X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר בני יהודה הגיב להאשמות כאילו גורמים עבריינים השתלטו על בני יהודה
▪  ▪  ▪

חזי מגן, יו"ר בני יהודה, כינס היום (ד', 28.9.05) מסיבת עיתונאים ובה הגיב על האשמות כביכול של המשטרה כלפי הקבוצה. היום הותר לפרסום שמשטרת ישראל חשפה ארגון פשע גדול ועצרה 20 חשודים המעורבים, על-פי הטענות, ברצח, נסיונות לרצח והלבנת הון.
על-פי הפרסומים האחרונים, המשטרה חושדת שהארגון היה מעורב בחלק מהמהלכים בבני-יהודה ועל-פי הפרסומים בעיתון "הארץ" אלון מזרחי לווה כספים מאנשי הארגון, ואלה דרשו ממנו לעבור מבאר שבע לבני-יהודה על-מנת שיוכלו לקבל את משכורתו הישר מהקבוצה.
מגן אמר היום: "נעשה עוול ענק למועדון כדורגל מכובד כאשר עירבבו את שמו עם ארגוני פשע ודיברי בלע ורכילות. אין בניהם לבין המציאות שום דבר. נעשה כאן רצח אופי. בני יהודה עוסקת בספורט ובחינוך. זה תפקידנו. אין לנו שום קשר לארגון זה או אחר אחר ולשום פשיעה".
כשנשאל לגבי גורמים ומקורבים שהודו בפני המשטרה כי יש קשר בין שחקני בני יהודה אמר מגן: "אני לא יודע מה זה גורמים ומקורבים. שמעתי את ניצב מזרחי אומר שהוא לא יודע על מעורבות כזו. אף אדם מעבר למנכ"ל הקבוצה משה דמאיו ואלי לא שותף לניהול הקבוצה. לא שמעתי על מהמרים שקשורים לקבוצה. אני לא מכיר כאלה".
על מעברו של מזרחי לבני יהודה אמר מגן: "מזרחי אמר שאביו חולה והוא רוצה לעבור לבני יהודה בשל הקירבה ומבחינתו לסיים את העונה בבני יהודה. הוא עבר לבני יהודה בצורה מסודרת".
אבל מדוע דווקא שמה של בני יהודה השתרבב לפרשה?
"יש אנשים בשכנת התקווה שהם עבריינים והם אוהדים של בני יהודה. לבני יהודה יש הרבה אוהדים. לבני יהודה אין קשר עסקי עם אף אדם שלא בהקשר של כדורגל. הנזק והפגיעה התדמיתית שלנו הוא נוראי. אני לא יודע מי נחקר ועל מה. אני מימי לא הייתי באימון של הפועל באר שבע. אלון מעולם לא סיפר לי על חובות או משהו כזה. מה שאמרו עלינו זו אלימות לשמה. הדבר הכי חשוב זה לנקות את שמנו ולהוכיח את חפותה של בני יהודה".
אבל הדברים פורסמו בהבלטה באמצעי התקשורת
"אני לא פוסל תביעה נגד העיתון שפירסם את הידיעה. נשקול בהמשך אם לתבוע את העיתון".
מזרחי, השוהה בטורקיה, אמר היום לגל"צ כי: "אני בטורקיה ולא קראתי עיתונים. אבל מחר עוטפים עם העיתון דגים. אני מכיר את האנשים שנעצרו, הם אוהדי בני יהודה. כשרואים אותך עם מישהו מפורסם ישר מקשרים אותך אליו. לא נקלעתי לחובות, אם היו לי חובות הייתו חוזר לשחק. הוזמנתי לחקירה ע"מ להגיד מה עשיתי במשרדים של החברה. הכל שטויות - הם לא הלוו לי כסף".

תאריך:  28/09/2005   |   עודכן:  28/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
על-פי התוכנית, יקלטו רשויות המדינה עובדים לפי מכסה ובסבסוד ממשלתי לשלוש שנים    אורלב: "מצוקת הפרנסה היא הקשה ביותר עבור המפונים"
מיכאל דבורין
כך מעריכים בענף ההובלה וההסעה    מנהלי החברות הודיעו למזמיני עבודה כי נוכח הזינוק במחירי הסולר, עליהם להתכונן להעלאה במחירים ברמה שתכסה לפחות את התייקרות של הסולר
מיכאל דבורין
בהחלטה שניתנה בהרכב של שלושה שופטים נדחתה עתירת התאחדות הקבלנים וההסתדרות נגד קרן הפנסיה של פועלי הבניין ושר העבודה והרווחה למנוע את סגירתה של קרן החופשה של בעלי הבניין
גלית יצחק
מחזור המכירות השנתי מוערך בכ-100 מיליון שקל    מנכ"ל מועצת הדבש: כ-40% ממכירות הדבש השנתיות - בתקופה שלפני ראש השנה
אסף גבור
מעל 60% תומכים בהכרה הדדית בישראל ופלשתין    77% תומכים בהמשך הפסקת האש    25% בלבד מאמינים כי יתחדש המשא-ומתן    מרבית הציבור הערבי מאמין כי הפתח יכול לשפר את חיי הפלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il