X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אמרה העיתונאית שלי יחימוביץ' בטקס פתיחת שנת ההשתלמויות של לשכת עורכי הדין לדבריה, "התקשורת התגייסה כגוף אחד לגונן על ראש הממשלה החל מהרגע שהדליף את יוזמתו לבצע את ההינתקות"
▪  ▪  ▪

בטקס פתיחת שנת ההשתלמויות של לשכת עורכי הדין שנערך בראשית השבוע במרכז הירידים בת"א, אמרה העיתונאית שלי יחימוביץ' מחדשות ערוץ 2, כי "המחדל העיקרי של התקשורת הוא ההגנה המאסיבית על ראש ממשלה מושחת".
לדבריה, "התקשורת התגייסה כגוף אחד לגונן על ראש הממשלה החל מהרגע שהדליף את יוזמתו לבצע את ההינתקות". בהקשר זה, הפנתה יחימוביץ' לידיעה שפורסמה בעיתון "דה מארקר" בחודש יולי, לפיה אחד הבנקים מחק חוב של 600 אלף ש"ח לחוות השקמים". עמיתיה הכתבים לא טרחו לעשות ספין על הידיעה, והנושא הושתק.
לדברי משה גורלי, הפרשן המשפטי של מעריב, שהנחה את המושב, התקשורת ראתה בהינתקות סוג של אירוע מכונן. גורלי ביקש מחברי הפאנל להתייחס ל"משל האתרוג" ולשאלה, האם התקשורת אכן היתה מגויסת לטובת השלטון במהלך ההינתקות.
גם שר הבינוי והשיכון שהשתתף באירוע, סיפק כותרת כאשר הכריז כי עד כה כ"שליש מהמפונים הזכאים לפיצויים טרם פנו לקבלם בעקבות הנחיית הרבנים". לדברי השר הרצוג, "מי שפנו מבין המפונים למנהלת סלע קיבלו גם דירות וגם פיצויים וגם ישוב חדש, ומי שהתמהמהו, באופן טבעי נמצאים בתהליך שבו יגובשו להם פתרונות, גם מלונות, גם דירות וגם ישובים".
השר הביע תסכול מכך שלא הובא לידיעת הציבור סל ההטבות, לטענתו, שגובש עבור המפונים במסגרת חוק פינוי פיצוי, החל ממענק של רבע מיליון דולר למשפחה וכלה בתוספות.
שרת המשפטים, ציפי לבני, התייחסה לדוח ועדת גרסטל לעריכת רפורמה בהתמחות. לדבריה, מוטלת אחריות גדולה על משרד המשפטים והלשכה לדאוג להכשרה ראויה של מתמחים, על-מנת שיינתן ייצוג ראוי לאזרחים. "אני התמחיתי שנתיים וסברתי שיש לי עוד מה ללמוד", אמרה השרה לבני.
ראש הלשכה, ד"ר שלמה כהן, תקף את החלטת ועד השופטים שלא ללמד במכון להשתלמות של הלשכה. "ההחלטה לא להשתתף במאבק להשבחת האיכות המקצועית של קהילת המשפט בישראל היא בלתי ראויה וספק אם היא חוקית", אמר ד"ר כהן.

תאריך:  27/09/2005   |   עודכן:  24/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
העמותה למען החתול בישראל עלתה בתשדיר הסברה טלוויזיוני לחתולים שניצלו בהינתקות
ענבל אביב, גלית יצחק
ככל הנראה לא ידוע על מקרים קודמים בישראל בהם נולדו תאומים סיאמיים    התאומים מחוברים ובעלי לב אחד ולכן, רוב הסיכוי שלא ניתן יהיה להצילם
עידן יוסף
סוף שנת 2004. מחקר חדש קובע, כי אוכלוסיית ירושלים מהווה 10% מאוכלוסיית ישראל כולה    706,400 בני אדם חיים רשומים כיום כתושבי הבירה, שני שלישים מתוכם יהודים
גלית יצחק
בית חולים יוספטל חוזר לעבודה סדירה לאחר שבדיון בוועדת הכספים של הכנסת הוחלט להקצות לו את הסכום שהובטח    בשלב זה הועברו 11 מיליון שקל
ענבל אביב
אמר: "מצבי הכלכלי טוב. אני שמח אבל זה רק כסף ויש דברים הרבה יותר חשובים, כמו המשפחה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il