X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אתגרים תמכור שלוש קרנות של איילון תשואת שיא - 14.9% בחודשיים
▪  ▪  ▪

חברת אתגרים פיננסיים תמכור את קרן ההשתלמות, קופת הגמל וקרן הפיצויים של חברת הביטוח איילון ותקבל בתמורה עמלה של 1.1 מיליון שקל, כך קובע חוזה שנחתם בראשית השבוע בין הצדדים, שתוקפו לשנה. עמלה זו תשולם על מכירות בהיקף 60 מיליון שקל בשנה הקרובה. החוזה ניתן להארכה.
עוד קובע החוזה כי אם אתגרים פיננסיים תמכור בפחות מ-60 מיליון שקל, תקטן העמלה ל-800 אלף שקל. אם תמכור ביותר מ-60 מיליון, תקבל עמלה נוספת של 50 אלף שקל על כל 10 מיליון. אתגרים תמכור את הקרנות באמצעות 12 אנשי המכירות שלה. העמלות שתקבל גבוהות פי 4 מהעמלות שמקבלים סוכני ביטוח המשווקים קרנות אלה.
בהסכם אחר, שנחתם במקביל בין אתגרים ללאומי, סוכם כי לאומי יפנה לקוחות לאתגרים פיננסיים אך רק בהסכמתם המפורשת. הסכם זה דומה להסכמים שיש ללאומי ולבנקים אחרים עם ברוקרים פרטיים.
החידוש העיקרי לגבי לקוחות בל"ל הוא האפשרות להצטרף לקרן השתלמות באמצעות מנגנון הבנק. גם ללאומי גמל יש קרן השתלמות, אך לקוחות הבנק לא יכלו להצטרף אליה, משום שבנק דיסקונט, השותף עם בל"ל בחברת כ.א.ל., שגם לה קרן השתלמות, הטיל על כך וטו.
איילון אינה כפופה כמובן לווטו מעין זה. הביקוש להשקעה בקרנות השתלמות גבר מאוד בשנה האחרונה משום שרווחי הקרנות פטורים ממס רווחי הון. מסלול המניות בקרן ההשתלמות של איילון הניב בחוידשיים האחרונים תשואת-שיא של 14.9%.
אתגרים פיננסיים מנהלת כיום נכסים ב-370 מיליון שקל. היא מוכרת בעיקר את קרנות הגמל של לאומי גמל, בהיקף 250 מיליון שקל. סוכם כי בתקופה הקרובה תיתן אתגרים פיננסיים עדיפות לשיווק הקרנות של איילון. קרנות אלה נחשבות בין הטובות ביותר בשוק, והשיגו בחודשים האחרונים תשואות גבוהות.
אתרים פיננסיים נמצאת בבעלות קבוצת אנשי פיננסים בראשות שמעון ימין. בעל מניות נוסף הוא אמנון הרציג, לשעבר בכיר בבנק הפועלים. יו"ר החברה הוא מאיר שביט, לשעבר המפקח על הביטוח.

תאריך:  28/09/2005   |   עודכן:  28/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
אדי קומפאס ספג ביקורת קשה בגלל השתלטות פורעי חוק ובוזזים על העיר במהלך הסופה "קתרינה" ועל כך ששליש מכוח המשטרה לא היה במקום בשעות הקריטיות    החודש התפטר גם ראש הסוכנות הפדרלית לניהול מצבי חירום, מייקל בראון, בגלל תפקודות בעת האסון
טלספורט
המאמן הישראלי שעזב את אלניה ולאדיקווקאז מצהיר: לא עזבתי כי קיבלתי פניה מקבוצה בישראל
גלית יצחק
פרופ' גבריאל גורמן אמר ל-Nfc, כי בישראל מבוצעים מדי שנה בישראל כ-200 אלף ניתוחים הכוללים הרדמה מלאה    מתוכם 300-400 אינם מורדמים לגמרי
מחלקה ראשונה
מנכ"ל החברה: באמצעות רכישת מחצית ממניות רוביקון, המתמחה בהפקת אירועים וכנסים שיווקיים, קד"מ ותערוכות, תוכל ארנון פז לתת מטריית שירותים רחבה יותר לחברות מולן היא עובדת
מחלקה ראשונה
הארגונים החברתיים מתריעים בכנסת: קשישים נשלחים לתעסוקות שדורשות כושר גופני, סובלים מאיומים ושלילת קצבאות והופכים לעניים    הבעיות יועלו היום בדיון בכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il