X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הצלחה בינלאומית לקמפיין הד & שולדרס
באומן בר ריבנאי, מכרה את קמפיין "הד אנד שולדרס" בהפקתה, לסאצ'י אנד סאצ'י בחו"ל קמפיין הפרסומת, בכיכובה של דניאלה וירצר, של מותג השיער המוביל "הד אנד שולדרס" מבית פרוקטר & גמבל, נמכר למרוקו

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ממשיך את הצלחותיו בשוק העולמי, עם מכירת קמפיין פרסומת נוסף של הלקוח הבינלאומי, פרוקטר אנד גמבל, לשימוש בחו"ל.
קמפיין הפרסום של "הד אנד שולדרס", מותג השיער הנמכר בישראל, בכיכובה של הכוכבת העולה דניאלה וירצר, צולם בישראל, לאחר תקופה ארוכה של מספר שנים במהלכן יובאו פרסומות המותג מחו"ל.
הקמפיין הינו חלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה, שבמרכזה מסר ה"הפתעה" השם דגש על היתרונות הקוסמטיים של המותג, מגוון סוגי השמפו (9) המתאימים לטיפוח וטיפול בסוגי שיער שונים. החברה השקיעה במהלך כ-2.5 מיליון ש"ח שכאמור כולל את הקמפיין הטלוויזיוני המצליח.
יוסי אביטל, מנהל מותג 'הד אנד שולדרס', בפרוקטר אנד גמבל ישראל, מברך גם הוא על העסקה: "העבודה המצוינת שעושים בבאומן בר ריבנאי, היא גורם נכבד בעובדה שמותג הד אנד שולדרס הוא מותג השמפו הנמכר ביותר בישראל".
עוד הוא ציין, כי הקמפיין מצליח להעביר בצורה יוצאת דופן את מטרות הקמפיין והם לעלות למודעות את הסגולות הקוסמטיות של הד אנד שולדרס. "בטוחני כי הקמפיין ישכיל להעביר מסרים אלו, בצורה אפקטיבית, גם בארצות, בעלות שפה ומנטליות זרים", הוא הוסיף.
גיא בר, מנהל קריאייטיב באומן בר ריבנאי, מוסיף: "המסורת של מכירת סרטים לפרוקטר העולמית נמשכת ואנחנו שמחים וגאים על כך, קל וחומר כאשר מדובר בסרטי שיער שנחשבים למסובכים ביותר לעשייה. זוהי הוכחה נוספת עבורינו לסטנדרטים הגבוהים של העבודה אותה אנו מייצרים עבור לקוחותינו בכלל ופרוקטר אנד גמבל בפרט".
על הקמפיין
במרכז הקמפיין צולמו שתי חברות טובות מתאמנות בחדר כושר, האחת מקנאה בשנייה בגלל שערה היפה. כאשר היא מבקשת להשאיל את השמפו של חברתה מתגלה ההפתעה, היא לא מאמינה שמדובר בהד אנד שולדרס – שמפו לקשקשים שמביא למגע משי קטיפתי בשיער.

תאריך:  26/09/2005   |   עודכן:  26/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
כך מציע ח"כ אילן שלגי משינוי בהצעת חוק חדשה שהונחה היום על שולחנה של הכנסת
עומר שיקלר
אלדר: "אם הקדמת המימון לא תגיע לחשבונות הבנק של הרשויות המקומיות המתקשות עד סוף השבוע, ספק אם רשויות אלה יוכלו להעביר שכר לעובדיהן לפני ערב החג"
מחלקה ראשונה
"אמנות הארץ 2005" יתקיים במתחם רידינג א' בתל אביב בסוכות    הכניסה חופשית
אסף גדות
תערוכת ה-Independent Living בלונדון מציגה מוצרים מעשי-ידי סטודנטים לעיצוב, המיועדים לאנשים בעלי מוגבלויות כדי לעזור להם בחיי היומיום    מקווים שחברות מסחרות יאמצו את המוצגים וייצרו מהם מוצרים
עומר שיקלר
בדוח המתפרסם היום מציגה רופאים לזכויות אדם את השלכות יישום תוכנית ההינתקות על חייהם של חולים ברצועת עזה    מאות חולים שאין להם טיפול ברצועת עזה נותרו כלואים בתוכה ממתינים לפתיחת שעריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il