X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דבריו של אייל ארד מחלחלים גם לדרג הצבאי בלשכת שרון ממשיכים לומר באופן רשמי שלא יהיו עוד הינתקויות, אך בכירי הדרג המדיני והצבאי כבר מכינים את השטח לבאות סקרים חדשים צופים לשרון ניצחון על נתניהו בליכוד
▪  ▪  ▪

הפיכת תוכנית ההינתקות למדיניותה הרשמית של מדינת ישראל, מתחילה לחלחל מהדרג המדיני, גם לדרג הצבאי. לאחר שאמר אתמול יועצו של שרון, אייל ארד, כי ההינתקות היתה רק דמי קדימה ששילמה ישראל לפלשתינים, וכי נשקלת האפשרות להפוך את הנסיגות החד-צדדיות למדיניות אסטרטגית רשמית, אומר היום ראש אמ"ן, האלוף אהרון זאבי פרקש: "לא יהיה מנוס מביצוע נסיגות חד-צדדיות נוספות".
בנאום שנשא באוניברסיטת תל אביב בכנס בנושא מצב האומה, אמר פרקש: "ישראל תיאלץ לעשות יותר ויותר צעדים חד-צדדיים בעתיד, כדי לשלוט על התהליכים".
יועץ ראש הממשלה לענייני תיאום ואסטרטגיה, תא"ל במיל' עיבל גלעדי, אמר אף הוא כי יתכנו נסיגות נוספות. "אין סיכוי להמשיך לנוע במשא-ומתן. אם ננסה לדבוק באסטרטגיה הישנה של אוסלו נשיג את אותן תוצאות. כישלון. כעת ניתן לומר כי רק מהלך חד-צדדי יכול לפעול. אני מאמין שבמציאות שבה אנו נמצאים כעת, אפשר לפעול רק באמצעות נקיטת יוזמה ומהלך חד-צדדי".
בליכוד: שרון מנצח בגדול - בסקרים
בתוך כך, זוכה הבוקר המוציא לפועל של תוכנית ההינתקות, אריאל שרון, לעידוד נוסף מסקרים חדשים. סקר "מעריב" קובע כי בהתמודדות שרון מול נתניהו, זוכה שרון לרוב גדול של 14%. על-פי הסקר, הנערך בקרב מתפקדי הליכוד, יקבל שרון 50% מכלל המתפקדים, ואילו בנתניהו יבחרו רק 36%. כשמוסיפים את עוזי לנדאו למירוץ, יהיו התוצאות האלה: שרון- 44%, נתניהו- 22%, ולנדאו - 16%. כלומר, שרון מנצח בסיבוב הראשון.
סקר עיתון "הארץ", הנערך גם הוא בקרב מתפקדי הליכוד, צופה גם הוא ניצחון סוחף לשרון. על-פי הסקר, לו היו נערכים היום הפריימריז לראשות הליכוד, היה מקבל שרון 47.6% ונתניהו היה מקבל 33.8%.
הסקר גם בדק מצב של התמודדות בארבעה ראשים. התוצאות: שרון מנצח עם 45.5%, נתניהו אחריו עם 20.6%, לאחר מכן עוזי לנדאו - 15.9% ולבסוף משה פייגלין - 4.9%. כלומר, גם במקרה זה, בו אף אחד מהמועמדים לא הסיר את התמודדותו, שרון מנצח בסיבוב הראשון.

תאריך:  28/09/2005   |   עודכן:  28/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
מרכז שניידר לרפואת ילדים יוצא במסע הסברה למניעת השמנה בקרב ילדים ובני נוער, תחת הסיסמה: "יש ילדים שמתביישים אפילו מהחברים הכי טובים שלהם"
אסף גבור
כוחות הביטחון הלבנונים פשטו על משרדי חברת סלולר ועצרו 11 מעובדיה    נחשדים שמחקו קבצי שיחות שהתבצעו בזמן חיסול רפיק אלחרירי    סוריה מכחישה איום על חייו של השר הלבנוני אליאס מור
מחלקה ראשונה
דוד פישר, מנהל הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, הוזמן לשפוט בתחרות הבינלאומית בפסטיבל הסרטים הדוקומנטריים בלייפציג שייפתח בשבוע הבא
ענבל אביב, עומר שיקלר
צה"ל אטם 15 משרדים של עמותות המשתייכות לארגוני ה"דעווה"    הארגונים הוצאו אל מחוץ לחוק בשל התמיכה הכספית במשפחותיהם של מתאבדים ובפעילי טרור עצורים
מחלקה ראשונה
ח"כ יאסינוב מאוכזב מהפסקת פעילותה של ועדת המשנה של ועדת המדע והטכנולוגיה לענייני מדענים עולים    מקווה שעוד יבינו את חשיבות הוועדה ו"יחזירו אותה לחיים בזמן הקרוב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il