X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הזמרת ג'וליה פופולארית מאוד ברומניה: השיר שלה "מסתורין" רץ באמ.טי.וי הרומני מדי שעה דווקא בעברית עד לפני שנה היא הנחתה שתי תוכניות טלוויזיה באמ.טי.וי הרומני
▪  ▪  ▪

הזמרת ג'וליה, שלהיטה-הדואט "בז'ולה" עם מורנדי, זמר השנה ברומניה, צועד בצמרת מצעדי הפזמונים בתחנות הרדיו השונות ובערוץ 24, זכתה אמש (שבת, 24.9.05) בשם ישראל בתחרות פסטיבל המוסיקה האירופאי "צבי הזהב" שהתקיימה בבראשוב ברומניה. בפסטיבל צפו 50 אלף צופים והוא הועבר בשידור ישיר לכל רחבי אירופה.
ג'וליה הופיעה מיד לאחר הלהקה הרומנית "אוזן" שהתאחדה לרגל האירוע ושרה את להיטה הגדול "נומה, נומה, היי" בגירסה מחודשת.
זכייתה של ג'וליה עושה הבוקר כותרות ענק בעיתונות האירופאית. ראיונות עם ג'וליה התפרסמו בעיתוני רומניה, אנגליה, גרמניה וצרפת. מחר תופיע ג'וליה בתוכניות טי וי של ערוצי המוסיקה בהולנד ובלגיה ותשוב לישראל ביום רביעי.
"זה הרגע הגדול בחיי. ההופעה החיה מול 65,000 איש היתה חווייה משכרת. אני מאושרת, עכשיו המטרה היא להתחיל לכבוש את השוק הישראלי עם התקליט החדש וסדרת הופעות שכוללות להקת רקדנים".
ג'וליה קיבלה פרס כספי בסך 20,000 יורו וזכות להקליט תקליט ראשון בהפקת איחוד המוסיקה האירופאי. תקליטה הראשון בישראל שיכלול את הלהיטים "מסתורין", "חיית הלילה" ו"בז'ולה" יראה אור בסוף נובמבר בישראל.
בפסטיבל השתתפו בעבר: כריסטינה אגילרה, אנריקה אגלסיאס, טוטו קוטוניו, ריקי מרטין ואחרים. אשתקד השתתפה שם הזמרת הפופולארית-פינק.
ג'וליה פופולארית מאוד ברומניה. השיר שלה "מסתורין" רץ באמ.טי.וי הרומני מדי שעה דווקא בעברית. עד לפני שנה היא הנחתה תוכניות טלוויזיה באמ.טי.וי הרומני. בשנת 2003 זכה שירה "סונה, סונה" (תתקשר אליי) בתואר שיר השנה ברומניה. ברחובות בוקרשט היא סלבריטאית אמיתית וכולם שרים את שיריה וניגשים לקבל חתימות ולהצטלם איתה.
בשבוע החולף התראיינה ג'וליה בשלוש תוכניות האירוח הנחשבות ביותר בערוצי הטי וי הרומניים: רשת 1, מיכאלה רדולסקו-אנטנה 1, ובתוכנית - אמן אורח באמ.טי.וי, שהנחתה בעבר.

תאריך:  25/09/2005   |   עודכן:  25/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
רשת האופנה וההנעלה מדרום אפריקה שכרה מעופר 150 מ"ר בקניון רננים
מירב לוי
בחפירות שנערכו בפאתי השכונה בקיסריה נחשף "שטיח" פסיפס מלבני גדול שהיה מכוסה בדיונת חול במהלך 50 השנים האחרונות    ממצא נוסף שנחשף: ציפוי של לוח שולחן שצורתו סיגמה, מעשה תשבץ של זכוכית וזהב    האתר הארכיאולוגי - פתוח ללא תשלום
עומר שיקלר
HOT מציגה את מהפכה בתחום האינטרנט בישראל: מהיום שתי חבילות חדשות בעלות קצב העלאת הנתונים הגבוה ביותר בשוק    חבילה עם קצב הורדת נתונים של שני מגה והעלאת נתונים (upload) של 1 מגה    חבילה עם קצב הורדת נתונים של 1.5 מגה והעלאת נתונים של 512kb
גלית יצחק
השביתה תיפתח מחר ב-14 בתי החולים, שיפעלו במתכונת חירום בלבד    המחאה: בגלל אי תקצוב בית החולים "יוספטל" באילת    פרוספר בן-חמו, יו"ר ועד העובדים, תובע ממשרדי האוצר והבריאות לקיים את ההתחייבותם
אלעזר לוין
תשלם 13.5 דולר למ"ר לחודש בחוזה ל-10 שנים    חוזה ב-31 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il