X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת העל: אשדוד ניצחה בקושי את קבוצתו של רפי כהן אשדוד עלתה ליתרון על-ידי שריקי, אך תמוז איזן הולצמן עם צמד ואוחיון כבר קבעו 1-4, אך אז תמוז וחסן צימקו את התוצאה פ"ת סיימה ב-10 שחקנים
▪  ▪  ▪

מ.ס. אשדוד ניצחה בקושי רב את הפועל פ"ת לאחר משחק שהציג לא פחות משבעה שערים.
אשדוד שהשעתה אתמול את דוד רביבו הצליחה להוביל משער של שריקי, אך טוטו תמוז איזן. בהמשך הותיר זאב חיימוביץ' את פ"ת בעשרה שחקנים, ומכאן השליטה עברה לאשדוד שכבשה שלושה שערים (צמד של הולצמן ושער נוסף של אוחיון).
עשר דקות לסיום נראה היה שפ"ת יכולה לאזן את התוצאה כשטוטו תמוז כבש שער נוסף וחסן הוסיף שער משלו, אך זה היה מעט מידי ומאוחר מידי. פ"ת תחפש ניצחון ראשון העונה במקום אחר.
מחצית ראשונה
אשדוד עלתה ליתרון כבר בדקה ה-12 כשאושרי אוחיון התקדם באגף הימני, הוציא כדור רוחב, ועידן שריקי שנשאר לבד ברחבה נתן פס לשער, 0-1 לאשדוד. בדקה ה-14 טוטו תמוז קיבל כדור ברחבה, עבר שחקן אשדודי, אך ברגע האחרון נבלם.
השוויון של הפועל פ"ת הגיע בדקה ה-24 כשטוטו תמוז קיבל כדור ברחבה, ובעט בנגיעה שטוח פנימה מקרוב, 1-1. דקה לאחר השער הולצמן קיבל כדור ארוך, וזאב חיימוביץ' הכשילו וראה את הכרטיס האדום. בדקה ה-30 טוטו תמוז הופל ברחבה, אך השופט לא שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים.
הולצמן ניצל את היתרון המספרי של קבוצתו כדי לכבוש את השני של אשדוד בדקה ה-38. הוא קיבל כדור עומק מאביידה בתוך הרחבה, ובעט שטוח לפינה הרחוקה, 1-2 לאשדוד.
מחצית שניה
הלחץ של אשדוד נמשך במחצית השנייה, ועמו השערים. בדקה ה-60 שי הולצמן קיבל כדור מ-16 מ' ובעט כדור לא חזק שנכנס פנימה. רפי כהן היה צריך לעצור את הכדור, אך זה לא קרה, 1-3 לאשדוד. אשדוד המשיכה את מבול השערים וכעבור דקה בלבד משה אוחיון הצטרף לחגיגה. יוסי אופיר הרים כדור, ואוחיון השתלט עליו ונגח פנימה מקרוב, 1-4 לאשדוד.
הפועל פ"ת הצליחה רק לצמק את התוצאה עשר דקות לסיום כשטוטו תמוז כבש את השער השני שלו במשחק. סנגין הרים כדור קרן, תמוז נגח ואג'יי הדף, אך תמוז השתלט על הריבאונד וכבש, 2-4 לאשדוד. הקאמבק של פ"ת במשחק נמשך וכעבור שתי דקות בלבד הצליחה הקבוצה לכבוש שער נוסף. חסן קיבל כדור מ-18 מ' באגף השמאלי, ובעט טיל לפינה בחצי גובה. אג'יי הוציא את הכדור מהרשת, 3-4 לאשדוד.
הרכבים
אשדוד: אג'יי; מוסא, אטצ'י, אלמושנינו, טובול, אופיר (אודי 70′), שמיר (אובוקה 46′), אוחיון, שריקי (זוהר 65′), אוביידה, הולצמן.
הפועל פ"ת: רפי כהן; סמגין, אליסטר, חיימוביץ', היידמן, בוקסנבוים (שן 64′), שבחון, סרור (חסן 57′), פיינוביץ', תמוז, אמרסון (גל כהן 29′).
שופט: תומר כהן, 1,500 צופים באשדוד.

תאריך:  24/09/2005   |   עודכן:  24/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן קורנפלד
ליגת העל: הפועל ת"א גברה הערב 0:2 על מכבי נתניה המאוכזבת    אליניב ברדה כבש בדקה ה-37, ג'ון פנסטיל הוסיף שער חצי שעה לסיום
מיכאל דבורין
שר האוצר לשעבר התראיין הערב לתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 וקרא לראש הממשלה לנקוט בתגובה חריפה מאוד על ירי הקסאמים בנגב המערבי    נתניהו הזהיר עוד: "אם שרון יפרוש מהליכוד וינסה לגנוב את קולות הבוחרים אקים קואליציה חלופית"
יהונתן דחוח-הלוי
חיל האוויר הפיץ ברצועת עזה כרוז בשמה של "מדינת ישראל" המאשים את החמאס בהפצת שקרים והקורא לרשות הפלשתינית להביא להפסקת הטרור, שאם לא כן צה"ל יפעל להפסקתו
טלספורט
הצמד הישראלי לא איכזב וניצח בשלוש מערכות חלקות את הצמד מזימבבואה, כעת זקוקה הנבחרת לניצחון בודד נוסף
יפעת גדות
כך טוען פסיכיאטר ילדים מבריטניה    לטענתו, מדובר במיתוס בלבד כשטוענים כי בני נוער מבולבלים לגבי זהותם ומתווכחים לעיתים קרובות עם הוריהם    קורא ליחס מכובד יותר למתבגרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il