גבי רוטר, מנכ"ל משותף של CASTRO, הודיע היום על עלייתו של קמפיין פרסום לקולקציית חורף 2005/6 בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקל.
קמפיין הפרסום כולל: סרטון פרסומת בטלוויזיה, פרסום על גבי שני קירות הענק בגשר ההלכה/נתיבי איילון, שילוט חוצות, פרסום בעיתונות ובאינטרנט. הקמפיין יחל ביום חמישי הקרוב תחת המסר השיווקי החדש של CASTRO:
קולקציה חדשה בחנויות, כל יום. קסטרו - מעוצב לתשוקה
New collection every day Castro. Designed for desire
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, אמר לרגל עלייתו של קמפיין הפרסום החדש של CASTRO ו-CASTRO MEN: "בקמפיין חורף 2005/6 אנו ממשיכים להפתיע ולרגש, וממשיכים את הקו האסטרטגי המבדל את קסטרו כחברת האופנה המובילה בישראל. הקמפיין מחזק את הבולטות של קסטרו כמותג מצליח בינלאומי, תוך שימוש בשפה בינלאומית אחידה, המשדרת אופנה, עיצוב, תשוקה והתרגשות".
קמפיין החורף נבנה תחת האסטרטגיה השיווקית החדשה של CASTRO שהושקה בקיץ 2005 תחת הסלוגן Castro - Designed for desire.
"קמפיין הפרסום מדגיש את המסר האופנתי של CASTRO בו אנו מציגים ללקוחותינו אופנה מעוצבת ועדכנית בכל יום בחנויות. בכל יום נכנסים לחנויות כ-5-8 דגמים חדשים לעונה, כאשר מרביתם מיוצרים ב'מהדורה מוגבלת'. הקמפיין מחזק ומבדל את CASTRO כחברה שמעצבת, מחדשת ומרגשת, ובכל יום מציגה קולקציה חדשה בחנויות, באמצעות המסר השיווקי החדש של CASTRO:
New collection every day - Castro - Designed for desire
קולקציה חדשה בחנויות, כל יום. קסטרו - מעוצב לתשוקה".
קמפיין הפרסום של CASTRO ו-CASTRO MEN לחורף 2005/6 נעשה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן. הקמפיין כולל סרטון פרסומת באורך של 40 שניות ו-20 שניות, אשר יעלה על אקרני הטלוויזיה החל מה-29.9.2005, לראשונה בישראל פרסום על-גבי שני קירות הענק בצומת ההלכה בנתיבי איילון, פרסום חוצות, פרסום בעיתונות ובאינטרנט. כמו כן כחלק מקמפיין הפרסום CASTRO מפיקה מדי עונה שני FASHION GUIDES המציגים את קולקציית האופנה לעונה.
ה-FASHION GUIDE הראשון הושק בתצוגת האופנה והציג את הדגמים של קולקציית הסתיו. בימים אלה מופץ ה-FASHION GUIDE השני המציג את דגמי קולקציית החורף.
סרטון הפרסומת של CASTRO ו-CASTRO MEN בה לחזק את המסר הבולט לעונה "קולקציה חדשה בכל יום. קסטרו, מעוצב לתשוקה" New collection every day .. Castro . Designed for desire באמצעות זוג הדוגמנים אשה לאו וג'יימס ויל (מלונדון), אשר מציגים בסרטון בסגנון קולנועי כלקוח מסרט רומנטי מגוון סיטואציות בין בני זוג שמשתנים ומתחדשים, שמרגשים ומציגים בכל פעם צד אחר באישיותם, כמו קולקציית האופנה של CASTRO שמציגה עושר, גיוון, התרגשות, עיצוב, ומתחדשת ומשתנה בכל יום.
בצילומי הסטילס לקמפיין אשר ישמשו בפרסום בעיתונות, באינטרנט, בשילוט החוצות ועל-גבי קירות הענק בנתיבי אילון צומת ההלכה ישתתפו הדוגמנים: אשה לאו, ג'ימס ויל, פטריק מיאן ונטלי בומרגן.