X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקמפיין, בהשקעה של 10 מיליון שקל, נבנה תחת האסטרטגיה השיווקית שהושקה בקיץ 2005 - Castro - Designed for desire
▪  ▪  ▪

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של CASTRO, הודיע היום על עלייתו של קמפיין פרסום לקולקציית חורף 2005/6 בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקל.
קמפיין הפרסום כולל: סרטון פרסומת בטלוויזיה, פרסום על גבי שני קירות הענק בגשר ההלכה/נתיבי איילון, שילוט חוצות, פרסום בעיתונות ובאינטרנט. הקמפיין יחל ביום חמישי הקרוב תחת המסר השיווקי החדש של CASTRO:
קולקציה חדשה בחנויות, כל יום. קסטרו - מעוצב לתשוקה
New collection every day Castro. Designed for desire
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, אמר לרגל עלייתו של קמפיין הפרסום החדש של CASTRO ו-CASTRO MEN: "בקמפיין חורף 2005/6 אנו ממשיכים להפתיע ולרגש, וממשיכים את הקו האסטרטגי המבדל את קסטרו כחברת האופנה המובילה בישראל. הקמפיין מחזק את הבולטות של קסטרו כמותג מצליח בינלאומי, תוך שימוש בשפה בינלאומית אחידה, המשדרת אופנה, עיצוב, תשוקה והתרגשות".
קמפיין החורף נבנה תחת האסטרטגיה השיווקית החדשה של CASTRO שהושקה בקיץ 2005 תחת הסלוגן Castro - Designed for desire.
"קמפיין הפרסום מדגיש את המסר האופנתי של CASTRO בו אנו מציגים ללקוחותינו אופנה מעוצבת ועדכנית בכל יום בחנויות. בכל יום נכנסים לחנויות כ-5-8 דגמים חדשים לעונה, כאשר מרביתם מיוצרים ב'מהדורה מוגבלת'. הקמפיין מחזק ומבדל את CASTRO כחברה שמעצבת, מחדשת ומרגשת, ובכל יום מציגה קולקציה חדשה בחנויות, באמצעות המסר השיווקי החדש של CASTRO:
New collection every day - Castro - Designed for desire
קולקציה חדשה בחנויות, כל יום. קסטרו - מעוצב לתשוקה".
קמפיין הפרסום של CASTRO ו-CASTRO MEN לחורף 2005/6 נעשה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן. הקמפיין כולל סרטון פרסומת באורך של 40 שניות ו-20 שניות, אשר יעלה על אקרני הטלוויזיה החל מה-29.9.2005, לראשונה בישראל פרסום על-גבי שני קירות הענק בצומת ההלכה בנתיבי איילון, פרסום חוצות, פרסום בעיתונות ובאינטרנט. כמו כן כחלק מקמפיין הפרסום CASTRO מפיקה מדי עונה שני FASHION GUIDES המציגים את קולקציית האופנה לעונה.
ה-FASHION GUIDE הראשון הושק בתצוגת האופנה והציג את הדגמים של קולקציית הסתיו. בימים אלה מופץ ה-FASHION GUIDE השני המציג את דגמי קולקציית החורף.
סרטון הפרסומת של CASTRO ו-CASTRO MEN בה לחזק את המסר הבולט לעונה "קולקציה חדשה בכל יום. קסטרו, מעוצב לתשוקה" New collection every day .. Castro . Designed for desire באמצעות זוג הדוגמנים אשה לאו וג'יימס ויל (מלונדון), אשר מציגים בסרטון בסגנון קולנועי כלקוח מסרט רומנטי מגוון סיטואציות בין בני זוג שמשתנים ומתחדשים, שמרגשים ומציגים בכל פעם צד אחר באישיותם, כמו קולקציית האופנה של CASTRO שמציגה עושר, גיוון, התרגשות, עיצוב, ומתחדשת ומשתנה בכל יום.
בצילומי הסטילס לקמפיין אשר ישמשו בפרסום בעיתונות, באינטרנט, בשילוט החוצות ועל-גבי קירות הענק בנתיבי אילון צומת ההלכה ישתתפו הדוגמנים: אשה לאו, ג'ימס ויל, פטריק מיאן ונטלי בומרגן.

תאריך:  27/09/2005   |   עודכן:  27/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
אדגר השקעות גייסה 43 מיליון שקל - בעיקר להשקעות בחו"ל
מירב לוי
27 ימים לאחר תחילת שנת הלימודים ורק 40% מהכיתות הנמוכות פוצלו לכיתות לימוד קטנות    תשע רשויות בלבד החלו בשיפוץ התשתיות    הכשרות לבעלי תפקידים - רק אחרי החגים
ענבל אביב
משקיעה בפרויקט 100 אלף דולר    החתימה בין היתר את אבי מסיקה, להקת כלא 6, דנידין ושורטי (הילה ניסימוב)    במסגרת ההסכם תספק לאמנים קולקציות ביגוד והנעלה עדכניות, תפיק להם קליפים בהם יופיעו לבושים בבגדי ריבוק בלבד
גלית יצחק
הרימון הוא בעל סגולות רפואיות העשויות למנוע מחלות כגון: יתר לחץ דם, כולסטרול גבוה, מחלות לב ושבץ מוחין    מועצת הצמחים-ענף הפירות יוצאת בקמפיין להעלאת המודעות לסגולותיו של הרימון ולעודד צריכתו
גלית יצחק
כך עולה מסקר שערכה רשת החשמל והאלקטרוניקה "א.ל.מ"    15% מהגברים ישקיעו כ-1,000 שקל למתנות לעומת 8% מהנשים    תקציב המתנות הגבוה ביותר שייך לתושבי חיפה והצפון - 651 שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il