעה בניגוד לה במשאל מהווה חילול ההלכה האיסלאמית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il