X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לדברי אי.אר.אן ישראל, הקניות לחג מתאחרות, והקניות המשמעותיות יחלו מאמצע השבוע עסקה ממוצעת בענף הריהוט עומדת על כ-3,000 שקלים עלייה של 15% ברכישות מוצרי חשמל
▪  ▪  ▪

סל קניות ממוצע בענף המזון, שבועיים לפני החג, עומד על כ-400 שקלים והוא צפוי לעלות בימים הקרובים בכ-25% ולהגיע לסכום של 500 שקלים. כך מעריכה (ב', 26.9.05) חברת אי.אר.אן ישראל.
מנתונים של אי.אר.אן ישראל עולה, כי אין כרגע עלייה משמעותית במספר העיסקות ובסכום העסקה הממוצע, אך הצפי הוא כי סכום העסקות יגדלו, כאמור, בכ-25% ואילו מספר העסקות המתבצעות בצ'קים יגדל בכ-20%.
יש לציין, כי מאחר וראש השנה חל רק בתחילת אוקטובר, הקניות לחג מתאחרות לעומת שנים עברו. הציבור הישראלי אינו ממהר וצפוי לערוך את הקניות המשמעותיות ברשתות המזון רק מאמצע השבוע.
לעומת ענף המזון, הישראלים כן ממהרים לרכוש רהיטים לביתם - הציבור כבר החל את קניותיו לחידוש הריהוט בביתו לפני כשבועיים, וזאת על-מנת שהריהוט החדש יגיע לפני החג. עסקות אלה עומדות על כ-3,000 שקלים לעומת 2,600 שקלים (סכום עסקה ממוצעת בחודש אוגוסט). נרשם גידול של 30% במספר העסקות שנעשו בענף זה לעומת חודש אוגוסט.
בנוסף, הישראלים החלו לרכוש מוצרי חשמל. עסקה ממוצעת בענף זה, שבועיים לפני החגים, עומדת על כ-2,000 שקלים, כאשר בבחינת מספר העסקות המתבצעות בצ'קים נרשם גידול של 15% לעומת חודש אוגוסט.
יחד עם זאת, בענף הביגוד עדיין לא רואים התעוררות משמעותית לרגל החגים. קיימת עלייה מזערית של 5% במספר העסקות המתבצעות בצ'קים ומבחינת סכומי העסקות קיים גידול של 2% בלבד, כאשר העסקה הממוצעת בענף הביגוד עומדת על כ-295 שקלים, גידול של 10% לעומת שנה קודמת.
מספר ימי האשראי, הניתן על-ידי הסוחרים בענף המזון בתחילת ספטמבר עומד על 42 ימים בממוצע. בענפי ההלבשה וההנעלה מספר ימי האשראי הוא הנמוך ביותר - עומד על 33 ימים בממוצע. ענף הריהוט ממשיך להיות שיאן במתן ימי האשראי ועומד על 86 ימים בממוצע.
ארי סגל, משנה למנכ"ל אי.אר.אן, מסר: "12% מהקניות לחג השנה יבוצעו באמצעות צ'קים, זאת לעומת 9% שבוצעו בשנה שעברה. הגידול נובע מהפריסה הנמשכת של חברת אי.אר.אן ברשתות ובתי עסק בענפים השונים ברחבי הארץ. על-פי הערכתנו, אחוז הצ'קים החוזרים במשק בתקופת החגים ואחריה יגדל בכ-20%, ובענף המזון בכ-25%. תופעה זו מוסברת על-ידי העובדה, כי רוב הציבור המשלם בצ'קים מייעד את תאריכי הפירעון לתקופה שלאחר החג או סמוך אליה. כתוצאה מכך נפרעים הצ'קים במועד סמוך זה לזה, דבר שהציבור מתקשה לעמוד בו. תקופת החגים מאופיינת בהוצאות גבוהות מהרגיל, ויש ציבור גדול המתקשה לעמוד בפירעון הצ'קים שהוא נותן".

תאריך:  26/09/2005   |   עודכן:  26/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתבי טלספורט
"התנהלות כמו בשבוע שעבר תפרק את מכבי ת"א בתוך שבועות בודדים" אמר אחד השחקנים    נמני פצוע, קאקו חולה, גם גדי ברומר
עומר שיקלר
משקיעה 10 מיליון ש"ח    עד סוף רבעון ראשון 2006 מתכננת החברה לתפוס 10% מנתח השוק של תחום ה- GSM בישראל    השקת המכשירים כוללת פעילות של פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות
יפעת גדות
חוקרים מדווחים כי הקמטים מהם אנו סובלים כשאנו מזדקנים הם למעשה תוצאה של התכווצות והדלדלות עצמות הפנים
גלית יצחק
20 ח"כים חתמו על עצומה הקוראת לשרים לפעול על-מנת להשיג מימון דחוף להצלת חיי חולות סרטן השד ולמציאת מקור מיידי לתרופת ההרספטין
מירב לוי
פרופ' יצחק אפלויג יחל את כהונתו השניה ב-1 באוקטובר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il