X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קבוצה בראשות יוסי אברהמי מציעה עבור החברה הנתונה בקשיים 25.5 מיליון שקל הנאמן לא מתלהב
▪  ▪  ▪

רק קבוצה אחת הגישה עד היום הצעה לקניית חברת מי ערד, הנמצאת בשליטת גואל וגדעון אברהמי, שנקלעה לקשיים. בראש הקבוצה עומד הקבלן יוסי אברהמי, אחיהם של גואל וגדעון. אברהמי מציע לשלם 25.5 מיליון שקל, מתוכם 22.5 מיליון שקל לנושים המובטחים (בעיקר בנקים), ושלושה מיליון שקל לנושים הלא-מובטחים.
הנאמן על החברה, עו"ד אלי אגם ממשרד נס, לא מתלהב מן ההצעה ואומר כי לא די בה. הוא ביקש היום (25.9.05) מבית המשפט המחוזי בבאר שבע ארכה עד 9 באוקטובר למציאת קונה. בעת מסירת הידיעה נמשך הדיון. החברה נמצאת היום במצב של הקפאת הליכים.
מי ערד חייבת לבנקים, ובראשם מרכנתיל, 130 מיליון שקל (חלקם בערבויות מכר). אחת הסיבות לחוסר ההתלהבות מהצעת אברהמי היא שהנושים הלא-מובטחים, עם חובות של 24.7 מיליון שקל, יקבלו רק כ-12% מחובם. בין הנושים הללו נמצאות חברות יהודה רשתות פלדה וחוצבי המרכז.
יוסי אברהמי בונה כיום, בין היתר, בנייני מגורים בדרום ת"א. הוא מקיים קשרים עסקיים עם מי ערד, שבבעלות שני אחיו: מי ערד חתמה על חוזה לשיפוץ מלון "מצדה" בערד, בבעלות יוסי אברהמי, ב-11 מיליון שקל. היא נתנה ערבות על 1.1 מיליון שקל אך אינה משפצת בגלל מצבה ומתנהל מו"מ בין הצדדים על ביטול החוזה והחזרת הערבות. פרוייקט אחר, לבניית דירות בנתניה, הועבר בחודש שעבר מגואל ליוסי אברהמי, לאחר שמי ערד נאלצה להפסיק לבנותו בשל מצבה.
מי ערד חייבת 8.1 מיליון שקל לחברות של בני משפחת אברהמי. החוב העיקרי, 5.14 מיליון שקל, הוא לאח הרצל. חובות אחרים הם לחברה משפחתית בשם א.ח. יפא, וכן לאח יוסי (600 אלף שקל).
הנאמן, עו"ד אגם, קיבל גם הצעות רבות לקניית נכסים בודדים, בסכום כולל של 3.45 מיליון דולר, שהם 2.15 מיליון דולר פחות ממה שמציע יוסי אברהמי. הנכס העיקרי הוא בנייני מגורים בנתניה, שיש הצעה לקנותם ב-2.2 מיליון דולר. הנכסים האחרים הם בנס ציונה, כפר סבא, באר שבע, ערד ועוד, אך שוויים נמוך בהרבה.
בבעלות מי ערד גם מגרשים לבניית 250 דירות בערד, 91 דירות נופש בערד, 155 דירות במזרח נתניה, 90 דירות בכפר סבא, וכן מגרשים בנס ציונה ובאר שבע, אך כולם משועבדים לבנקים.
מי ערד שותפה ב-45% בפרוייקט מרכז דן בבני ברק, שנמכר לפני שבועיים ליהודה עמאר ב-10.4 מיליון דולר, ועוד סיכוי טוב לקבל 11 מיליון דולר בעתיד. העסקה תכניס בקרוב למי ערד כ-4 מיליון דולר (לאחר ניכוי הוצאות שונות), אך גם סכום זה לא יציל את החברה.

תאריך:  25/09/2005   |   עודכן:  25/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
אקטימיז (Actimize) זכתה במקום הראשון בתוכנית Israel Technology Fast 50 2005 של פירמת רואי החשבון והייעוץ Deloitte בריטמן אלמגור עם 8,221% צמיחה בחמש השנים האחרונות    במקום השני - חברת StarHome עם 7,246% צמיחה ובשלישי - Arotech עם 3,253% צמיחה
עומר שיקלר
חובות החברה נאמדים בכ-880,000 דולר    נשיא הבורסה: "על החברה לפעול להחזרת מלוא חובותיה, אחרת נדאג לפעול באפיקים המתאימים"
נוה יוסף
תעודת עורכת הדין של פזית וולף נשללה ממנה לפני כשנה וחצי לאחר שהורשעה בגניבת כרטיס אשראי    היום הוגש נגדה כתב אישום בגין התחזות לעו"ד, שיבוש מהלכי משפט, זיוף משמכים וייצוג לקוחות שלא כדין
עומר שיקלר
הממשלה אישרה בישיבתה השבועית שתי הצעות חוק שהוגשו על-ידי משרד המשפטים    שרון: תוקן עוול חשוב    חוק נוסף שאושר - מתן הגנה משפטית מלאה לקציני צה"ל בעבר ובהווה שייפתחו נגדם הליכים משפטיים בחו"ל
מירב לוי
המענק ניתן על-ידי המכון הלאומי לאלרגיה ולמחלות זיהומיות (NIAID), השייך למכונים הלאומיים לבריאות של ארה"ב (NIH)    יינתן עבור פיתוח תרופה היעילה נגד משפחת רעלנים המכונים סופר-אנטיגנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il