X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנשיא אוסר על הפצת כל סוג של חדשות בעלות תוכן המנוגד לביטחון הלאומי ולעניין הציבור
▪  ▪  ▪

הנשיא הסיני, הו ג'ינטאו, הודיע (א', 25.9.05) על תוכנית חדשה במסגרתה אוסרת המדינה על "הפצת כל סוג של חדשות בעלות תוכן אשר עומד נגד הביטחון הלאומי ועניין הציבור", כך דיווחה סוכנות הידיעות הסינית, Xinhua. ההודעה החדשה פנתה לכל בעלי הבלוגים והאתרים האישיים "להיות ישירים כשהם מגישים את השירות לציבור ולסוציאליזם ולעמוד על הדרכה נכונה של דעת הציבור תוך שמירה על האינטרס הלאומי והציבורי".
הרגולציה החדשה של האינטרנט בסין מחליפה את קודמתה, משנת 2000 ותיכנס לתוקפה מיד. לנוסח החדש אחראים משרד המידע והתעשיה הסיני ומועצת המדינה - הגוף האדמיניסטרטיבי הגבוה ביותר במדינה. כעת אתרי חדשות ידווחו חדשות אשר "בריאות" ומקדמות את כלכלתה של סין ואת הקידום החברתי ובנוסף, דיווח שנגחאי דיילי, כי כל אתר חדשות אשר ידווח "מידע כוזב או מעוות" ייקנס בסכום ששווה לכ-3,700 דולרים אמריקנים.
זהו אינו הצעד הראשון של הממשלה, בניסיון לעקור מהשורש כל סיכון פוליטי אשר יופץ באמצעות האינטרנט, שנתפס כמדיה ללא גבולות - מלבד במדינות כמו סין, שפוקחות את עיני "האח הגדול" ומונעות הפצת תכנים שאינם לרוחן.
בסוף השבוע שעבר נשלחו עיתונאי סיני ופרופסור לשעבר לשבע שנות מאסר על כך שכתבו מאות מאמרים לאתרי אינטרנט אסורים לכאורה. בחודש שעבר הממשלה ניסתה אף לכפות תוכנית חדשה אשר על-פיה ישולם שכר העיתונאים לפי החלטתם של גורמים במפלגה הקומוניסטית ודעתם על המאמרים. אין אלה המקרים היחידים.
אמש דיווח הניו-יורק טיימס על התנגדותו של הנשיא הסיני לאלמנטים ליברליים בסין. בחודש יוני איימה הממשלה הסינית לסגור אתרי אינטרנט אשר לא יירשמו כנדרש לאחרונה ברישום המיוחד של האתרים הסינים. הרשויות בסין הודיעו לכל בעלי אתרי האינטרנט המבוססים במדינה להירשם - או להיסגר, בניסיון נוסף לקחת פיקוד על הסְפֶרָה המקוונת. האחראים לפרסומות ולמודעות שיפרו את החוק החדש ייקנסו בכמיליון יואן (120,000 דולר).
נציין, כי סין מעסיקה "משטרת אינטרנט" שבה עובדים כ-30,000 סינים. עיתונאים וארגוני זכויות אדם אומרים כי הממשלה נוקטת באמצעי אכיפה מוגזמים, גם אלימים, כדי לשמור על שליטה. לטענת רבים החרימה המשטרה את רשימותיהם, מחברותיהם, טלפונים סלולריים ועוד.
קריאת חדשות היא הפעילות המקוונת השנייה בפופולאריות בסין, אחרי קריאת דוא"ל, כך עולה מנתונים של מרכז מידע באינטרנט הסיני (CNNIC).

תאריך:  26/09/2005   |   עודכן:  27/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כ-40,000 צנתורים נערכים מידי שנה בישראל    פרופ' שמואל בנאי מסביר, כי הצנתור מתבצע בהרדמה מקומית בלבד, במשך שעתיים    הצנתור המועדף הוא הצנתור הטיפולי
יפעת גדות
חוקרים דיווחו כי זריקות נגד שפעת הפחיתו ב-28% את הסיכוי של קשיש להתאשפז בבית החולים עם שפעת לעומת הערכות קודמות של 70%, 80% או אף 90%    ארגון הבריאות העולמי: הממצאים אינם משנים את ההמלצות כי קשישים צריכים לקבל את החיסונים
הדר פרבר
באתר "בומבה-בט" הוביל נתניהו כבר אתמול משעות אחרי הצהריים, ובמיוחד לאחר הכרזת לימור לבנת
עומר שיקלר
החברה השקיעה בקמפיין 1.7 מיליון ש"ח    המבצע: "בקניית 300 ש"ח שלמי רק 200 ש"ח".
הדר פרבר
להקה ישראלית תופיע מחר בערב בשירי חיפושיות על גג בניין המגזין בדרום תל אביב, בדומה להופעה שערכו החיפושיות ב-1969 על גג בניין חברת התקליטים Magical Mystery Tour    ההופעה תוקרן על מסך ענק    הצפייה חינם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il