X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד התמ"ת שוקד בימים אלה על הכנת תוכנית לקידום תעשיית טכנולוגיית המים הישראלית שתובא לאישור ממשלה
▪  ▪  ▪

"בכוונתי להביא לממשלה הצעה למתן עדיפות ראשונה לפיתוח תעשיות טכנולוגיות המים", כך אמר היום השר אהוד אולמרט בכנס "תעשיית טכנולוגיות המים - מנוע צמיחה למשק הישראלי" שהתקיים היום בירושלים.
אולמרט ציין, כי תעשיות המים הן אחד ממנועי הצמיחה הכלכלית האפשריים וכי ממשלת ישראל חייבת לאמץ מדיניות של מתן עדיפות לפיתוח טכנולוגיות המים - "הנפט של המאה ה-21". השר אולמרט הנחה את מנכ"ל משרד התמ"ת להשלים בדחיפות הכנה של תוכנית מקיפה לקידום תעשיות טכנולוגיות המים, אשר תובא בתוך מספר שבועות לאישור הממשלה.
בכנס, שנערך ביוזמת משרד התמ"ת ובשיתוף מכון היצוא, השתתפו גם שר התשתיות, בנימין (פואד) בן-אליעזר, מנכ"ל משרד התמ"ת, רענן דינור, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, נשיא אוניברסיטת בן-גוריון, פרופ' אבישי ברוורמן, יו"ר מועצת המנהלים של חברת מקורות בוקי אורן, מנכ"ל החברה רונן וולפמן, יו"ר ווטרפרונטס, אורי יוגב, פרופ' אילון אדר, מנהל מכון צוקרברג לחקר המים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, ועוד.
שר התשתיות בנימין בן-אליעזר, אשר פתח את הכנס, ציין כי פיתוח טכנולוגיות מים הם צו השעה. "על מדינת ישראל להשקיע תקציבים ומשאבים בפיתוחים אלו" הוסיף פואד ואמר כי המחסור במים הינו אחת הבעיות החמורות ביותר שניצבות בפני המין האנושי במאה ה-21.
מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אילן כהן ציין כי לישראל יש ידע ויכולות מוכחות בתחום המים בין היתר בהתפלה, השקיה והשבת קולחים, העולים על הידע והיכולות של רוב המדינות בעולם. לדבריו, כיום ישראל מייצאת ידע וציוד בתחום המים בכ-600-700 מיליון דולר בשנה, אבל הפוטנציאל גדול הרבה יותר.
כהן הוסיף: "אני מאמין שבפני ישראל עומדת הזדמנות להפוך למוקד טכנולוגיות מים עולמי, אם תשכיל לרתום את כל המשאבים העומדים לרשותה: אקדמיה, הידע שנצבר בתעשיית המים הישראלית, היזמות הישראלית, תעשיית ההון סיכון והתשתית הקיימת ב"מקורות" ויוזמת WaTech.
יו"ר "מקורות", בוקי אורן שנכח אף וא בכנס אמר כי, שוק המים העולמי הנו אחד מחמשת השווקים הגדולים בעולם. היקף הפעילות השנתית של שוק זה מוערך בכ-350 מיליארד דולר, כאשר היקף ההשקעות בתשתיות ובטכנולוגיות מים מעל ל-50 מיליארד דולר.

תאריך:  28/09/2005   |   עודכן:  28/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
מדד "הציפיות" של העסקים הקטנים והבינוניים עומד נכון לספטמבר 2005 על 94.2 נקודות - ירידה של 5.8 בהשוואה לסקר הבסיס שבוצע ביוני
עדי גלסקה
יו"ר בני יהודה הגיב להאשמות כאילו גורמים עבריינים השתלטו על בני יהודה
מתי טוכפלד
על-פי התוכנית, יקלטו רשויות המדינה עובדים לפי מכסה ובסבסוד ממשלתי לשלוש שנים    אורלב: "מצוקת הפרנסה היא הקשה ביותר עבור המפונים"
מיכאל דבורין
כך מעריכים בענף ההובלה וההסעה    מנהלי החברות הודיעו למזמיני עבודה כי נוכח הזינוק במחירי הסולר, עליהם להתכונן להעלאה במחירים ברמה שתכסה לפחות את התייקרות של הסולר
מיכאל דבורין
בהחלטה שניתנה בהרכב של שלושה שופטים נדחתה עתירת התאחדות הקבלנים וההסתדרות נגד קרן הפנסיה של פועלי הבניין ושר העבודה והרווחה למנוע את סגירתה של קרן החופשה של בעלי הבניין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il